torsdag 27. januar 2011

Jeg er ikke gal..

 Bare takknemlig 
(5000 kommentarer må feires)

(tapet fra retrovilla, sukkertøy for øyet i scrabble bokstaver tatt av : Jeanette)


Du kan vinne en orginal cobra telefon i fargen blå

1. lodd : kommentar i dette innlegget
2. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet
3. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet + link med bildet ovenfor på din blogg
4. lodd:  kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet + link med bildet ovenfor på din blogg + innlegg om min give away på din blogg (med link)

Du kan altså kapre med deg 4 lodd i denne give away'n
..Også lurer dere nok på om jeg er splitter pine gal som skal gi bort min elskverdige cobra telefon? Dere skjønner... Jeg har 2 like (2 blå). Og jeg vet hvor vanskelig & dyrt...det kan være å finne disse telefonene, derfor velger jeg å gi bort en av disse fantastiske telefonene i denne give away'n. 
Det flotte designet og sjarmerende uttrykk vil passe inn i hviket som helst hjem..

Sleng dere på og spre "budskapet"
Jeg oppdager stadig nye ting her inne, så da jeg fant ut av jeg nærmet med 5000 kommentarer, måtte jeg finne en måte å takke dere på. 
For dere er herlige

Klem Ida Susanne

330 kommentarer:

  1. Super give away! Jeg er med 2 lodd til meg!

    Ha en god dag,

    hilsen meg i København

    SvarSlett
  2. Så gøy Ida! Telefonen er jo råtøff! Skal lage et innlegg etterpå, så jeg slår til med 4 lodd;)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer, Ida Susanne! Det var jammen mange kommentarer. Jeg vil SÅ gjerne være med i konkurransen, og trekker 3 lodd - hjertelig takk!
    Ha en fin dag!
    klem fra meg :-)

    SvarSlett
  4. OH My! Jeg trår til med 3 lodd!
    Jøsses for en utloddnings gave! SNILL er vel et svakt ord for dette :)
    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Ja, en sånn har jeg lyst på!! Jeg er med, 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med og feirer deg og alle kommentarene!
    Disse telefonene er så lekre, jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Så gøy med så mange følgere Ida :) 2 lodd på meg.Klem

    SvarSlett
  8. så fantasktisk:D 2 lodd fra meg:D ha en fantasktisk-fin dag:)

    SvarSlett
  9. Så flott, gratulerer så mye! Du er en humørspreder og en kilde til inspirasjon, always! 2 lodd på meg, tusen takk. Fin dag videre!

    SvarSlett
  10. Heisann! Gratulerer med 5000 kommentarer på bloggen din. Får så masse inspirasjon av å følge den! :)
    To logg til meg :D

    Ha en fin-fin dag :)

    SvarSlett
  11. GATULERER!! Dette må jeg jo bare være med på!
    2 lodd til meg:)
    Ha en fin dag
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. Så flott blogg! Og herlig premie da! Gratulerer så mye med 5000 kommentarer :) Jeg legger meg til som følger, og har laget en link på min egen blogg, tar gjerne med meg 3 lodd i giveawayen (på godt norsk) :)

    Klem fra Line

    SvarSlett
  13. Joda, du e litt gal, men det e heilt greit ;o)

    Ja takk, du kan godt få senda den telefonen te meg. 2 lodd :o)

    SvarSlett
  14. Hi hi, litt gal er du vel, kanskje? Jeg vil ihvertfall gjerne vinne en lyseblå cobra:)
    3 lodd! (Skal lage link til deg senere, har det litt travelt nå. Håper det er ok!)

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  15. Oi oi oi! Jeg stiller med 4 lodd :)

    Gratulerer med populæriteten! :)

    mvh bergfrua

    SvarSlett
  16. JEg vil rigtigt gerne vinde en smuk og lækker telefon ;-) 2 lodder til mig.

    SvarSlett
  17. 2 lodd!
    Digger sånn telefon, vi hadde grønn da jeg var liten!

    SvarSlett
  18. åh så fin.. jag är absolut med. 4 lodd.

