onsdag 17. august 2011

Feiring av Sukkertøy for øyet!


1300 følgere MÅ feires!!!



Jeg har laget istand en liten godtepose av tapeter til dere! Størrelsene varierer litt fra tapet til tapet, men tanken her er at du kan tapetsere et møbel, en skuff, lage en vimpelrekke eller to osv.. Tapetene er fra retrovilla og inreda.com. Retrovilla tapetene har jeg selv brukt i gangen og i spisestuen. Se her om dere vil se de på større flater!

Sukkertøy for øyet har nå nådd 1300 faste følgere, noe som er helt fantastisk moro!!
Tusen tusen takk til alle dere som leser og følger bloggen min!

Håper dere vil være med å feire

1.lodd = kommentar i dette innlegget
2.lodd = kommentar i dette innlegget + fast følger
3.lodd = kommentar i dette innlegget + fast følger + link med bilde (bruk det første bildet her) på din blogg
4.lodd = kommentar i dette innlegget + fast følger + link med bilde + innlegg på din blogg om give away'n.

Du kan få 4 lodd til sammen

(fint om du skriver hvor mange lodd du vil ha i kommentaren din)

Igjen...TUSEN takk for at dere henger med på alle de rare påfunnene mine, de "drastiske" valgene som flere av dere liker å kalle det og mine loppe abstinenser + + +

Uten dere hadde det nok ikke vært noen Sukkertøy for øyet. Dere er med på å engasjere og inspirere med til å fortsette å blogge i laaaang tid fremover

Håper dere henger dere på give away'n min
(alle kan være med, enten du har blogg eller er "anonym")

SMIL TIL DEG

355 kommentarer:

  1. Jag vill självklart vara med!! 2 lotter till mig, tack!

    SvarSlett
  2. Would love to win. Love the blog!!

    SvarSlett
  3. og 3 lodder til meg, hipp hurra for 1300! *♥*

    SvarSlett
  4. Det var mange fine tapeter. Jeg prøver lykken med 3 lodd.

    SvarSlett
  5. Jeg er med! Superfine tapeter! 1 lodd her!
    Turidraadalen@hotmail.no

    SvarSlett
  6. Jippi! Gratulerer masse, og 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  7. Tillykke! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med alle følgerne og finfin blogg!!
    Jeg tar 2 lodd i trekningen. Digger premien!
    Ønsker deg en fantastisk dag!! Klem fra meg*

    SvarSlett
  9. Lekker tapet. Krysser fingrene og tar hele 4 lodd. Er ikke riktig sikker på at jeg har gjort alt riktig med linker og slikt, men jeg har prøvd:o)
    Tvi,tvi for meg og klem til deg som er så generøs med dine følgere:o)

    SvarSlett
  10. Jeg vil meget gerne være med :) Elsker din blog! Deltager med 2 lodder...

    SvarSlett
  11. 2 lodd til meg også :)
    Klart jeg vil være med på dette ... !
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  12. Gratulerer!
    2 lodd til meg :) Tvi, tvi :D

    klem, Maren

    SvarSlett
  13. killingbirdsisnotart17. august 2011 kl. 10:55

    gratulerer så mye

    eg tar 2 lodd - e fast følger selvfølgelig

    SvarSlett
  14. Hurra!! Gratulerer med 1300 følgere!!
    Fytti katta så morro da Ida! ;)

    Å ja, litt retrotapet for å lage flere
    ReVinyler med hadde vært perfekt!

    Jeg trekker 3 lodd tusen takk!
    Klæm

    SvarSlett
  15. hurra for deg!
    to lodd til meg, for jeg er følger!
    ha en fin dag du også.
    hilsen dronninghuset og Tove

    SvarSlett
  16. Åh, giveaway er gøy (sjølv om eg ikkje har vunne noko endå..) ! Tek gjerne 2 lodd, for eg er følgjar av bloggen din (ein av få)- so inspirerande med herlige fargar :)

    Ha ein fin dag:)
    Åshild

    SvarSlett
  17. GRATULERER med utrolige, men likevel forståelige 1300 følgere ;)
    Det fortjener du og din særegne blogg!

    Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Nydelig premie, så krysser fingrene for vinnerlykke her hos deg ;)

    Klem May Helen

    SvarSlett
  18. Jeg er betatt av bloggen din, og tapetene du har brukt rundt omkring i leiligheten har gitt meg mye inspirasjon. Å vinne din fine godtepose med tapeter hadde vært herlig for kreative innspill og glede!

