lørdag 9. april 2011

Ny sofa?

  Lørdag & vår i luften!


Minner om at Din kjøkkenkrok har nå fri frakt for ordrer over 500,- 
En skjønn nettbutikk med masse herlig stæsj til kjøkkenet ditt!


...jeg er av den typen som knytter seg til ting og møbler
Ingen god egenskap egentlig.. Da jeg var 18 år, kjøpte jeg min første sofa på Møbelringen. Den har fulgt Stian og meg i snart 9 år, og den er "like fin" å se på og en drøm å sitte i.. Men.. Så er det sånn at stilmessig er den ikke helt der vi er lenger.. Så vi vurderer sterkt å kjøpe ny sofa. En som er litt rettere og enklere i stilen, og da i hvitt.. Slik at jeg kan pimpe'n opp med fargesprakende puter uten at det blir kaos. Vi vurderer sterkt å kjøpe Kivik sofa fra Ikea,  2 seter'n med sjeselong. Har noen av Dere erfaring med dette merket fra Ikea?

Ønsker alle sammen en nydelig lørdag!

Prinsessegata 1b er ute for salg på finn.no Se annonsen her

4 kommentarer:

  1. Artig å se litt større bilder av leiligheten, den er bare utrolig fin! *♥*

    SvarSlett
  2. Moro å se leiligheten din på den måten! Burde ikke være noe problem å få solgt den! Vertfall siden vaskemaskinen din følger med:D Lykke til med salget!

    Fortsatt god helg:)
    Klem!

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin leiligheten dere er, å gøy å se den i flere bilder:)
    Lykke til med salget, jeg krysser fingrene for at dere får ett raskt salg langt over prisantydningen

    god helg

    SvarSlett
  4. Jeg har kivik 2-seter med sjeselong, og er superfornøyd! Har akkuratt byttet til hvitt trekk og elsker den!Vi hadde den først i treseter, men det ble litt stort så vi solgte å kjøpte ny i går faktisk! Fant to setern på "billigkroken" og sparte masse penger, så det er et tips å ta en titt!

    Lykke til med salget!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!