fredag 25. februar 2011

Jeg kan stolt meddele:

Sukkertøy for øyet er å finne i denne vakre boken:
Det å være interiørblogger har gitt meg unike muligheter, og jeg sa så klart JA da jeg ble spurt om dette prosjektet...


 Endelig kan jeg si det høyt! 
 Flinke Flinke Franciska med bloggen Franciskas Vakre Verden har plukket ut Sukkertøy for øyet til å være en del av denne flotte interiørboken. Sammen med m a n g e vakre og utrolig dyktige mennesker deler jeg mine sommer'lige bilder og smarte ideer med dere.

Har du lyst til å bestille boken?
Klikk deg inn her og forhåndsbestill denne iskremen av en bok!



Jeg er veldig stolt over å være med i Sanselig Sommer. Er veldig stort for meg..

Dette er en perle av en bok tror jeg (vet jeg)
Gleder meg villt til å bli inspirert og bla i denne boken...

8 kommentarer:

  1. STORT tillykke det fortjener du også med dine fine idder og flotte indlæg.Kram Else
    Glæder mig til at se mere

    SvarSlett
  2. Så gøy!! Du har det virkelig travelt for tiden;)
    Nyt det i fulle drag<3

    Gleder meg til å se boken!
    Fredagsklem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, Ida!! Fy søren så gøøøøy!!:D
    Dette fortjener du jo! Denne boken må jeg jo bare lese :)

    Ha en herlig helg!
    klemmer lillemy

    SvarSlett
  4. Så kult! Vel fortjent:)
    Blir spennende å se boka!

    God helg!

    SvarSlett
  5. Gratulerer!! Gleder meg til den kommer ut!! Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Så utrolig kjekt! Du begynner å bli en liten kjendis du.. Vel fortjent. Ha ei flott helg!

    SvarSlett
  7. Gratulerer!! Skjønner det er stort for deg, men det er vel fortjent! Du er dyktig, og fortjener alt det gode som går din vei. :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer, så moro! Gleder meg til boken kommer :)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!