lørdag 29. januar 2011

 Igår ankom tapetene fra retrovilla..
(Hadde det bare vært den riktige tapetene så..)


Heldigvis har jeg fått snakket med dem, og de skal sende meg riktig tapet med engang. Bonusen er jo da at jeg får beholde den "feile" tapeten. Den ene var riktig..Mens den andre var ikke den jeg hadde lagt min elsk på. Men nå er den på vei iallefall :)
Kjøpte ett nytt interiør magasin igår, men det var desverre bare forsiden som appelerte til meg. Fant lite inspirasjon bak permene. Men vakker forside da..Det skal det ha*ler* Må bare innse at stilen jeg har er mer lekent og fargerikt. Må holde meg til de "faste" magasinene, ikke prøve noe nytt.. Da det feiler hver gang.


Fantastisk respons på give away'n min da.. 
Det er SUPER stas at så mange vil være med, og jeg øsnker alle nye følgere VELKOMMEN.
Håper dere vil trives her inne

GOD LØRDAG

Klem Ida Susanne

12 kommentarer:

  1. Hei Ida-Susanne! For fine tapeter du har fatt kjøpt :)
    Og herlige bilder, som vanlig. Tusen takk fot koselig kommentar, det varmer! Ha en fin helg, Klem fra PiPa

    SvarSlett
  2. heisann:) nå var det en stund siden jeg hadde vært innom, mange herlige innlegg her. tapetene så virkelig fine ut. ville innom og øsnke deg en riktig fin lørdag. klem Monica

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Da var det jo hell i uhell!!

    En gratis tapet er vel ikke å forakte!!

    Ha en fin lørdag med dine herlige farger rundt deg:)

    klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Hei,
    Så fine tapeter! Tror jeg må handle litt der selv. Kjøper du metervare, eller får du tapet-prøver bare?
    Elsker retromønster:)
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  5. Vehehehell, en bonustapet er ikke til å kimse av!! ;)

    SvarSlett
  6. Kjempe søt tapet og den var jo VELDIG DEG! :)
    Ha en fin lørdagskveld! :)

    SvarSlett
  7. Så fin tapet!!
    Enig med deg at det ikke alltid er en god ide og prøve nye blader.
    Forsiden "lyver" ofte litt syns jeg.
    Fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  8. Sånn er det noen ganger med noen interiørblader, bare forsiden som inspirerer, men andre blader er inspirasjon fra første til siste side:)
    Retrovilla har utrolig masse fine tapeter og har veldig lyst på en eller annen vegg med en retrotapet, men har ikke funnet ut hvilken vegg det skal bli. Har hvite vegger overalt, så det hadde vært fint med en fargerik vegg i et eller annet rom.
    Kos deg videre i helgen.
    Klæm

    SvarSlett
  9. ah..tapetmoro
    er sikker på at du tryller med dem
    gleder meg til å se
    liker meg her inne
    tusen takk for søte deg:-)
    så bildet av deg og Jorik også
    -himmelsk!
    klem Tone

    SvarSlett
  10. For en herlig blogg du har! Bildene dine er flotte og fargene er helt nydelige, og ikke minst inspirerende :-)

    To tapeter er jo ikke å forakte.... :-) Men litt irriterende er det jo når man venter på en annen tapet... :-)

    Ha en god dag!

    SvarSlett
  11. Elsker retorvilla men har ikke bestilt noe derifra enda. Hvordan har du gjort det? Og koster det mye med frakt. Kunne så gjerne hatt noen ruller mer tapet.Ikke verst at du fikk beholde den som var feil.

    Jeg har også brent meg mange ganger på fristende forsider. Har også funnet ut at det er lurt å holde seg til de faste magasinene.

    Ha en super søndag søtnos.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Tror vi har ganske lik tapetsmak jeg :) Akkurat den tapeten ankom mitt hus for en ukes tid siden (sammen med den samme i rosa) og har blitt til dekor på en stor settekasse. Den kommer forresten på glanset papir om en stund :)

    Blir spennede å se hva du skal lage med tapetene dine!
    Klem fra Stine

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!