    SvarSlett
  19. DU er herlig, 2 lodd til meg:-)

    Og tusen takk for superkoselig kommentar!! Moro!
    Ja, vi får vel bare drømme videre.... enn så lenge... ;-)

    Stor klem, Rosa

    SvarSlett
  20. For en fin premie!!! Og så i den fineste fargen...:)
    Jeg tar to lodd jeg:)

    SvarSlett
  21. Hei. Gratulerer med flott blogg og flott utmerkelse i Bolig pluss:) Du er flink! Jeg slenger med med i kampen om tlf!
    4 lodd på meg:)

    SvarSlett
  22. Å ja - eg er med! Eit lodd til meg, takk! :)

    SvarSlett
  23. Joda du er gal! Hehe, men det liker jeg.
    Gratulerer så mye med så mange kommentarer!! :)
    2 lodd til meg..
    Klem

    SvarSlett
  24. Jippi - jeg vil være med! 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  25. To lodd til meg, takk! Elsker cobra-telefonen! :)

    SvarSlett
  26. Havde en cremefarver Cobra for år tilbage,men den ville ikke virke. To lodder for en blå!

    SvarSlett
  27. 3 lodd til meg :) Knallfin premie, du _er_ litt gærn ;) hihi *♥*

    SvarSlett
  28. Hei... det blir 2 lodd på meg..
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  29. Herlig premie;) 2 lodd :)Klem!

    SvarSlett
  30. åå, har alltid ønsket meg en sånn en! Hadde blitt en fin (dog litt forsinket) bursdagspesang, så her må jeg bare melde meg på!
    2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  31. ÅÅå! Jaaa, jeg er med! 2 lodd på meg. Er jo allerede følger :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer!:)
    Jeg blir med, 2 lodd til meg!
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  33. Å, jag är gärna med på 2 lotter tack.

    /Mia :)

    SvarSlett
  34. Fantastisk blogg - og eg trekk gjerne 2 lodd :)

    .

    SvarSlett
  35. Gratulerer så mye med jubileum!
    Koser meg sånn med å lese i bloggen din:)

    Så -- ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  36. Fine bloggen, og fine telefonen. ett lodd til meg

    SvarSlett
  37. Jeg vil veldig gjerne vinne den fine telefonen:) Jeg tar 3 lodd:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  38. Lekker! Jeg er med og tar fire lodd :)

    SvarSlett
  39. ÅÅÅå wow!!Jeg blir med tar 3 lodd:)
    Klem Linda:)

    SvarSlett
  40. Jamen jeg er da med med 4 lodder - og krydser alt, hvad jeg har :-)

    SvarSlett
  41. Hejsa NØØØØØØØØØØØØj en super flot blog jeg er nu fast læser elsker disse faver.Deltager selvfølgelig med fuld hus alså 4 lodder.Nu Krydser jeg så alt hvad der kan krydses.Kan huske da jeg var barn i 70 erne at vi havede en i mit hjem i rød.Kram Else
    Velkommen at kigge forbi min blog http://byfogt.blogspot.com

    SvarSlett
  42. Du tuller!!!!! Skal du virkelig gi bort en sånn fin en!?! Litt gal må du være... Men veldig snill også;)
    Ønsker meg veeeldig en sånn! Nå er jeg ikke akkurat kjent for min store vinnerlykke da, men må nesten prøve.
    Tar 4 lodd jeg, selv om jeg egentlig vil ha så få `medkonkurrenter` som mulig!!;)
    Kjempefin Give-Away!!
    Lykke til til meg;)

    Klem,Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  43. wow, that is so cool, can I join???!!!

    SvarSlett
  44. så utrulig herlig telefon!!!!!!!!!!!
    det her må eg prøve lykken på
    eitt lodd til meg

    Lene f n

    SvarSlett
  45. Woooow... sikke en fed give away!!! Den MÅ jeg bare vinde... Åh jeg har længe ledt efter sådan en fin telefon!! Jeg er med på 4 lodder :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlett
  46. Ja! Du er gal, men så vidunderlig herlig!
    Det er KLART jeg vil være med!

