mandag 15. august 2011

Fargeutfordring :


Sort
Har du noe sort i interiøret ditt? Eller kanskje i klesskapet? 




Denne gangen tenkte jeg å utfordre meg selv litt også.. For mye sort er det vel ikke akkurat å finne i Sukkertøys leiligheten. Men for å bryte opp den sukkersøte stilen liker jeg å mikse inn noen sorte elementer her og der.. Ovenfor ser dere et lite utvalg av mine sort ting :
 Lampen over spisestuen (kjøpt på Skeidar) Sort/grått teppe i gang (home & cottage) Sort tøff leselampe ved sofa'n (ikea) Stor metall bokstav (nr.9) Stuebordet vårt som er en gammel kiste (200,- på den lokale bruktbutikken) Stor M (gave). 




Har du noe sort du vil vise frem?
Bli med på utfordringen! random.org trekker en vinner 31 august!
Lag et innlegg (og link gjerne tilbake til meg) og last opp innlegget ditt under her (add your link), samt et bilde!

Gleder meg til å se alle de fine bidragene!!

FIN DAG TIL DEG

38 kommentarer:

  1. Åh, vad jag gillar dina färgutmaningar! Ikväll ska jag fota svart! :-)

    SvarSlett
  2. Åj, jeg har en del sort. Så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne...

    SvarSlett
  3. Ja,sort er her..den utfordringen må jeg få tatt:)
    ha en fin mandag..
    klemklem

    SvarSlett
  4. Har ikkje vore med på utfordringane dine før, men ser ganske spanande ut. Skal nok prøve å hive meg med denne. Noko svart må vel finnast? ;)

    Hanne

    SvarSlett
  5. Så gøy med disse utfordringene dine! Jeg blir med:)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  6. Har endel sort i interiøret, men jeg lar det ikke dominere så mye. Skulle gjerne hevet meg på den utfordringen, men er på ferie så da blir det ikke noe bilder hjemmefra:)

    Vigleik.

    SvarSlett
  7. Dette må jeg komme tilbake til mye sort i klesskapet,men lite i interiøret:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Har litt sort her og der, tenker jeg hiver meg med på utfordringen med noen bilder fra stua mi.
    Morsomt med disse utfordringene dine ;-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  9. Joda, noen sorte detaljer er det her hjemme og :) Liker kontraster.
    Har b.l.a en sort tapetvegg i gangen ved inngangsdøren.

    SvarSlett
  10. Sorte detaljer fra meg vennen !:) Har en del kontraster med sort.

    Ha en fin dag søta!

    KLEM

    SvarSlett
  11. Passer meg bra=) for hos meg er det mye svart.

    SvarSlett
  12. Ja litt sort fant jeg, så nå er innlegg laget og linket :) Artig utfordring! *♥*

    SvarSlett
  13. myyyye sort i hjemmet mitt! Elsker sort/hvitt kontraster, så denne utfordringen skal jeg hive meg med på!

    SvarSlett
  14. Yes yes I too love to mix a little black in to a room!

    SvarSlett
  15. Må jo være med på denne utfordringen. Ikke alt for mye sort i hjemmet, men noen detaljer er det :)

    SvarSlett
  16. Hej Ida! Vad kul att du valde svart som utmaning den här gången! Verkligen en utmaning för en "färggalning" som mig.. men jag hittade en del att visa i alla fall. :)

    Kram

    SvarSlett
  17. Har nu forsøgt at lægge op et billede, ved ikke om det har virket - men mit indlæg er her med flere billeder:
    http://pimpmeup-on-detour.blogspot.com/2011/08/no-0062-farveudfordring-sort.html

    Fin ide .-)

    SvarSlett
  18. Hei. Gøy med utfordring, her har du mitt bidrag.
    Synd det som har skjedd med bildene dine, hvordan kan det skje egentlig?
    Håper det ordner seg!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  19. Svart er kult, og det er noe jeg aldri kommer til å gå helt bort fra :) Svart rocker opp og bryter med andre ting i leiligheten :) klem fra AM

    SvarSlett
  20. Artig med disse utfordringene dine! Ble jo overrasket over hvor mye svart jeg faktsik fant! Rart hvor dårlig man kjenner sitt eget krypinn.. :p Hehe!

