søndag 22. april 2012

5 på rappen..



 3 ord som beskriver stilen din :

Hvitt, natur og DIY-prosjekter!


 Favoritter i interiøret:

- For øyeblikket er veggen på toalettet den klare favoritten. Her har vi spikret opp gamle, naturslitte planker som vi har funnet på eiendommen. Hver planke har forskjellig gråfarge, og kvistene er slitt. Akkurat slik jeg liker det!

- En annen favoritt er lekebutikken som mannen har snekret. Ungene storkoser seg med butikken, og det første vi hører når vi kommer hjem fra jobb/barnehagen er storbror som roper "kom og kjøp, sukker eller løk, før butikken stenger, husk å ta med penger". Det er ingen tvil om at ungene liker butikken, og da er det jo ekstra kjekt at den sklir rett inn i interiøret i tillegg! 



Hva har du dilla på akkurat nå?

Hodefotinger, DIY - prosjekter og sjokolade! Og nå som sommeren nærmer seg får jeg stadig behov for litt mer farger i interiøret, for øyeblikket går det i lilla og gult!

Et smart interiørtips:

Bruk barnas tegninger i interiøret. Hva er vel finere enn hodefotinger tegnet av et lite barn? Med litt tekstilmaling kan dette bli til kjempe fine puter i sofaen! Du kan også la ungene få tegne på kopper, eller store plakater som du rammer inn. Her er det bare å bruke fantasien til å skape et helt personlig interiør!



Neste prosjekt i boligen din:

Ettersom vi er midt i renovering av et hus fra 1974 er det ikke mangel på prosjekter her i huset. Først og fremst må vi få gjort ferdig toalettet og vindfanget nede, og rive en peis i stuen. Men det prosjektet jeg gleder meg mest til å sette igang med er å male loftet. Her skal det bli hvitt fra topp til tå, med masse lekne farger i interiøret - et skikkelig lekeloft!

Besøk bloggen Deas & Mia her!



7 kommentarer:

  1. samme fint! Elsker DIY selv, ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Helt annen stil enn min hos Deas & Mia, men likevel tonnevis med inspirasjon og så lekkert presentert! Takk for nok et godt blogg-tips:)
    God søndag, fine!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Åh, utrolig mye fint!! Har såå mange prosjekter i hodet, må få stokket dem om før noe kan bli en realitet :))

    God søndag.

    Mari

    SvarSlett
  4. Takk for godt tips:)Skal inn å besøke henne nå:)

    Nyt søndagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Tuuusen takk for at jeg fikk være med i den nye spalten din!

    Klem Line

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!