mandag 9. januar 2012

Trender vi tror på i 2012!


....Interiørbloggerne!



...Igår ble Sukkertøysbloggen nevnt i Dagbladet Søndag! 

" Ting, steder, mennesker og trender vi tror på i 2012"

...Interiørbloggerne er en av tingene Dagbladet tror på i det kommende året! Så da er det bare å stå på videre alle skjønne bloggere! Veldig stas at Sukkertøysbloggen nevnes og at et av mine favoritt interiørbilder illustrerer teksten! 

...Ved siden av meg dukket søte Live opp (med bloggen Lidyll)! Hun er en av de som har slengt seg på "tape-trenden"! Tape er noe Dagbladet heier på i året som kommer! 

Veldig moro!

(tror denne saken kun er i avisutgaven som kom igår, men mulig det kommer på nett etterhvert)

Ha en fin mandag alle sammen

Klem Ida Susanne

24 kommentarer:

  1. Så gøy å bli nevnt i Dagbladet. Gir jo litt motivasjon det.
    Ønsker deg en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  2. Så kul, grattis! :-) Ha en fin Måndag. Kram Elina

    SvarSlett
  3. Så morsomt :D Hærlig med reklame om bloggen din <3 Håper du finner stolen på bruktbutikken ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Kult!
    Og gratulerer med deltakelsen til deg og Live ;)
    Ja, vi interiørbloggere er jammen meg med på motene hi, hi.
    Fiiiin uke til deg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så gøy! Grattis!
    Ha en fin dag!
    klem Hege

    SvarSlett
  6. Så gøy da !!
    Å så bra at det ser lyst ut for oss interiørbloggere :-)))
    Det liker vi!

    Ønsker deg ei strålende flott uke Ida Susanne!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  7. Tillykke med omtalen :) Du er så dygtig :)
    Skønt med alle kommentarerne dine inde hos mig - nyder det :)

    KH Anna

    SvarSlett
  8. Sådan, tillykke med det - du har en skøn blog her :)

    SvarSlett
  9. Så moro! Gratulerer :) Ønsker deg en fin-fin dag!

    SvarSlett
  10. gratulerer :) jeg tror på deg jeg også!

    SvarSlett
  11. HURRA!HURRA!HURRA!
    ...staselig*smile*

    Stooor klem til deg, snupp
    ....og sender en til wilma-n også..håper allt går fint!

    SvarSlett
  12. Så gøy da! Du er stadig i vinden søte deg, og det er jeg så glad for. Du fortjener det nemlig, både fordi du har jobba hardt, men også fordi du er så innmari dyktig!

    Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  13. Så gøy, vennen! :)
    Er nok stas å være i Dagbladet..
    Skal lage et lite innlegg om tape selv idag...

    Mange klemmer :)

    SvarSlett
  14. Så kjekt både for deg og fine Lidyll ♥ Veldig gøy å bli nevnt i media, jeg selv var kjempeglad for å se linken til bloggen min i Kamille denne uken selv om det ikke stod noe om selve bloggen som sådan annet enn at jeg skriver den:D stas med sånt! *♥*

    SvarSlett
  15. Kuuult!!:D
    Grattis!:)
    Synd jeg ikke kjøpte det i går...
    Klem til deg og Wilma fra meg og Leon:):)

    SvarSlett
  16. Så artig!!
    Kult at de tror på oss da, egentlig på tide - vi har jo trodd på hvernandre i flere år allerede, hihi;)

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  17. Jepp, så det I Dagbladet før her :D Grattis, kjempegøy! Jeg husker ikke hvor, men jeg ble tipset om din blogg i en avis før jul, husker ikke hvilken. Men det er iallefall hvorfor jeg er inne hos deg nå!

    God tirsdage til deg!

    Ellen

    SvarSlett
  18. Så gøy da - du er jo så utrolig flink Ida!:)

    Klem

    SvarSlett
  19. Så deg faktisk, morsomt å bli nevnt!

    Ha en fin dag!


    AW

    SvarSlett
  20. Ramlet over bloggen din i dag, og ble helt forelsket i interiørstilen og leiligheten din! Har bladd meg fram og tilbake og kost meg med masse bilder av koselige møbler, søte detaljer og fine farger i nesten en time... Utrolig kreativ og inspirerende blogg!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!