    SvarSlett
  21. Sort er en godt representert farge hjemme hos meg så denne utfordringen skal jeg abolutt hive meg på :D.
    Ønsker deg en flott dag!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  22. Her har det sannelig blitt mindre og mindre sort de siste åra. Men en ting som slipper unna malekosten er denne gamle ovnen, som vi bruker som cafebord på verandaen

    Lotte

    SvarSlett
  23. Herleg utfordring, eg sleng meg med på den;)
    Ha ein fin dag Ida Susanne!
    Klem:)

    SvarSlett
  24. Jeg har kastet meg med i utfordringen din..det er så gøy!!
    Fineste kveld til deg!!
    Klem:)

    SvarSlett
  25. Hei! Jeg har blitt med på den sorte utfordringen du oppmuntrer til. Det var arig. Har aldri prøvd det før, er temmelig ny her i blogglandia. Jeg ser det er et lite kryss ved mitt innlegg. Prøvde å fjerne det, men da fjernet jeg hele linken min. Vel, nå står jeg på listen som nr. 69 og med et lite kryss.

    SvarSlett
  26. Hei og hopp!
    Min første utfordring :) Moro :D

    klem, Maren

    SvarSlett
  27. Hei, så rart, jeg kunne også se dine linker under "you might also like", men bare inne på selve innlegget, ikke på bloggen min med alle de andre innleggene, hvis du skjønner. Veldig rart..
    Kanskje det skjedde et eller annet når jeg linket opp?? Merkelig.

    Veldig gøy at du arrangerer slike utfordringer forresten:-)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  28. Heisan! Jeg er så fersk blogger at dette er den aller første utfordringen jeg har vært med på!! Veldig gøy! Flott blogg du har - jeg legger meg til som følger !
    Klem :-) Heidi

    SvarSlett
  29. Kjempe artig utfordring!
    Jeg er med! Klemmer

    SvarSlett
  30. Tusen takk for koselig kommentar for innlegget mitt! :D Eg syns det er så kjekt når du har utfordringane dine, for det er så mange som deltar! Utrulig med inspirasjon å hente :)

    Når det kommer til LØV teen min, så var den ikkje så lett å finne! Kom tilfeldigvis over det på traktøren i Ålesund, når me ferierte der i sommar. Så kanskje dei har den på andre traktøren butikkar :)

    Teen er uansett kjempegod, og nyyydelig å sjå på!

    Ha ei super helg!
    Klem fra Helene

    SvarSlett
  31. Kanonkjekk utfordring:), jeg er med:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  32. Har ikke mye sort, men jeg joiner utfordringen : )

    SvarSlett
  33. Hela vårt hus går i svart/vitt med lite färg detaljer! Älskar svarta ting och särskilt möbler!
    Tack för en fin fin blogg!!!

    SvarSlett
  34. Da har jeg også kastet meg ut i det :)
    Prøver å bli en mer aktiv blogger, og da er det jo kjekt med litt tilbakemeldinger også, og det er jo litt lettere å få når man blir med på slike utfordringer :)

    SvarSlett
  35. Denne passet meg bra.
    Flotte detaljer du har selv, og jeg gleder meg til å titte på alle bidragene. Flott at du setter i gang sånne utfordringer! =D

    SvarSlett
  36. For en herlig blogg du har! Har sporenstreks lagt meg til som følger, og hiver meg selvsagt med på utfordingen din :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  37. Ps. Linker til deg fra facebooksiden til bloggen min også ;)Legger stadig ut tips mm. der, og denne utfordringen din med å vise frem sorte detaljer i interiøret, er jo fullstappet av inspirasjon! Utrolig mange flotte bidrag som er kommet inn :)

    SvarSlett
  38. Da var jeg også med : ))) kjempeartig at du arrangerer slike utfordringer, synes jeg :D er gøy å delta, og veldig gøy, koselig og inspirerende å titte på andres bidrag!

    Klem <3

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!