fredag 29. april 2011

Kjøkkenet nærmer seg ferdig...

...Bare litt finpussing som gjenstår!


Da vi har åpen kjøkkenløsning er det viktig at kjøkkenet fremstår som rent, lyst og detaljrikt. Flisinga nærmer seg ferdig, og igår kveld kom lampene opp over kjøkkenøya. Flinke Flinke Stian!! Gir et kjempe fint arbeidslys, da det er her jeg står å lager mat da det er lite benkplass på selve kjøkkenet. Lampene er fra Ikea (98,. pr stk).  Tolix krakken står så pent å skinner for seg selv, og det gjør også kjøleskapet vårt.. *smelt* Det kule teppet er kjøpt på nettbutikken Nettpynt


Nå skal Wilma og jeg gå en lang kveldstur i kveldsola! Så hjem og slækken på sofa'n og spise oreo kake!!

God helg til alle som titter innom!!!

47 kommentarer:

  1. Heia!

    Så fint det blir hos dere, ser ting begynner å falle mer og mer på plass.
    Teppet fra nettpynt var lekkert!
    Nydelige detaljer her og der! :) Virker som det er grei takhøyde der.. Heldig dere er, for det er så fint!

    Kos deg med oreo kake, den er god!:)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Kjempe fint. veldig fint at krakken og kjøleskapet matcher:) ELSKER kjøleskapet..

    God kveldstur.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kjøkken med glade blandinger:)

    God helg fra Bente.

    SvarSlett
  4. Du er så flink til å få til mye bra på en liten plass. Morro å se på!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. jobb riktig utført! Det er veldig delikat....
    Nydelig kjøleskap!!

    Ha en flott helg..
    klem

    SvarSlett
  6. Åh, fint fint fint. Nydelig farge på krakken og kjøleskapet. Virker som et behagelig sted å kokkelere :)

    SvarSlett
  7. Så fint det har blitt.
    God helg!

    SvarSlett
  8. Kjøkkenet er blitt kjempefint!
    Kos deg med Oreokake, det er nam :)

    SvarSlett
  9. Dette er så lekkert, og den øya ble sååå fiin! Lekker helhet, nyydelige detaljer!

    Klem, Christin

    SvarSlett
  10. Såå fint! Og den nye leiligheten deres er jo bare helt utrolig fin!! Og nydelige Smeg <3

    SvarSlett
  11. Så fint det blir!!! Du har jo utnytten plassen så bra!!! Hærlige farger i innleggene dine : )
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  12. Oi så utrolig lekkert kjøkken!!! Så flink og gjennomført du er =)
    Stå på og kos deg med dekorering og innredning :)

    mvh bergfrua

    SvarSlett
  13. Nydelig!! Jeg har hatt samme løsning med en slik kjøkkenbenk, men jeg hadde den dobbel, dvs, satte rett og slett sammen to ikea- benker;) Fungerte toppers, og ble i tillegg til ei arbeidsøy også en finfin frokostplass!

    SvarSlett
  14. Så nydelig og delikat kjøkken. Ha en super helg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Ååå så himla snyggt!

    kram Mia

    SvarSlett
  16. Skal si dere har fått gjort mye!! Blir jo kjempelekkert!!! Likte godt kjøkkenøya i ny farge og med retrotapet:)
    Kos deg masse i helg!
    Klem♥

    SvarSlett
  17. Åh, det er såååå himla lekkert!!! Kjenner jeg blir på godt humør når jeg ser på bildene. Elsker kjøleskapet...mmmh, drømmer om et slik et selv altså.. Hum...

    Stor klem

    SvarSlett
  18. Hei hei,
    SÅ fint det blir altså- herlige detaljer!:)

    får nesten lyst å komme på besøk, hehe..

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  19. Nais ♥
    Og jeg elsker krakken og smeg'en;))
    Blir så bra atte, flinkis;))

    Ha en finfin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  20. Hei Ida Susanne!

    Tusen takk for veldig koselig kommentar hos meg :O)
    Her inne var det fantastisk mye fint å kikke på. Nydelige farger og det kjøleskapet da (vil ha)
    Helt enig med deg, kjæreste er mye bedre enn kone :O)

    Kos deg masse med Oreo Kake. Det lagde jeg for første gang for 2 uker tilbake og den kaka er helt fantastisk!

    Nyyt helga!