    Jeg har leita etter en slik Cobra i eeevigheter! Og den blå der, den passer PERFEKT inn i stua mi.

    4 lodd til meg!

    SvarSlett
  47. Gratulerer så mykje. Og FOR ein premie!!:) Snille deg! Tar gjerne 3 lodd:)
    Eg må samtidig seie at du nhar ein av mine favorittblogger, finn mykje inspirasjon hos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  48. Wauh... den er sej lige sådan en jeg altid har ønsket mig.
    Så jeg snupper 3 lodder.
    Kig indtil mig imorgen.
    Der sætter jeg en give Away igang.
    Tror lige det er noget for dig...
    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  49. Skøn blog og skøn give away. Jeg lægger 3 lodder i bunken og krydser finger for at jeg er den heldige.

    SvarSlett
  50. Eiii! Lige hvad jeg ønsker mig ;) Den er rigtig rigtig fin... 2 lodder til mig, tak.

    SvarSlett
  51. Oh, gratulerer! Jeg blir gjerne med, tre stykk lodd.
    God torsdagskveld!

    SvarSlett
  52. Hej, skøn blog du har! Hvor er den telefon super skøn, det vil jeg gerne vinde. Er med på 2 lodder og krydser fingre. Knus Anne

    SvarSlett
  53. Ej så fin en telefon, den må meget gerne stå på mit natbord.
    Og sikke en dejlig blog du har dig, her skal jeg snuse lidt rundt snart igen!
    Deltager med 4 lodder

    SvarSlett
  54. Hi! I can't read your blog, but it looks so amazing... Within a minute I pussed the button to follow! :-)
    And I like the give away too!

    Ciao! Chrissie and Heidi

    SvarSlett
  55. Eg hive meg med! Kryssar fingrar og håpar på det beste! Legge meg til som følgjar og har deg på lista mi....

    Marian

    SvarSlett
  56. Jeg vil G-J-E-R-N-E ha en slik nydelig telefon hjemme hos meg!! :-) Slenger 3 lodd i skåla og krysser fingrene!

    Klem, Ingvild

    SvarSlett
  57. Oh my loooooordi lord!!!!
    jeg er garantert med på 3 lodd :D
    Hurra :D

    SvarSlett
  58. Neeeeeej.... Godt jeg fandt din blog- og ikke mindst giveaway! Wow :-)
    3 lodder til mig tak

    Kh Barbara
    fra
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlett
  59. 3 lodder her... tak ☺

    SvarSlett
  60. Oj oj oj! Det må være den beste give away`en noensinne :) Har siklet på telefonene dine siden jeg fant bloggen din for 6 mnd siden! Jeg tar gjerne 2 lodd... Og krysser alt jeg har for at dette blir min første premie :)

    SvarSlett
  61. Flottings, superfin farge på telefonen!
    Ett lodd til meg.
    Ha en fin dag, hilsen Helene
    (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  62. Jeg faldt lige over denne give away og måtte simptlehen deltage - den telefon er bare for sej.. :-) Jeg deltager med 4 lodder.. God weekend.. :-)

    SvarSlett
  63. hei..woww nydeliii telefon..jeg er med 2 lod på meg..klemmer fra åshild

    SvarSlett
  64. Sikke en fantastisk give away! Jeg elsker den telefon og den farve, og må bare være med. 3 lodder til mig, tak :)

    SvarSlett
  65. å himmel
    så mange kommentarer
    men jeg MÅ jo være med på dette!
    ikke gal, bare veldig, veldig søt er du:-)
    *SMISK*
    ha ha - 2 lodd til meg
    klem

    SvarSlett
  66. Jeg elsker allerede din blog og forstår slet ikke hvordan den er gået min næse forbi indtil nu. Jeg har straks meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig fremover. Jeg vil gerne deltage med 3 lod.

