mandag 14. desember 2015

Patellfarget Jul


Vi klinket til med to pepperkakehus iår : 


Hvem har egentlig bestemt at jula er rød? Julenissen? Jeg prøver å lirke inn pastellfarger i jula.. Og det funker jo kjempe bra! Rødt er ikke en farge jeg liker, og da blir det helt teit å skulle pynte med rødt.. Grønt, glitter og pastell derimot! JA TAKK!

Vi laget 2 pepperkakehus iår (laget og laget fru blom, jeg satt de nå sammen iallefall -ler- ),en kirke og et hus. 
Kristian og Luna pyntet hvert sitt, og de ble veeeldig fornøyd med hvert sitt kunstverk. 
Sjarmerende koselig ble de vil jeg påstå!

Luna ville lage snømenn som skulle bo utenfor kirken : 



Her har du dem! De 4 vise menn som hun kalte dem! Jeg DIGGER dem! 
Kulere snømenn finner man ikke!!

Laget av isoporkuler, pyntet med retrostoff, glitter og piperensere.

LOVE IT 


1 kommentar:

  1. God jul☺
    Ville bare takke for alle gode tips og ideer jeg har fått fra bloggen din i 2015. Gleder meg til alt den nye du kommer med i 2016 ☺
    Ta gjerne en tur innom min blogg en gang ;-)
    God jul og godt nytt år ☺

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!