    To lodd til meg.

    Hilsen Katrine, katrine.kl@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Sørlandsjenta

    Jeg har ikke blogg, så jeg får ta ett lodd da. Hilsen fast følger :)

    SvarSlett
  20. 2 lodder til meg! supersøte tapeter!

    SvarSlett
  21. Gratulerer med så mange følgere! Jeg tar tre lodd og håper på vinnerlykke.

    Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  22. Så søte tapeter, jeg er med må du vite...2 lodd på meg;) Klem Wilhelminemor

    SvarSlett
  23. Herlige... Ta to lodd.. Om jeg vinner skal tapeten brukes i et skatoll som jeg pusser opp =)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  24. Hei!! Tapetene så bare helt herlig ut:)
    Jeg tar 3 lodd jeg, ett for fast følger, ett for kommentar og ett for linkt fra siden min:)
    Super godtepose!!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  25. Gratulerer med fantastiske tall!!! Men det er jo ikke rart, med en slik flott blogg!!

    Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen og tar derfor 2 stk vinnerlodd!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  26. Kjempe fin blogg :)

    2 lodd- følger og kommentar.

    Klem

    SvarSlett
  27. Gratulere!!!

    Jeg blir med på feiringen din,og trekker 3 lykkelodd:)

    Ha en fin dag!!

    Klemmer fra Linda:)

    SvarSlett
  28. Hei, jeg vil gjerne være med på give away.
    2 lodd på meg :-)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Så spennende!! Jeg hiver meg med her og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  30. Men så fina!!!
    Kul att hitta hit till din fina blogg:)
    Nu håller jag tummarna för bara mig själv;)!

    Kommentar och ny följare = 2 lotter

    Kram Eva

    SvarSlett
  31. Tillykke med de 1300 læsere! WOW!!! Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen:-)

    SvarSlett
  32. Gratis fina du, förstår att du har många följare som gillar din fina blogg! Jag älskar vackra papper och tapeter, så jag måste ju helt enkelt vara med i din fina tävling!!!! 3 lotter tack. Kram Johanna

    SvarSlett
  33. Jippi! 2 lodd til meg :)

    katrin.jacobsen2@gmail.com

    SvarSlett
  34. Gratulera med 1300 følgerar! :o) Sjølvsagt må ein feire slikt! Eg er med på give awayen du har - og tek heile fire lodd. Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  35. Sikke noget fint papir og tillykke med de mange faste læsere. Jeg vil gerne være med i din Give away med 2 lodder

    SvarSlett
  36. Ojojoj, det var litt av ein godtepose!!;) Gratulerer med mange VELFORTJENTE følgerer. Eg digger bloggen din, som sagt før; ein av mine absolutte favoritter;)
    Tar gjerne 2 lodd (følger+kommentar)
    Klem:)

    SvarSlett
  37. Herlige tapeter ;-)))) Digger bloggen din så jeg er med ;o))) To lodd for meg ;o)))

    STOR lem Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 1300 følgere!!!!!
    Herlig premie - *ønsker meg til oppussingen av huset vårt*. Synes bloggen din er helt fantastisk:-) Finner mye inspirasjon her inne.
    3 lodd på meg!

    Klem Marianne (Hverdagslykke) - problemer med kommentering.... www.lykke123.blogspot.com

    SvarSlett
  39. Hurra for så mange følgere! :) 4 lodd til meg, takk. :)

    SvarSlett
  40. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jeg blir med og tar to lykkelodd :)

    SvarSlett
  42. Gratulerer hele 1300 følgere!! Ikke rart med en sånn herlig og inspirerende blogg som din<3

    Jeg vil gjerne være med på morroa:) Krysser fingre med 2 lodd:))
    Klem

    SvarSlett
  43. Gratulerer med mange følgere! :)

    2 lodd til meg.

    SvarSlett
  44. johoi - jeg vil gjerne være med
    og også Veldig Gjerne vinne
    flott premie
    har diverse kreative prosjeker for tida, - disse tapetene skulle nok fått seg en fin fremtid hos meg! :)
    gratulerer med en hel skokk med følgere! :)
    to lodd på meg!!!!

    og så krysser vi det vi har til trekning.
    sommerklem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  45. Hei Ida! Da er jeg tilbake i hverdagen igjen..er jo litt godt og:) Gratulerer med 1300 følgere!! Jeg blir med med 4 lodder, krysser fingre for at jeg vinner de flotte tapetene;)

    Klem fra Ellen Louise

    SvarSlett
  46. 1300 følgere er imponerende! :) Og jeg er en av dem.