    Klem Carina

    SvarSlett
  21. Hvor i all verden har du fått tak i det kjøleskapet? Det må ha kostet kjempemye penger! Skikkelig stilig! Fint kjøkken, likte kjøkkenløsningen og interiøret:)

    SvarSlett
  22. Så utrolig flott det har blitt, elsker det, fantastiske detaljer og blikkfang over alt...
    Ha en super helg
    klem victoria

    SvarSlett
  23. Ser kjempelekkert ut:)
    klemklem

    SvarSlett
  24. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jammen meg skjedd mye her må jeg si.
    Har kost meg med alle innleggene fra den nye leiligheten. Har Fått det utrolig flott.
    Ha en herlig lørdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  25. Så nydelig kjøkken *sukk* Skikkelig åpent, lyst og fresht. Og den tolix krakken misunner jeg deg max asså ;0)

    Ha en strålende helg.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  26. Så lyst og fint! Nydelig!

    SvarSlett
  27. Skal si det begynner å gå seg til på den nye plassen deres...
    Lekreste PASTELLER på herlige ting *liker*
    Teppet, Tolix, Smeg og mye annet, helt etter min smak.
    Kos dere denne lørdagen og nyt alt dere har fått i orden ;)
    Forresten: hvis du vil være med i trekningen om Mano i mint må du melde deg på min give away...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  28. Det blir så fint! Smiler hver gang jeg ser brettet "mitt" på kjøkkenet ditt. (det med fuglene, jeg har 2 stk. sånne selv, bruker dem til alt mulig) *♥*

    SvarSlett
  29. Åh! *dån*
    ..utrolig flott det blir hos dere, vennen!Kjenner hjertet banke litt ekstra*smile*

    ...Nå er det forresten aller første give-away inne på bloggen min. Kanskje du vil bli med?*blunkesmil*

    Håper du og dere får en fantastisk helg!
    Stor helge klem fra meg

    SvarSlett
  30. Så flott kjøkken!!!! Så flink du er !!!
    Digger kaffemaskinen din ;o))))

    God helg ;o)

    Klem Elisbeth

    SvarSlett
  31. Legger meg som følger også jeg ;O)
    Du hadde så fargerik & fin blogg ;o))))

    SvarSlett
  32. Dette blir jo knallbra :)
    Flinke er dere!!! :D

    SvarSlett
  33. Helt utrolig fint!!! Lekkert!

    SvarSlett
  34. så lekkert:), herlige farger, og den takhøyden, fantastisk.
    Klem

    SvarSlett
  35. Sååååå fint det blir :-)))

    SvarSlett
  36. Takk for fine ord:-)
    Åh....for en fin blogg, og tøfft interiør !!!
    K

    SvarSlett
  37. Flott kjøkken. Det ser stilig ut. Smeg og tolix er jo klassikere. Tror jeg skal ha en litt mer fargerik utgave på min neste tolix krakk.

    Ha en knall helg og her i nord skinner solen

    SvarSlett
  38. wow så fint dere får det!
    ser ut som lyset strømmer inn her, tipper du er glad for det som elsker å knipse ;)
    god søndag!

    SvarSlett
  39. Skønt køkken! Lyst og lækkert.

    Knus fra Solsikke

    SvarSlett
  40. Herligheten for et drømmekjøkken!! Takhøyden er bare helt fantastisk! Og det kjøleskapet da..jeg hadde rett, det måtte jo bare være et Smeg;) Passet perfekt inn<3
    Klem på deg

    SvarSlett
  41. Utorlig nydelig :) Dere har virkelig fått dere et flott hjem ser det ut som :)

    SvarSlett
  42. For et drømmekjøkken! fantastsik pastellfarver og nydelige kontraster, gammlet og nytt i herlig sammenblanding og Smegkjøleskapet som kronen på verket! Åh,nå gleder jeg meg enda mer til å gå i gang med eget kjøkken!

    SvarSlett
  43. SÅ fint! Varifrån kommer mattan? Letar efter nåt liknande!
    Ha det fint

    // Nanna

    SvarSlett
  44. I leiligheten vi flyttet inn i, ble det satt opp ett gammelt kjøkken funnet på finn.no. Det er så stusselig!! Ingen av oss trives i den delen av leiligheten, men nå tenker jeg at kanskje vi hadde trivdes bedre dersom dørene på kjøkkenet var hvite..? Det er GODT mulig!!
    Utrolig flott kjøkken dere har!

    SvarSlett
  45. Jeg digger hjemmet ditt :) Elsker det lyse med masse farger

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!