fredag 1. juli 2011

Månedens nykommer:


For Juli er :


Kanskje ikke en nykommer, men helt klart en blogger som fortjener mer oppmerksomhet!
Har du besøkt henne før? Her er en smakebit av hva du kan finne hos henne!




 Hva fikk deg til å begynne å blogge?


Jeg er vel over normalen opptatt av interiør, innredning og oppussing.. ;) Moro med mange prosjekter på gang og med en mann som også synes det er blitt gøy med oppussing av hus tenkte jeg det var moro å blogge om alt det rare vi driver med her i huset! Alltid noe forandringer og nye ting som gjør det moro å blogge! Og ekstra moro om jeg gir inspirasjon til andre da!


Har du et yndlings møbel?



Det må bli kjøpmannsdisken jeg fant på Finn.no i vinter.. Tror ikke den rakk og ligge lenge ute på nettet før John og jeg var på vei.. ;) Stod i en gammel landhandel på Nøtterøy i sine yngre dager,og med litt vask og litt pussing står den nå i stua! Sjarmerende,gammel, og all den oppevaringen da! Me like!



Beskriv stilen din:

Som nystartet blogger i 2010 begynte jeg som shabby chic jente, engler, blonder,romantiskt.. Men fikk mere og mere interessen for industriell, natur, mye svart/hvitt går igjen, u name it ;) Gøy å blande nytt og gammelt!Hvite vegger ble grå!



Hva er din største inspirasjonskilde?

Alle de herlige og flotte bloggene der ute, med ca i overkant av 50-60 blogger der ute som jeg MÅ innom omtrent hver dag, får jeg en haug av inspirasjon! Blader finner jeg også masse ideer og inspirasjon i, elsker magasiner!!



Dine tre yndlingsblogger:
her henter jeg mye inspirasjon!! Er vel her jeg fattet interessen for svart/hvitt i hjemmet..
Ei herlig jente med ett flott nybygd hus! Nye innlegg 1-2 ganger om dagen er moro! Samme navn og ;) hehehe
Liker stilen hennes godt, og alle de gode og flotte cupkakene hun lager da ;)
Kunne jo ramsa opp i lange baner her.. ikke lett, finnes så mange mange flere herlige blogger!


Tusen takk Anine! For at du ville være månedens nykommer for Juli på
 Sukkertøy for øyet!


16 kommentarer:

  1. Takk for bloggtips. Dit må jeg inn å titte :) Nydelige bilder.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Tack fina du för dina tips! Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Dette var en blogg jeg ikke har vært innom før. Gjett om jeg skal ta meg en kosetur innom der i kveld! Takk for tipset.

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer Anine! :) Veldig moro! Og så koselig at du kjører dette opplegget Ida :)

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Skal stikke innom med en gang:):)
    Ha en fantastisk fin dag, her regner det, men tror dagen blir fin likevel:):)
    Trine

    SvarSlett
  6. Så gøy med blogg tips :) Elsker å oppdage blogger jeg ikke har vært innom før :)
    Tusen takk søter du :D
    Og ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  7. Det er såå gøy å oppdage nye blogger! Takk for at du fortsetter med dette flotte intiativet. Jeg håper du nyter dagene og alle planene dine :)
    Jeg følger med deg og lille vofsen og sender deg små smil!
    Ha en finfin helg. klem

    SvarSlett
  8. Kjekt at du dra fram bloggar eg ikkje har sett før. :)

    Ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for bloggtips.Fjord patriot som jeg er; legger jeg meg til som følger :) Ønsker deg og Mr.S en god helg. Lulla

    SvarSlett
  10. Innom for å ønske søte deg en super duper helg:)

    Hos oss står det vin og datanørding på tapetet haha
    Klem Ellen Louise

    SvarSlett
  11. Så koselig innlegg da Ida! Og tusen takk Anine. :) Koselig!

    God helg til begge to fra meg. Klem Anine

    SvarSlett
  12. Så moro! Velfortjent, Anine!!! :)

    SvarSlett
  13. Morsomt med månedens nykommer! Anine er jeg innom titt som tett, er jo så mye fint å se på der :)

    SvarSlett
  14. Hei hei, vi har en liten overraskelse til deg hos oss :).... ta en titt.
    Riktig god helg og god sommer!
    Beste hilsen fra jentene på Zanz :)

    SvarSlett
  15. I loved that ruffle top and the furniture is wonderful!

    SvarSlett
  16. SV: Jeg har blogget i snart fire år - men istarten var det bare svigerfar som leste :P Haha! Det er siden da jeg ble gravid det begynte å ta seg opp, og skøt i været i fjor :)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!