    Tar gjerne 2 lodd!

    SvarSlett
  47. Grattis :) Er gjerne med i trekningen, og kan stille opp med to lodd, noen blogg har jeg ikke å stille opp med, men er en fast følger og leser :)

    SvarSlett
  48. Jeg tar ett lodd! :-)

    janniche

    SvarSlett
  49. Lige hvad jeg har brug for, lækre tapeter! Jeg er med på to lodder.

    SvarSlett
  50. Jeg forstår godt at du har mange følgere. Du har en SÅ herlig blogg ♥
    Jeg kommenterer, følger og linker, så 3 lodd til meg, takk:)
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  51. Kjære Ida Susanne gratulerer så mye! jeg blir med! Med 3 lodd denne gangen :) !
    <3

    SvarSlett
  52. Hei snuppa!

    Jeg satser selvsagt på at lykken står meg bi en gang til jeg *fnis* og trekker 2 lodd:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  53. Tack för din härliga blogg! 2 lotter till mej, tack!

    SvarSlett
  54. Eg e`me`! To lodd t meg takk!

    marian

    SvarSlett
  55. Dette vil jeg være med på, 3 lodd til meg,
    Anne Lise:)

    SvarSlett
  56. Gratulerer med så mange følgjarar! :) Det er jo heilt fantastisk :)
    Eg vil sjølvsagt vere med og feire deg i denne flotte utlodninga, og tek gjerne 3 lodd, takk :)
    Ein nydeleg blogg du har, og eg likar særleg godt dei retro detaljane dine :) Og fargeutfordringane.
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  57. Ojojoj, så mange som er med allerede! Jeg vil veldig gjerne være med, så 2 lodd til meg. Elsker stilen din, og koser meg hver gang du kommer med et nytt innlegg! :)

    SvarSlett
  58. Dette blir jeg selvsagt med på! Juhu! Så morsomt! Elsker de tapetene dine! <3

    Jeg er jo fast følger fra før, samt at jeg nå kommenterer her på bloggen. I tillegg har jeg laget et innlegg om give-awayen og selvfølgelig linket til bildet ditt. Med andre ord: 4 lodd! :D

    SvarSlett
  59. Ojojoj, tapetavhengig som jeg er må jeg SELVSAGT være med på denne!! Jeg krysser fingre og tær!! 2 lodd på meg :)


    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  60. Blir med på feiringa, eg:) Fine tapetar! 3 lodd til meg, takk:)

    SvarSlett
  61. Jeg er gjerne med på trekningen om disse skjønne tapetene. Blir to lodd på meg da ;0)

    SvarSlett
  62. GRATULERER!
    Kjempe fin blogg, mye å bli inspirert av.
    Blir gjerne med i trekningen med to lodd :-)
    Hilsen
    Gun Elise
    gee@gunika.no

    SvarSlett
  63. Jeg vil gjerne være med - tre lodd på meg! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  64. Gratulerer m 1300 følgere, wow sier jeg bare...
    Herlig godtepose som jeg tar 2 lodd av!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  65. HERLIG - gratulerer og vell fortjent!! :) Jeg tar 2 lodd - nydelige tapeter!

    GODKLEM

    SvarSlett
  66. Tar og melder meg på med mine to lodd, håper på vinnerlykke slik at jeg kan kose meg med disse nydlelige tapetbitene:D

    Hilsen Christin
    christin.langvik@hotmail.com

    SvarSlett
  67. GRATULERER! Skal si det går unna her!:D
    Jeg prøver meg med 3 lodd denne gangen: følger, kommentar og link.
    Nyyydelig premie!
    Klem♥

    SvarSlett
  68. 2 sukkersøte lodd til meg :)

    SvarSlett
  69. Ooohhh, for noen herlige tapeter!! *sikle sikle*
    Jeg blir med, 3 lodd på meg.
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  70. im in!! Kan jo ikke la denne sjansen gå fra meg!! *DÅNEPREMIE*
    2 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  71. Jeg er med & tar 3 lodd:)

    Klem

    SvarSlett
  72. jeg tar med dette et lodd:) og krysser fingrene for det...