    SvarSlett
  67. kikar innom her av og til for å få opp humøret litt, dei glade fargane og prosejekta dine får meg til å smila:)
    og du er den første bloggen eg har lagt meg til som "følger" på !
    bonusen for meg er jo at eg då kan få 2 lodd i din give-away:)
    klem

    SvarSlett
  68. Hurra for så mange kommentarer på fiiine blogg!
    Jeg er gjeeerne med å feire.
    Fantastisk fin premie, som selvfølgelig
    skulle fått æresplass hjemme hos meg :)
    Jeg river med meg 3 lodd, og krysser alle fingre!
    Fiiin fredag og god helg til deg! Klem fra meg

    SvarSlett
  69. Du har en superfin blogg! Veldig inspirerende, med mange vakre farger og mønstre.

    Tar 2 lodd jeg ! :)

    SvarSlett
  70. Oioioi, dette blir spennende! Jeg slenger meg på med to lodd! :)

    SvarSlett
  71. Sikke en lækker give away - jeg deltager gerne med 3 lod. Glæder mig til at følge din blog, den ser rigtig fin ud!

    SvarSlett
  72. Ej den telefon minder mig om min barndom, er sikker paa vi havde en i roed! Den blaa er nu meget paenere!
    Jeg vil gerne deltage og sikke en fin blog du har :) Kram fra KBH

    SvarSlett
  73. hei=)
    Gratulerer med 5000 kommentarer! Og takker samtidig for masse inspirasjon. Ja, fargerik inspirasjon! Elsker det=)
    Jeg er gjerne med på treningen, tar 3. lodd og krysser fingre og tær=)

    god helg=)

    SvarSlett
  74. Nej en fin blog jeg her faldt over :-) Har straks meldt mig som fast læser og ihhh hvor vil jeg dog gerne vinde den smukke telefon. Snupper 3 lodder! God weekend.

    SvarSlett
  75. Heihei.
    Jeg vil også være med.
    2 lodd til meg.
    :)

    SvarSlett
  76. Åååååå, sukk. Den har jeg VELDIG lyst på. Klart jeg er med. To lodd på meg :)God helg til deg!

    SvarSlett
  77. Wow - det var gaven sin, det! Tre lodd til meg, og jeg krysser alt jeg har. :)

    SvarSlett
  78. Jeg vil mer enn gjerne ha et lodd :)

    SvarSlett
  79. WAWWWUUUU....sikke en vidunderlig give away!!!! Jeg vil gerne deltage med 4 lodder og ønsker dig tillykke med de mange kommentarer. Vældig fin blog (:

    SvarSlett
  80. Uh, så spennende! To lodd til meg da. Synes du har en veldig fin blogg ^^

    SvarSlett
  81. Så herlig premie!
    Jeg tar to lodd :) God Helg.

    SvarSlett
  82. Du har en kjempe fin blogg, og gratulerer med så mange kommentarer :-)) jeg har sååå lyst til å vinne den lækre telefonen og kan få 2 lodd. Gleder meg til å følge din blogg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

    SvarSlett
  83. For en FLOTT premie, krysser fingrene og tar tre lodd:-)

    SvarSlett
  84. Hei, så fiiin premie. En cobra er absolutt ikke å forakte:-)
    Prøver meg med to lodd, kommentar + følger.

    SvarSlett
  85. Øj, sådan en telefon ønskede jeg mig i julegave, men nissen kom desværre ikke med sådan en til mig... Håber, at jeg er mere heldig nu.

    Snupper 2 lodder, tak!

    MVH Rebekka

    SvarSlett
  86. Gratulerer med så mange kommentarer!!!
    Superflott telefon - to lodd til meg:)

    SvarSlett
  87. God kveld!
    Da tar jeg 3 lodd og håper på vinnerlykke :)
    Ha en sukkersøt helg ;)

    SvarSlett
  88. Hei!! 5000 kommentarer er mange!!!! :)
    Jeg blir gjerne med i lotteriet, med 3 lodd!
    Klem!!

