torsdag 29. desember 2011


...litt farger når hverdagen er grå


...den skjønne lille Cathrineholm bollen i sort & hvitt fikk jeg av skjønne Hanne med bloggen Hannes dagbok! Synes den er så fin! En kul kontrast mot det rosa!


Wilma ønsker alle en sløv dag..


...og jeg har fått ny lue til jul! Strikket av en venninne, er så koselig med hjemmelagde gaver!
Jeg hangler om dagen, veldig veldig kjedelig :/ Men prøver å lure med unna *ler*


Nå er det snart nyttårsaften også! Det har aldri vært en "viktig" dag for meg.. Mens alle sammen står å roper GODT NYTT ÅR, står jeg å tenker på at jeg aldri vil se år 2011 igjen. 
Er litt nostalgisk av meg gitt!

Men kose oss skal vi uansett, og jeg har veldig lyst til å lage istand kalkun middag! Kalkun er kanskje noe av det beste jeg vet. Skikkelig festmåltid!

Ha en fin dag alle sammen

Klem Ida Susanne


27 kommentarer:

  1. Color me happy!♥
    God bedring og fortsatt god romjul til deg vennen!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. jeg er også bare helt vild med Kähler kopperne, men har desværre kun 2 - men det går den rigtige vej!

    SvarSlett
  3. Som altid dejlige billeder og farver fra Jeres univers. Her nydes juleferien også i nattøj til op af formiddagen. Idag skal vi handle ind til Nytårsmiddagen. Vi skal lave en tapasmenu. Og som noget nyt skal vi have champagnesorbet mellem retterne og til desserten. Håber du får en dejlig nytårsaften, Ida Susanne.
    Knus fra Kate

    SvarSlett
  4. Heisann ja det er VELDIG godt med kalkun! skjønn liten Wilma du har! dere må ha en fin sløv dag!
    Klem yvonne

    SvarSlett
  5. With pleasure here I am looking! nice you are inspiring;)
    M.

    SvarSlett
  6. Herlig samling Mano og andre deilige pasteller og ting ;)
    Mmm, kalkun hørtes nydelig ut...
    Ønsker deg fin form igjen og ett riktig GODT NYTTÅR!
    Vi blogges ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Herlige inspirerende farger her inne hos deg... og fin lue ja! Ikke minst fin jente inni :-).

    Jeg har heller ikke så festlig forhold til nyttårsaften. Den kan godt være rolige og avslappet... men gjerne med gode venner.

    Takk for et inspirerende bloggeår! Håper 2012 blir helt vidunderlig for deg :D.

    SvarSlett
  8. Dejligt med lidt kulør på det grå vejr.. Her i danmark er det også gråt i gråt... Buuh!
    Drømmer mig allerede til sommer og sol, nu hvor julen er overstået..

    KH Anna

    SvarSlett
  9. Her var det blitt litt av en samling gitt. Nydelige farger! Lua så også deilig ut.

    Når det gjelder nyttårsaften så er den ikke så viktig for meg heller, men tror det blir en koslig feiring hos et vennepar likevel. Gleder meg til desserten som blir disket opp av venninnen.
    Ønsker deg et godt nytt år.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  10. Litt fargeterapi er ikke dumt. Litt av en Mano-samling hos deg! Wow! Godt nytt år, med nostalgiske undertoner. Klem

    SvarSlett
  11. Takk for litt farger på en grå dag:-) Enig med deg, de Cathrineholmbollene der er kjempetøffe!
    Jeg har litt det samme forholdet til nyttårsaften som deg, kan bli litt melankolsk. Men det er kjekt og stelle i stand god mat og dekke fint bord, da:-)
    God bedring til deg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  12. Hej!
    Ville bara säga vilken underbar blogg du har. Är tok inspirerad! Tack.

    SvarSlett
  13. For et fargerikt og flott bilde! Mano, cathrineholm og fine farger blir aldri "gærn't":)

    SvarSlett
  14. Så masse fint du har i skapet :)
    Kjempesøt den svarte og hvite skåla:)

    Jeg har da ikke klart å lure meg unna.... Host & dobbelt-hark.... Herlig med ferie & feberfantasier.

    Klem Gitte

    SvarSlett
  15. Så fine detaljer du viser frem her:-) Mange fine sukkertøy å hvile øynene på:-)

    Nyttårsfeiringa har aldri vært noe spesielt for meg heller, men min bestefar har bursdag den dagen, og det er selvfølgelig trivelig:-) I tillegg har han og bestemor bryllupsdagen på samme dato:-)

    Og du, drikk alger (spirulina) så slipper du unna alt som heter hangling og tett nese;-)

    Klemmer, og ønsker om alt godt i 2012:-)

    SvarSlett
  16. Heisan Ida Susanne
    Herlige fargeklatter på kjøkkenet ditt og tre lilla manokopper ser jeg. Jeg har også flere lilla, lillagæren som jeg er.
    Den sorthvite Cartineholmbollen er superfin og svigerfar har faktisk helt lik om ikke litt større kanskje, så jeg har beundret den før.
    Ha en en fin avslutning på 2011 og ja, jeg er litt nostalgsik jeg også al`a deg... aldri mer 2011..
    Herlig nytt år ønskes deg uansett!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  17. Spiste kalkun idag, desidert en favoritt, så det blir det på lørdag også! ;) Hihi.. Nydelige sukkersøte bilder. :)

    SvarSlett
  18. Så söt vovve.:)
    Fina färger du visar.
    Kram Stina

    SvarSlett
  19. E L S K E R hylla di!
    Klem monica ;o)

    SvarSlett
  20. Sötaste lilla Wilma;) Önskar er båda ett riktigt Gott Nytt År! Kram Johanna

    SvarSlett
  21. Herlig fargeinnsprøytning!!
    Takk for det!:D
    klem

    SvarSlett
  22. Har det på samme måten, blir fryktelig nostalgisk på nyttårsaften!
    Nydelige friske fargen så her i mørkertiden, det trengs det c",)

    Klem Anna

    SvarSlett
  23. Så koselige farger! Nå går det mot lysere tider og plutselig er det sommer igjen. :D

    SvarSlett
  24. Ida I'm coveting things in your home such a cute kitchen shelf....Happy New Year Momma!!!!

    SvarSlett
  25. Herlig som alltid!
    Godt nyttår solstråle:)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  26. Deilige farger! De stripete Cathrineholmbollene er superfine, jeg "samler" på dem hvis det å ha 2 stk betyr å samle ; ) Artig å lese om dere i siste BoligPluss - flott reportasje!

    SvarSlett
  27. Ønsker deg en knallfin feiring i morgen -og GODT NYTT ÅR!
    klem fra Hedda

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!