    SvarSlett
  73. Jeg prøver lykken! 2 lodd til meg! :)

    Hilsen Simone

    simonecharete@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Du har sådan en fin blog. Jeg vil gerne vinde det smukke tapet - 2 lodder til mig.

    SvarSlett
  75. Jeg er selvfølgelig med pp feiringen av deg og din fantastisk sukkerfine blogg:) elsker foresten det du har gjorti ganen din, herlig. Tar to lodd jeg. Klem monica

    SvarSlett
  76. hvilken herlig give away! jeg er gerne med på 2 lodder :)
    og tillykke med alle dine følger, det er helt vildt!:)

    SvarSlett
  77. HURRA!
    Eg er med å feirar.
    Gratulera med 1300 følgere!
    Eg tek 4 lodd. Innlegg kjem i morgon ;)
    Klem til deg og Wilma.

    SvarSlett
  78. Gratulerer!!! 2 lodd til meg og jeg krysser fingrene :)

    SvarSlett
  79. Hei!
    Gratulerer med 1300 følger, wow, det er mange!
    Jeg vil selvfølgelig være på Giveawayen din, 3 lodd på meg: innlegg, følger og link m/bilde.

    Ha en fin kveld!!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  80. Gratulerer med mange følgere!!! Også så flott giveaway da!!! Blir gjerne med og tar 2 lodd! Krysser fingrene :)

    Ha en super kveld!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  81. Hipp, hurra for deg - jeg trekker 2 lodd ;).

    SvarSlett
  82. Gratulerer så masse!! 3 lodd på meg:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  83. 1300 personer! kuuult:D Skjønner det godt da;) jeg er så absolutt med! Tar 2 lodd:)

    Klem

    SvarSlett
  84. 3 lodder til mig:-)
    Så fint et hjem du har!!
    Kh. Mette

    SvarSlett
  85. Gratulerer så mye med fine tall! :-)

    Jeg blir gjerne med og feirer med 3 lodd. Kjempekjekk premie! Tapet kan brukes til SÅ mangt..

    Klem Siri

    SvarSlett
  86. ville bare si at bloggen din er en skikkelig fargeklatt, man blir rett og slett i strålende humør av å titte innom her hos deg

    SvarSlett
  87. En hilsen fra Danmark!
    Er glad for at følge din blog og vil gerne være med - 2 lodder, tak.
    Mange hilsner
    www.janelerche.dk

    SvarSlett
  88. Kjære deg, nå har du vel en del
    kommentarer å gå gjennom, ca 90
    stk til nå...smil smil. Jeg blir
    med på 3 lodd vet du!

    :)

    SvarSlett
  89. Så fine tapeter. jeg er med på 2 lodd jeg. Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  90. Gratulerer!
    Da blir det 3 lodd på meg :)

    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  91. Grattis med alle følgerne!! Du fortjener hver eneste av dem! 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  92. Gratulerer så mye med maaaaange følgere!!! Ikke rart du har mange følgere da :0) Jeg har fulgt med en stund uten å være følger, men nå har jeg lagt meg til, og trekker med det 3 lodd i feiringa di :0)

    SvarSlett
  93. I'm in! :D Eg tar eit lodd...

    SvarSlett
  94. Fantastisk blogg du har. Jeg koser meg virkelig her inne.

    3 lodd til meg;-)

    SvarSlett
  95. Woop Woop! Jeg eeelsker tapeter og er absolutt med med 3 lodd! Gleder meg til trekning! Og GRATULERER så fantastisk mye med så mange følgere, så STAS!

    SvarSlett
  96. Gratulerer med så mange følgere!
    Digger bloggen din!!!
    (2 lodd)
    Jannicke:)

    jannicke_karlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Hei
    Jeg er med:) 3 lodd til meg:)
    Morsom og fin premie som kan brukes til så mangt:)

    Klem og god natt

    SvarSlett
  98. Det blir nok bare et lodd på meg. Flott blogg du har, innom hver dag:-)

    Ranveig.

    SvarSlett
  99. Gratulerer SÅ mye med over 1300 følgere! Det er jo ikke rart, med en SÅ herlig blogg!
    Jeg trekker gjerne 3 heldige lodd!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  100. Gratulerer,jeg blir gjerne med å feire:)Trekker 2lodd hos deg:)

    Ha en fin kveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  101. Super give-away da! Er med med 1 lodd :-)
    Hilsen Helene

    SvarSlett
  102. Så klart jeg vil være med!
    3 lodd på meg!