    SvarSlett
  89. Så fin en give away!
    2 lodder til mig tak :)

    SvarSlett
  90. <3bank telefon!! Helledussen, dette vil jeg være med på!! 2 stk vinnerlodd bestilles:)
    Klem Pøbelen

    SvarSlett
  91. Dette må jeg være med på...super premie. Gratulerer med 5000 kommentarer. Jeg tar tre lodd! Hilsen Anne Lise:-)

    SvarSlett
  92. For en premie!!! Jeg har ønsket meg en slik lenge, og lyseblå passer SÅ bra!! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  93. Herligalondon så heldige den e så vinne denne premien! Eg vil gjerna prøva lykken med 3 lodd. Sånn ellers vil eg bare sei tusen takk for MASSE inspirasjon, du e jo heilt utrolige! :-)

    SvarSlett
  94. Jeg vil gerne lægge 3 kommentarer :)

    /Rikke

    www.rumserik.blogspot.com

    SvarSlett
  95. Oi, Gratulerer!
    Dritkul telefon - jeg er med - 3 lodd!

    God Lørdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  96. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlett
  97. Det här kan man ju bara inte missa!!!! En blå cobra...wow vilken premie:) Jag är med på tre lotter. Har länkat och fast följare är jag sen tidigare. Håller tummarna för vinst!!!

    SvarSlett
  98. Hei. Gratulerer og 1 lodd på meg:)flott premie!
    Inger Helen

    SvarSlett
  99. Ja tak - 1 lod til mig - jeg lægger kommentar nr. 107 - dét bringer mig held ;D

    SvarSlett
  100. Sulidattendei - tre lodd til meg ;).

    SvarSlett
  101. Den vil passe perfekt sammen med min røde cobra.. :)
    3 lodder fra mig..

    SvarSlett
  102. Fandt din blog via reklame for din give away -glæder mig til at følge dig. Tillykke med de 5000 kommentarer - de luner altid. Din præmie er alt for flot og LIGE sådan en jeg ønsker mig - den fortjener at bo i Grønland.

    4 lodder til mig.

    PS: Har også en give away, som du måske kunne tænke dig at være med i?

    SvarSlett
  103. Åh ikke fått med meg giveaway'en jeg!!:) jeg er sååklart med! To lodd på meg da;)

    Du fortjener kommentarer i massevis, jeg følger deg trofast;D

    SvarSlett
  104. WOOOW! Det er da den lækreste og vildeste Giwe away.
    Jeg desværre kun med på 2 lodder, da jeg ikke har en blog lige nu. Så jeg krydser fingre for at det er mig der bliver den heldige vinder.

    SvarSlett
  105. jamen så fin den da er.
    Er med på 2 lodder

    SvarSlett
  106. to lodd til meg i denne utrolig fine giveawayen ♥

    KLeM eLISABeTH

    SvarSlett
  107. Gratulerer med 5000 kommentarer på den kjempefine bloggen din! Jeg er gjerne med i trekningen med 3 lodd. God helg til deg.
    PS. Jeg har lagt deg som en "favorittblogg" på bloggen min. Håper det er ok :-)

    SvarSlett
  108. Oi oi oi for ei snill dame du e da:) Hiv mæi gjærne med på give awayen din med fire lodd æi. ÆI har kommentert her, e følger, har et eget innlegg i bloggen min der æi linke il din blogg.
    Ha en strålanes dag

    SvarSlett
  109. Wow, kom lige forbi din blog! Glæder mig til at følge dig - skønne farver :)
    2 lodder til mig...
    Smil fra Pia

    SvarSlett
  110. Gratulerer såå mye! Jeg tar 2 lodd og ønsker deg en fortsatt fin helg! :)

    Hilsen Renathe

    SvarSlett
  111. Nydelig blogg og nydelig premie :)

    Snart har du 5000 nye kommentarer ;) Jeg tar to lodd og legger meg til som følger.

    God lørdagskveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  112. Kjempefin give-away!!! :) Det blir 3 lodd på mej!! :) ha ei go helj.... :)

    SvarSlett
  113. Kjempekul telefon, vil veldig gjerne vinne denne, 4 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  114. oioioi.. jeg er med med 2 lodd!!!! :o)))

    SvarSlett
  115. Uh den er fantastisk - intet mindre!

