torsdag 7. april 2011

Rom 123

 Sukkersøt påske..
..da nib-jentene var på besøk her i Prinsessegata for en stund siden, knipset de også noen bilder av min alternative påskepynt :


Bildene kan du se i det nyeste rom 123. Obs! Kun 2 av bildene representerer hvordan jeg pynter til påske. Tekst og bilder kan oppfattes som alt er fra Sukkertøy for øyet hjemmet, men det er det altså ikke! Vakre bilder ble det iallefall, selv om jeg må le litt av bildet av meg her, poserer med en cobra telefonen liksom.. Sol sin ide!!! Det er alt jeg har å si *smil*


Det nyeste rom 123 er kanskje ikke kommet i butikkene enda, men de som får det hjem i postkassa har vel fått det alt kan jeg tenke meg! Har iallefall fått noen mailer og kommentarer på artikkelen, så da tenkte jeg at jeg kunne dele noen bilder med dere uansett :) 
Til dere som venter på at rom 123 skal dukke opp i butikken : Gled dere!! Masse gøy denne gangen (også)!

Klem Ida Susanne

19 kommentarer:

  1. Jeg har sett det, og synest påskpynten DIN var supersøt! Klem :-)

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg til det kommer i postkassa!
    mulig det har kommet i dag?
    spent!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å lese artikkelen :) *♥*

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg :o) Har lest om deg på hjemmesiden deres også. Flinka! :o)
    Ønsker deg en vakker dag.
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  5. Hehehehe.. syntes du var søt med cobra'en.. den kler jo deg helt perfekt :)

    Nydelige bilder, likte den vimpelrekken din med påsketrykket på - hmmm... kanskje en idé jeg snapper med meg :)

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Sitter med bladet ved siden av meg nå. Kjempefin påskepynt! :-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  7. Kul! Fint påskpynt, jag ska också börja pynta snart! :)

    /Elina

    SvarSlett
  8. Leste om deg på senga i går. KNALLFIN pynt! Du er så flink!

    Klem M!

    SvarSlett
  9. Så utrolig STAS, flinke flinke du!*smile*
    Dette har du fortjent altså-nå gleder jeg meg til å kjøpe ROM 1-2-3 og titte*smile*

    Stoooor klem

    SvarSlett
  10. Du er jo overalt om dagen jo :) Velfortjent!

    SvarSlett
  11. Så kult Ida! Liker at du har alternativ påskepynt! Jeg hater vanlig påskepynt...blir faktisk litt kvalm av det:p Rom 123 er et veldig bra blad..men tror ikke jeg får tak i det i dk.. Gratulerer med artikkelen vertfall!

    God torsdag videre:)
    Klem til søte deg:*

    SvarSlett
  12. Så utrolig moro.. Og påskepynten var kjempe søt:) virkelig...

    gratulerer med å være i blad da;)

    Camilla

    SvarSlett
  13. Bladet dukket opp i posten i går og det var så gøy å lese om deg:) Fine bilder!

    Jeg har forresten en liten award til deg inne hos meg, ta den som du vil:)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  14. Heia! Kjempefin reportasje om deg!:) Og fin pynt har du jo uansett, påske eller ikke!
    Lykke til med hussalget også! Sukkersøt klem fra B:)

    SvarSlett
  15. Fint fint!!!!!!!!!!!! :D

    SvarSlett
  16. GLEDER meg til bladet kommer!! ♥

    SvarSlett
  17. Heisan Ida Susanne
    Herlig "påskevimpel" ikke vimpelfasong!
    Du nå ligger det en blålilla retropose i nettbutikken, så du kan jo ta en titt. Er ikke sikkert det er slik du hadde tenkt den men..
    Glad dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!