    SvarSlett
  103. Hurra, hurra!
    Jeg vil også gjerne ha sukkertøytapet;-)
    Tar to lodd takk;-)
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  104. Så nydelige tapeter!! :) Jeg vil gjerne ha 2 lodd! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  105. Gratulerer!
    Jeg er med, et lodd til meg.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Congratulations on your 1300++ follower! cheers from Indonesia for more followers to come!!

    I'm your follower and biggest blog fan!

    babalisme at yahoo dot com

    SvarSlett
  107. gratulerer! jeg vil gjerne være med å tar 1 lodd ;) Ha en fin dag! hilsen Nina

    SvarSlett
  108. Hei og hopp! :)

    Jeg er fast leser at din blogg, men jeg har ikke profil på blogspot. Kan jeg ta to lodd for det? ;)

    Jeg digger bloggen din.
    Søt, fresh og hunden din er supersøt!
    Me loves Sukkertøy For Øyet <3

    *klem-klem* :)

    SvarSlett
  109. Hei, den passer til nesten alle tekanner kan jeg tenke meg, jeg har flest slike brune gamle rundet vet du, men jeg lager jo på mål fra den som vil ha...også i de fargene man ønsker seg;) Kanskje jeg skal lage en liten sukkertøyhette til deg vettu søta;) Ha en fin dag videre...så mange som er med på giveawayen da...klem Wilhelmine

    SvarSlett
  110. Jeg er jo lige præcis med på alle 4 lodder og så krydser og håber jeg bare! :-)

    SvarSlett
  111. 3 lodder til mig :o)
    Tillykke med de rigtig mange faste læsere,
    det er velfortjent!

    SvarSlett
  112. Jeg prøver lykken med 2 lodd :)

    SvarSlett
  113. Hurra og gratulerer!
    ...jeg er såååå med! 3 stk lykkelodd på meg takk!*smile*

    ..og gratulerer med så bra tall, flinka!
    Stoor klem

    SvarSlett
  114. Så kjekt! :) Har lest bloggen din lenge :D Veldig inspirerande! 2 lodd til meg :) Lina

    SvarSlett
  115. Hi hi..*ler*
    ...ja her i huset blir snittknivene "brukt opp" fort skjønner du......

    ..men faktisk ikke jeg som har snittet de der...tro det eller ei, men det er faktisk dama i blomsterbutikken..er det mulig?!*hihi*

    ...tør påstå at jeg er bedre enn det...*hihi* men smiler stort, for jeg har jo faktisk ikke giddet gjøre noe med det...!*hihi*

    KLem klem

    SvarSlett
  116. Fast leser så klart !hehe, fire lodd heer :)) :D
    Suuper inspirerende blogg !

    SvarSlett
  117. Så mange kommentarer!!!! :o) Haha, er det allikevel en bitteliten sjans for å stikke av med premien tro? Herlige tapeter! <3 2 lodd til meg, og klem til deg!

    SvarSlett
  118. Hehe, glemte å legge til bloggen min med blogg-inlegget om konkuransen!

    http://justgowithit.bloggr.no/2011/08/18/intri%c3%b8rkonkuransee/

    Suuper bloooog ! ! !

    SvarSlett
  119. Fine tapeter! Og grattis med såå mange følgere.
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd.

    Du er også velkommen til å være med i min give away hvis du vil:-)

    SvarSlett
  120. er selvfølgelig med. fantastiske tapeter og fantastisk blogg. jeg var forresten også inne på bolig pluss og stemte på huset ditt i dag. du har fantastiske 57 kvm!! så jeg heier på deg.
    3 lodd på meg takk.
    klem klem

    SvarSlett
  121. kniper 3 lotter och hoppas på tuuuur!!! vill så gärna vinna de fina tapeterna! kram och grattis till dig!

