onsdag 16. januar 2013

Ahh.. DEN loppefølelsen!


Som mange av dere har fått med dere er jeg vill etter gamle klokker! Gjerne i ulike grønnyanser..
Dette er mitt syvende vekkerklokkefunn som blir med i samlingen min!

Men..Ikke nok med Figgjo og vekkerklokkefunn..
Jeg fant 2 f a n t a s t i s k e spisestuestoler. Noen ekte designerklassikere!! DEN FØLELSEN!! 
Teak + sort skinn + armlener...

Bilder kommer senere!



Jeg kan også røpe at jeg har funnet noen skikkelige go´biter som blir å finne i nettbutikken 1.februar.

Vi blogges alle sammen!


9 kommentarer:

  1. ååååå! heldige deg!! :D går å drøymer om nye stolar til spisestova om dagen.. *sukk* hehe

    SvarSlett
  2. Vakkre ting du har fått tak i!
    Jeg skal på en gjenbruksbutikk på fredag!
    Gjett om jeg gleder meg!
    Håper jeg finner noen skatter!!
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. Virkelig flink til å oppdage fine skatter du :)
    Heldiggrisen! Hi-hi.. :)

    Fin onsdag!

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner meg glad på dine vegne :)
    Å finne skikkelige kupp er som å sveve på en sky !!
    Nå har jeg stolen i mitt hode..gleder meg til å få se dem.
    Slike klokker er tøffe Ida Susanne.

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  5. Åh, det var mye fint på én gang..! Jammen godt det fortsatt finnes en del skatter igjen der ute... :)

    SvarSlett
  6. Så fine ting. Liker spesielt klokka som jeg tror er ganske så lik en som farmor pleide å ha..
    En fortsatt fin-fin dag til deg :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  7. du kan det å gjøre oss lesere av bloggen din nysgjerrig, haha! Hva har du funnet!? #DENFØLELSEN, hoho;) Så bra! Gleder meg til å se:)

    SvarSlett
  8. Heisan Ida Susanne
    Nydelige bilder og jeg kan ikke se en slik nostalgisk vekkerklokke uten å tenke på deg. Er spent på disse spisestuestolene du fant. Så koselig med Live-besøk for litt siden også. Koselige bilder fra det på begge bloggene.
    Ha en lun, fin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Søte bilder!
    Du har et godt øye for lopper;) Alle de skattene du finner!
    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem Monica S.

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!