    1 enkelt håbefuld lod til mig tak :)

    SvarSlett
  116. Ååå den var fin den.
    1 lodd til meg

    SvarSlett
  117. Dååån!! For en fantastisk telefon - og så lyseblå da :) Forelska... :)

    Jeg deltar gjerne på feiringa og tar 3 lodd for følger og link - og kommentar..

    Klem fra tove

    SvarSlett
  118. Wow!!! Utrolig flott gave!!! Sjeldent flott faktisk:) jeg er med! Tar 4 lodd jeg:)
    Gooo søndag :)

    SvarSlett
  119. Jeg er med på 3 lodder ;0)

    SvarSlett
  120. Underbar giveaway. Gillar verkligen både din blogg och telefonen. Satsar hela 3 lotter! Ha en underbar söndag!

    SvarSlett
  121. 2 lodder til mig. Hvor er det en utrolig flot give away.

    SvarSlett
  122. Jeg vil gjerne være med på trekning av den fantastiske telefonen! 3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  123. Jag är gärna med :-)
    Jag kommenterar också har jag länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/22-februari-vinn-en-original-cobratelefon.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  124. Ih... så fin .... 3 lodder til mig
    og en ny fast læser til dig ;0)

    SvarSlett
  125. Jeg er med og snupper tre lodder.
    Lækker give away.
    Mvh Maria

    SvarSlett
  126. Fiiin premie! Jeg prøver lykken med ett lodd. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  127. Gratulerer! :)

    Jeg tar ett lodd, jeg!

    Håper du får ei fin uke!

    SvarSlett
  128. knalltøff!! 2 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  129. Har blitt følger og legger inn kommentar nå :) Kjekk blogg :) Blir kjekk å følge :) 2 lodd hos meg da:) Therese Marie.

    SvarSlett
  130. Jeg har desverre ikke blogg hvis ikke skulle jeg lett ha tatt 4 lodd! Men DIN blogg derimot er super! Har blitt følger.
    Tar gjerne 2 lodd!

    SvarSlett
  131. Deltar med 4 lodd.
    http://cechm.blogg.no/1296437937_cobratelefon.html

    E-post: cechm@live.no

    SvarSlett
  132. Iih ha! Vil meget gerne deltage med 2 lodder! :D

    SvarSlett
  133. Åh, ja! For en fantastisk fin premie :D

    2 lodd her :-)

    henrietteh@gmail.com

    SvarSlett
  134. Fin premie : )

    1 lodd på meg..

    SvarSlett
  135. Überkul premie!
    Jeg trekker 3 lodd :)

    Delta gjerne på trekning inne hos meg også..
    hilsen fra
    HusmorDronninga

    SvarSlett
  136. Hei :-)
    Jeg vil gjerne være med og prøver meg med to lodd :-)

    Hilsen Marianne (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  137. Jeg er med, her min kommentar! Flott premie!

    SvarSlett
  138. Og et lodd til for å være følger;)
    (Kanskje jeg kommer innom senere og henter flere lodd;))
    klem m

    SvarSlett
  139. Å kjære vene, begynner nesten å sippe litt her nå... for en FANTASTISK ting å gi bort!!!! Jeg vil veldiiiig gjerne være med på give awayen din, men har ikke egen blogg, så da blir det to lodd, tusen takk;) Oppdaget bloggen din inne hos RH, gleder med til å følge deg videre. Hilsen fra Anne i nord.

    SvarSlett
  140. Hello Anne i nord :)
    Vet ikke om du ser at jeg skriver til deg her,men vil bare takke for flotte ord, blir så glad :)
    Så stas at du vil følge meg videre på ferden*ler*

    SvarSlett
  141. Så fin

    Jeg vil gerne være med på 2 lodder!

    KH Mette

    SvarSlett
  142. helt utrolig flott!!! tenk så utrolig heldig vinner det blir etterhvert.... :):):)

    Jeg er med på to lodd.... :)

    ha en flott uke!