    SvarSlett
  122. Gratulerer så mye :D Så gøy!!! Jeg trekker 3 lodd :) kommentar, følger og link hos meg :)
    Krysser fingrene for at jeg er veldig heldig...har tross alt 2 barnerom skal skal ordnes innen jul håper jeg :D
    klem Tove

    SvarSlett
  123. Åååå disse tapet prøvene har vært topp å ha :)
    1.lodd til meg :)

    Klem

    SvarSlett
  124. Tillykke med de mange faste læsere.
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlett
  125. Gratulerer med et fantastisk følgertall. Jeg vil selvfølgelig være med å feire, og tar 4 lodd. *krysser fingrene* Klem fra Kokosbollerina

    SvarSlett
  126. 2 Lodd her! Nydelig blogg! Legger meg til som følger :) Håper du får ei fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  127. WOW, 1300 följare! Grattis! Jag vill såklart vara med och fira. :) Tre lotter till mig.

    SvarSlett
  128. Nydelige tapeter! Jeg tar to lodd, takk:-)

    SvarSlett
  129. Gratla med sååååå mange følgere, digger bloggen din:).
    trekker 2 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  130. Tar gjerne 2 lodd :)
    Du har en fantastisk fin blogg :) Masse idéer og herlig inspirasjon :)

    Klem

    SvarSlett
  131. Fantastisk blogg!!
    Gratulerer med 1300:-D

    Tar gjerne 2 lodd;-)

    Klem

    SvarSlett
  132. Loving it!! Trekk 2 lodd! Wihuu :)

    SvarSlett
  133. Jeg vil veldig gjærne være med! 3 lodd på meg!
    Annette :)

    SvarSlett
  134. Jeg vil meget gerne være med. deltager med 3 lodder :)

    KH Anna

    SvarSlett
  135. Ååååååh.... Jeg er med - 2 lodder :) Fingrene er krydset!

    SvarSlett
  136. Sukkertøy for øyet = inspirasjon ;-)

    Tar gjerne 2 lodd :-)

    SvarSlett
  137. Åh, hvilken fin giveaway!
    Jeg er allerede fast læser af din kønne blog og linker til din giveaway på min egen blog.
    Deltager med 3 lodder.
    Tillykke med de mange læsere.

    SvarSlett
  138. jag är med! Är redan följare. Fantastiska tapeter!
    Ha en fin fredag!
    Kram Malin

    SvarSlett
  139. Jaaa, jeg vil være med! Tar 3 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  140. Jeg vil gjerne være med:) Om jeg vinner skal jeg lage vimpelrekke til datteren min;) Du har en herlig blogg Ida Susanne!

    Tar to lodd:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  141. Vilken härlig blogg du har! Gillar verkligen din stil och de färger du inreder med! ska bli roligt att följa dig =)

    Linnea - Credodesign

    SvarSlett
  142. Hurra for deg! Jeg blir gjerne med på give-away. 3 lodd, takk!

    Ha en strålende helg!
    klem

    SvarSlett
  143. Ja, jeg vil gjerne være med! Trodde jeg hadde skrevet her, men finner ikke kommentaren min, så da prøver jeg en gang til. 2 lodd til meg.

    God helg :)

    SvarSlett
  144. Jeg blir gjerne med på feiringen med 2 lodd (kommentar+link) :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  145. Grattis med så mange følgere!!! Du er til stor inspirasjon for mange!!!!!
    Jeg tar to lodd på de flotte tapetene, og håper på vinnerlykke!!
    Ha ei god helg!
    Klem Annette

    SvarSlett
  146. To lodd på meg! Veldig flott blogg

    SvarSlett
  147. Gratulerer med 1343 (i skrivende stund) flotte følgere! Det er så veldig fortjent:-)
    Jeg prøver lykken med 3 vinnerlodd.

    Klem, Elin

    SvarSlett
  148. To lodd!! Hilsen B (som følger med deg):) men uten blogg nå:)

    SvarSlett
  149. Jeg vil gjerne være med å feire deg! Superskjønne tapeter, så jeg prøver lykken med 3 lodd!
    Ha ei fin helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  150. Tar tre lodd jeg og satser på det beste:)

    SvarSlett
  151. Gratulerer søte deg!
    Jeg tar gjerne 3 lodd:)

    SvarSlett
  152. Tillykke med de 1300. Jeg prøver 3 lodder

    SvarSlett
  153. Prøver meg på denne! Fire lodd til meg, takk :)

    SvarSlett
  154. Gratulerer med maaange følgere! Du har en nydelig gladblogg, så velfortjent! Jeg prøver lykken med 3 lodd; kommentar, følger og link.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  155. Tillykke med de mange læser, jeg vil gerne med på 3 lodder.

