mandag 4. april 2011

rydde..rydde..

 ..Leiligheten er ferdig "ned-strippet" og klar for fotografering.
(imrg kommer fotografen slik at det Sukkertøy for leiligheten kommer for salg snart)


...Igår hoppet jeg ut av sofa'n og tok seiers dansen da jeg fikk den fantastiske beskjeden om at JEG var den heldige vinner'n av Lykke og Lykkeliten sin "gi bort"!!! Se hva jeg vant da!!!!!!!!! Et NYDELIG teppe med de FINESTE blomster.. Snakk om å passe inn i Sukkertøy for øyet hjemmet da!!!


...jeg må takke alle dere som er innom bloggen min og legger igjen ord her.. Jeg skal prøve så godt jeg kan å stikke innom hver og en av dere ikveld :)
Jeg setter pris på hver eneste kommentar dere legger igjen her!!!!!

Kose dere på denne herlige mandagen!!

Klem Ida Susanne

23 kommentarer:

  1. Mye rydding og pakking allerede før visning ja, husker det da vi skulle selge leiligheten våres....puh!
    Men veldig deilig når man har ett nytt sted og dille og dalle:) Gleder meg til å følge deg videre i ditt nye hjem:)

    Gratulerer som vinner av Give away!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg så det i går etter trekningen...at dette var et teppe som passet perfekt inn hos deg....når det enda ikke skulle til meg da ;)

    Lykke til med fotograferingen i morgen! :)

    SvarSlett
  3. Oi oi, masse å fikse før fotografering og salg ja....får holde motet oppe med tanken på den nye leiligheten!...som jeg gleder meg til å se!*blunkesmil*

    ...gratulerer med flott flott gevinst også-lekkert teppe altså! Og ja, det passer perfekt hos dere!*smile*

    Ønsker deg en super duper mandag, frøken strøken!*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Det var da bare et perfekt teppe til deg :) Gratulerer så mye, og lykke til med fotografering! *♥*

    SvarSlett
  5. Spennende! Gleder meg til og se bildene på finn(?) må jo inn og snoke om du ikke legger ut link ;)

    HELDIGGRIS som vant det flotte pleddet♥ nydelig!

    Ha en nydelig vårdag videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Å hærlighet så heldig du var som vant det fine teppet fra Nettpynt! Som du sier, det passer perfekt inn hos deg.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. heldiggris :) nydlig teppe, lykke til med visning!

    www.snikkerbuo.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Gratulerer med nytt teppe!
    Passer jo perfekt inn hos deg.
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  9. Lekkert teppe,gratulere det er så gøy å vinne!!
    Jeg har også vunnet en give away i dag,lekker shopping veske,og forrige uke vant jeg en nydelig kanne,så er heldig jeg også,håper vi er inne i en vinner stim:)Og krysser fingrene får at leiligheten din er lett solgt:)

    ha en fin ny uke:)

    Klem linda:)

    SvarSlett
  10. Grattis med gevinsten - det teppet er utrolig fint!

    SvarSlett
  11. Det stod ditt navn på dette teppe også, og helt rett at du skulle vinne det! ♥

    SvarSlett
  12. Så speennende med fotografbesøk. Lykke til med det og visning. Håper den ryker fort :)

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  13. Utrolig koselig - og det teppet var du helgig med gitt :)

    SvarSlett
  14. Jeg jublet litt med deg når jeg så at det var du som vant, det passer jo perfekt! :)

    SvarSlett
  15. Heldigen deg som vant det fine teppe:), det passet perfekt hod deg:).
    Håper vi får se bilder av leiligheten:), lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  16. Gratulerer med teppet, perfekt for deg:) Lykke til med fotografering og salg... det er mye som skal ordnes før sånt, men litt moro også:)

    Gleder meg til å se hvordan dere får det i nye leiligheten.

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  17. Det blir spennende å se den nye leiligheten! :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med den fine premien:-)

    SvarSlett
  19. Nydelig premie du fikk.
    Gratulerer! :)

    SvarSlett
  20. Grattis med et herlig teppe! Og jeg regner med vi får se finn-annonsen når den er klar? (Maken til salgstrategi som å ha en så bra lest blogg må man vel lete lenge etter?) :)

    SvarSlett
  21. Åh, jeg har nettopp vært gjennom hele "rydde bort til fotografen kommer-prosessen", og det er litt vemodig. Men så er det litt fint også, når en kan tenke framover og glede seg til neste hjem, jeg tipper ditt blir Nydelig.

    SvarSlett
  22. Gratulerer!
    Og lykke til med visninger og salg...spennende tider:o)
    Og apr. den rosablomstrete tapeten du viste her om dagen...jeg har fått den på hjernen!!!
    Hadde jo passa perfekt på jenterommet, men...og det er et men,jeg skal jo ha det nesten bare hvitt?!?*sliter*
    Farger...been there,done that,dessuten er det nok av farger(unger) på jobb...må ha det litt rolig hjemme.
    Og nå har jeg altså fått den rosablomstrete tapeten på hjernen....
    jaja, vi får se hva som skjer...
    Må takke deg for koselig kommentar med det samme jeg er i farta
    Klem Sigrun

    SvarSlett
  23. Åååå for et nydelig hjem du har.. åsså skal du selge det.. spennende da.. Elsker vasen din:)Nydelige bilder du tar:)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!