tirsdag 11. desember 2012

Sånn er det å være liten...






På lørdag hadde Stian plateslipp og releasekonsert her i Skien! Ja!! ENDELIG skjer det! Drømmen er virkelighet, noe som slo oss da det kom en hel pall med cd'er på døra fredagskveld!

Stian har gitt ut en helt fantastisk barne/familie plate, og jeg er så stolt av han!! 
Følelsen man sitter med når man lytter til tekstene. Hvordan låtene er bygget opp. Jeg har lyttet til disse sangene i flere år, og sett og hørt hvordan de har utviklet seg. Fra første gangen jeg hørte "Iskrem" på kassegitar til jeg nå sitter å hører på låta på cd. Albumet er produsert med kjærlighet! Det merkes.

Og hva skal man si om designet på coveret?? Tenke seg til at jeg ikke har hatt en eneste finger med i spillet! Fargene, energien, ja hele uttrykket. Ahhh.. 

Det er Linn Feyling som har designet coveret, så all ære til henne!     Stian kom med ønsker om farger, utenom det fikk Linn kunstnerisk frihet.      Og resultatet ble fantastisk. 

Albumet er fylt med nydelige, lekne, viktige og fengende poplåter. Det er like mye retter mot de voksne, som barna.             

For jeg lover, dere synger med dere også!

En smakebit fra albumet kan Dere høre HER!

Lyst på en cd? 

Den kan bestilles her : 

cdbestilling@gmail.com 

Den koster 100,- 

Ahhh!! Jeg er stolt!

- vi blogges -

7 kommentarer:

  1. Jeg kan sørme godt forstå du er stolt, Ida. Stort tillykke med din kærestes præstation. Jeg er også helt vild med coveret::-) Et meget følsomt men også et kraftigt og eksplosivt udtryk. Virkelig spændende.
    Kh. Kate

    SvarSlett
  2. Utrolig flott cover! Gratulerer så mye til kjæresten din, håper salget går strålende:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til Stian:)
    Veldig fin cover

    SvarSlett
  4. Hei Ida Susanne
    Så utrolig gøy! Hurra for Stian!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Åååå, så stas!! Grattis til Stian! :)
    Digger coveret!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mykje til Stian! :)
    Sånn er det å vere liten er ein skikkeleg fengjande song, så denne CD-en må definitivt i hus! :) Skal bestille ein med det same - og kanskje eit par ekstra òg :) Superfin julegåve til fleire småbarnsfamilier.
    Coveret er kanonbra! Det ser jo akkurat ut som 3-åringen vår ;) Engel og demon på same tid, hihi ;)
    Gratulerer nok ein gong, kan godt forstå du er stolt :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  7. Så gøy! Gratulerer! Kjenner følelsen av å få en bunke i posten (bøker) Jeg ga ut diktsamling nå i november og det var spesielt å stå med bøkene i handa. Gratulerer igjen! :0) Artig. Og kjempefint cover!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!