    SvarSlett
  156. Gratulerer, jeg er med på feiringen med 3 lodd :-)

    SvarSlett
  157. Jeg er med! 4 lodd til meg takk! :)

    SvarSlett
  158. Fast lester av bloggen din som aldri vinner noenting! Håper kanskje vinnerlykken er på min side denne gangen!

    Jeg elsker forøvrig bloggen din. Jeg blir så inspirert av alle de duse, fine fargene dine!

    Tar gjerne to lodd, jeg :)

    SvarSlett
  159. Jeg er med og prøver meg på 1 lodd! :)
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  160. Är gärna med i tävlingen, är följare. 2 lotter.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  161. For noen herlige tapeter! Prøver lykken med 3 lodd! :)

    Klem

    SvarSlett
  162. Hei :)

    Jeg er med og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  163. Gratulere med over 1300 tilhenger..
    Skulle no bare mangle..
    Jeg har linket gi borten din til bloggen min, så jeg vil gjerne delta med 3 lodd..
    Ha en flott kveld.. Har ordna et innlegg til utfordringen din i kveld.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  164. Sikke en skøn give away, her vil jeg meget gerne deltage, følger dig også hver dag:-9

    jeg deltager med 3 lodder.

    Go aften

    KH Louise

    SvarSlett
  165. Super fine tapeter, jeg er helt klart med på 2 lodder :-)
    Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlett
  166. Hei! 2 lodd på meg :) Håper på vinnerlykke :)

    SvarSlett
  167. ja jeg må også være med, lækre tapeter!!... 2 lodder tak ;-D

    (Mail@uccprivat.dk)

    SvarSlett
  168. Gratulerer så mye med så mange følgere! Jeg tar gjerne to lodd, og krysser fingre og tær! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  169. Jeg blir med og tar 3 lodd ;)

    SvarSlett
  170. 2 lodd til meg takk :)
    Håper jeg kan vinne slike flotte tapeter :)

    SvarSlett
  171. Nydelige tapeter! Og nydelig blogg Ida! Gratulerer! Alltid like stas å ta turen innom bloggen din:-) hilsen stine'mor. (1 lodd)

    SvarSlett
  172. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.
    Kh. Louise

    SvarSlett
  173. 2 lodd! Jeg har lagt meg til som følger!

    SvarSlett
  174. gratulerer med kjempe mange følgere :D
    4 lodd til meg :)
    Veldig fine tapeter og nydelig blogg :D

    SvarSlett
  175. Tar 2 lodd, jeg ;-)
    Syns bloggen din er fiiiin!

    mvh Borgny

    SvarSlett
  176. 2 lodd til meg! De tapetene er jo rett og slett "sukkertøy for øyet" ;)

    SvarSlett
  177. Congratulations - your blog is so so so lovely!
    2 lodd til meg! :o)

    Klem,
    Renaade

    SvarSlett
  178. Jeg deltager gerne med 3 lodder. Super fin give away du sætter på højkant. Også tak for super inspiration du viser i din blog. Smil til dig! Kh Lene

    SvarSlett
  179. jeg er med på 2 lodde :D
    mickromackro@gmail.com

    SvarSlett
  180. Wow, how sweet!
    Hope i win, so i can use them for my two, dark Doors (if they fit =)

    I´ll post ur Give away in my Sidebar...

    sugar-sweet-greets from Germany =)

    SvarSlett
  181. Jag tar en lott och hoppas verkligen på nybörjartur!!

    Christina

    http://smalandsstickan.blogspot.com

    SvarSlett
  182. Nice gift! :)
    4 lodder :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlett
  183. Kult!! Eg tar hele 4 lodd hos deg! Krysse fingrane for å vinna!

    Klem frå Solveig

    solveig.hus@gmail.com

    SvarSlett
  184. Looks wonderful:) Just found your blog!

    SvarSlett
  185. Kan jeg få et par lodder?
    klem m

    SvarSlett
  186. to lodd til meg snuppa!!!!
    digger deg vettu:)

    klem

    SvarSlett
  187. 2 lodd her !!!!!!!!!

    SvarSlett
  188. Smuk give away
    Deltager med to lodder

    SvarSlett
  189. Smuk give away
    Deltager med to lodder

    SvarSlett
  190. Enormt många följare du har!!! Jag vill absolut vara med på tre lotter!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!