    SvarSlett
  143. Hei!
    Litt gal vel??? Disse telefonene er jo bare råstilig! Fantastisk giweaway, jeg blir med!
    2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  144. oj, for en gøy gave!! to lodd her.
    klemmer

    SvarSlett
  145. Himmel for en fin premie. Jeg flesker til med 4 lodd! Og gratulerer med kommentarene, det tar nok ikke lang tid før du kommer opp i det dobbelte :-)

    SvarSlett
  146. WOW!!!
    Me like!
    Den hade passat så bra i mitt nya hus!
    Jag är med på en lott!

    SvarSlett
  147. For en fantastisk premie! Den hadde nok likt seg inne på kjøkkenet mitt sammen med Pip-tapeten;-))

    Jeg deltar herved med tre lodd og krysser fingrene alt jeg kan!

    SvarSlett
  148. Jeg tar to lodd, måtte selvfølgelig legge meg til som følger, for bloggen din var jo bare flott!

    SvarSlett
  149. Tillykke - telefonen må meget gerne bo hos mig...jeg smider et lod.

    SvarSlett
  150. Et lodd! Nydelig telefon, og gratulerer med 5000 kommentarer!

    SvarSlett
  151. Jeg er også med ! En sånn telefon er jo faktisk verdt å få installert fast telefon linje for!

    2 lodd :)

    SvarSlett
  152. Lyst påååå :) Klinker til med fire lodd. Hurraaa. Ikke overrasket over at bloggen din er så populær. Den er jo bare fin, den.

    SvarSlett
  153. to lodd til meg :)

    ingridinst@hotmail.com

    SvarSlett
  154. Hei
    Takk for en spennende blogg, ett lodd til meg.

    Hilsen Sigfrid

    SvarSlett
  155. Oi! Du er jammen generøs! Ja takk til eit lodd i trekninga di! *krysser fingrar*

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  156. Stilig premie! Og GRATULERER med 5000 kommentarer!!!! Ikke så ofte jeg skriver noe hos deg, men jeg blir GLAD hver gang jeg titter innom -du har et herlig hjem!!!
    Jeg tar sjansen med 2 lodd, takk!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  157. Åååå! Den har jeg lyst på!! :) Så jeg vil gjerne være med! :D Nydelig blogg du har forresten.. Jeg legger deg til i listen min ;)

    SvarSlett
  158. Oj så spennende, disse telefonene er jo bare rå tøffe.. Gratulerer med mange kommentarer :-)

    Jeg tar 4 lodd. På min forside har du fått bilde med link til din giveaway, samtidig en egen side med teks, bilde og link :-) http://emmaadelen.blogspot.com/p/giveaway-konkurranser.html

    Da krysser jeg fingrene :-) Ha en god dag videre :-)

    SvarSlett
  159. kjempe søt telefon! Hadde vært topp å vinne.. Jeg trekker to lodd.

    SvarSlett
  160. Woooouwh hvor er den skøn. Jeg vi meget gerne være med med 3 lodder i puljen.
    Kram Iben

    SvarSlett
  161. Jeg går for 4 lodd jeg. Du får gå innom meg å se om du er fornøyd :) Så krysser jeg fingrene og håper på vinnerlykke!
    { Natalie }

    SvarSlett
  162. Kult! Tar gjerne ett lodd.
    g-senn@online.no

    SvarSlett
  163. Utrolig stilig! Kommenterer og legger meg til som følger, 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  164. Jag är jättegärna med (:
    Har börjat följa din blogg, och har tipsat om din blogg och tävlingen här; http://hansmunmotminhud.blogg.se/2011/february/tavlar-cobratelefon.html
    Kram Johanna-Sofia
    mungipa@hotmail.se

    SvarSlett
  165. Hvilken SMUK blog du har her!!!

    Er med på: 2. lodd: kommentar i dette innlegget + følger av Sukkertøy for øyet

    *******************************************
    Give Away på min blog:
    http://babushkaogco.blogspot.com/

    Vind fribilletter til "Livsstilsmessen på Ledreborg", Maj 2011.

    SvarSlett
  166. Wow en lækker give away, jeg snupper 2 lodder ;)

    SvarSlett
  167. Skjønneste telefonen! :)
    Gratulerer med så mange kommentarer:)
    Tar gjerne ett lodd og feirer litt sammen med deg! :)
    Ha en herlig torsdag.
    klem Gina

    SvarSlett
  168. Hej! Vilken fin blogg du har. Jag är gärna med i ditt lotteri. Jag ska genast bli följare också. Ha det fint! /Petra

    SvarSlett
  169. Hei.
    Så gøy.
    Ett lodd til meg.
    Lykke til videre :-)
    gudruneriksen@hotmail.com

    SvarSlett
  170. Jeg har lagt meg til som følger og kommenterer i dette øyeblikket, så 2 lodd til meg :) Spennende blogg!!! :)

    SvarSlett
  171. Fantastisk give-away:) To lodd til meg:)
    Smil fra Iselin:)

    SvarSlett
  172. For en herlig premie! Jeg vil være med - 2 lodd.

    SvarSlett
  173. wauw, du er jo vanvittig!! ;)
    vil rigtig gerne vinde og er med på 3 lodder.
    Og tillykke med så mange kommentarer!

    SvarSlett
  174. Fiiiin blogg som jeg er innom både titt og ofte :-)
    Og deilig telefon! Ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  175. hei

    fabelaktig den telefonen - og deeeen vil hit ;))

    gratulerer med seer tall

    klemmer

    2 lodder

    SvarSlett
  176. Liker bloggen din såå godt! Er ofte innom og liker denne premien såå godt også! ;)
    Har ingen blogg selv så to lodd til meg!

    SvarSlett
  177. Jeg vil også være med å feire! Du har en fin og inspirerende blogg, som jeg ofte er innom :) Jeg tar 3 lodd!
    klem

    SvarSlett
  178. Kom forbi ved et tilfælde og sikke en flot blog du har :)
    Jeg snupper 3 lodder og krydser fingre for jeg vinder den mega fede telefon

    Kram Susanne

    SvarSlett
  179. Fantastisk giwaway! Et lodd her takk :-)

    SvarSlett
  180. Åh så utrolig morro! Søte og små-gale Ida;) hihi...Dette er telefonen over alle telefoner! Virkelig en designklassiker!

    Så jeg hiver meg på, med et stort smil om munnen og håp i hjertet:) Jeg har laget et innlegg som reklamerer litt for deg på bloggen min(http://lidyll.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-ste-sukkertys-frken.html).

    Tar da gjerne 4 lodd!:)

    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  181. Så herlig, sjarmerende blogg, og det samme gjelder give-awayen!

    1 lodd til meg.

    marie.guttulsrod@gmail.com

    SvarSlett
  182. Hei:))
    Så flott!! Ja, jeg vil gjerne være med- kjempekuul tlf... 2lodd til meg. Har sett jamt og trutt på bloggen din, full av inspirasjon;)) Klem Marianne

    SvarSlett
  183. 1 lodd på oss! Så koselig blogg, med mange fine bilder og masse inspirasjon!

    KLem, klem

    SvarSlett
  184. To lodd til meg.... å denne hadde passet preket inn hos oss. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  185. WOW.. dette vil jeg jo være med på å feire :o) utrolig fin blogg du har, så klart her tar jeg 3 lodd :o)


    ha en tipp topp søndag videre
    Klem fra Mia

    SvarSlett
  186. Gratulerer så masse:=)
    jeg vil gjerne være med, digger bloggen din!2 lodd på meg, følger og kommentar:=)

    SvarSlett
  187. Satser på at tre lodd gjør susen ;)
    Bloggen din er virkelig sukkertøy for øyet!
    Og jeg ELSKER ELSKER ELSKER telefonen!

    <3 silje

    SvarSlett
  188. jag är med på 4 lotter och håller tummarna, vilken otroligt fin give away du har!!!

    SvarSlett
  189. Superkul! Jeg tar gjerne to lodd:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!