lørdag 6. august 2011

Stor jente?

..vet ikke helt jeg, men bursdag har jeg nå allikevel! 
26 år gammel gitt!
På tide å kalle seg voksen nå da kanskje...



LOVE IT

Bursdag er liksom ikke som det var da man var liten.. Forventningene og spenningen er erstattet med "skrekk og gru" : ett år eldre følelsen! Men pytt pytt! Idag har jeg blitt behandlet som ei prinsesse av mannen i huset, startet med frokost på verandaen, etterfulgt av en lang spasertur med Wilma. En liten pakke stod på bordet å ventet på meg.. Og oppi der var det en diamantring i hvitt gull. Han er gal han mannen min!!! Ikveld er det DeLillos konsert i Langesund sammen med gode venner. Men før det er det grillings og vinglass med noe rødt i som venter! 

På bildet har jeg på meg en ny genser (takk mamma) nytt armbånd og den nye ringen (snilleste Stian). Mano koppen er også ny (takk skjønne søster). I lys lavendel farge.. LOVE IT.

Stor klem fra bursdagsjenta!!

59 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen! Flotte gaver du har fått. :-)

    Ha en fin dag videre, DeLillos er skikkelig kos!
    Klem, Linda

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen! Høres ut som den har begynt aldeles ypperlig, ønsker deg en fin kveld videre! Hipp, hipp hurra!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen! Flott bilde av deg, og av den nydelige tapeten. Her har vi bryllupsdag i dag. :)

    SvarSlett
  4. GRATULERER med dagen, skjønne!!!
    Høres ut som en nærmest perfekt bursdag i mine ører.... men hvor er kaken(e)??!!!
    *fnis*

    Kos deg masse i dag og i kveld, du fortjener det:-)))

    Stor bursdagsklem, Rosa

    SvarSlett
  5. Grattis fina du!!!! Av mig får du en stor bukett med blandade rosa blommor. Hoppas dagen blur fin! Kram Johanna

    SvarSlett
  6. Gratulerer med dagen! Så mye fint du har fått:) Fortsett å nyte dagen:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen søte deg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen, søte Ida! Håper resten av dagen og kvelden blir superfin! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  9. Hei Ida!

    Gratulerer så mye med dagen, fine du!
    Håper du får en superfin dag videre :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  10. Masse grattis på dagen din! Snilleste kjæresten da...Kos dæ på konsert i Langesund! De utekonsertene er så utrolig trivelige....kanskje det blir noe rødt oppi glasset mitt i kveld å ;)

    Bursdagsklæm fra mæ te dæ....

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen, den høres lovende ut! :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer snuppelupp...tjueniognydeli;)

    Apropo skrekk og gru, bare vent til pendelen vipper mot 40;...iiiiiik

    Stooor bursdagsklem og kos deg masse i helgen!

    SvarSlett
  13. Gratulerer til bursdagsbarnet!
    Kjenner igjen skrekk og gru følelsen, men vi må bare være glade for at vi blir eldre...
    Håper du har den beste bursdagen noensinne!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen din Ida Susanne!:)
    Fine gaver du har fått:)

    Ha en fin lørdagskveld:))

    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen din! Eg tykkjer det er fantastisk å bli eitt år eldre, vi veit alternativet ;)

    I år skal eg feire min 30-årsdag!

    Kos deg i kveld

    Klem Hanne

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen!!
    Kos deg masse i kveld :) '

    26 år er jo ingenting, jeg blir 30 i år... Det er skrekk og gru, det! Hehe!

    Klem

    SvarSlett
  17. Grattis Ida Susanne! Så fina presenter du fått. :)

    Tack för svaret ang. tapeten. Jag förstår att du håller hårt i den, men jag tänkte ändå att jag kunde fråga.. :P Jag har nära till Köpenhamn så jag får köpa lite nästa gång jag besöker Retrovilla. Där finns så mycket fint att välja på så att man blir alldeles snurrig! ;)

    SvarSlett
  18. Grattis m dagen, Ida S!
    26 år er ingen alder!
    Jeg har også bursdag i dag, men jeg blir 34 år!!
    Håper du har en finfin dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  19. HIPP HURRA ;O)) Gratulerer med dagen....og med bling bling ;o))))
    Klem Elisabeth ;)))

    SvarSlett
  20. Grattis med dagen!!! Så flotte gaver du har fått! Litt gøy med bursdag også da, selv om tallet kryper nærmere tre-null, her er det kun 6mnd igjen til det... Er glsd for at tre-åringen har lært seg nå at mamma er tjueni!!!
    Kos deg masse på konsert!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye med dagen din! Så mange fine gaver du har fått :) Gøy med bursdag!

    SvarSlett
  22. Gratulerer med dagen!! Ser deg kanskje på konsert ikveld da :)

    Klem

    SvarSlett
  23. Åhå...så herlig mann du har :) Gratulerer med dagen! Kos deg masse! Klem

    SvarSlett
  24. Det aller fineste er å kunne bevare den barnslige gleden hele livet - Jeg håper du har en herlig dag, og nyter den i lange drag!

    SvarSlett
  25. Gratulerer med de 26 da! Du er nok voksen nå, for forskere sier at hjernen ikke er fullt utviklet voksen før man er 25 - ler - så nå kan du kalle deg voksen på orntli...Tror ikke det er dumt å være litt barnslig eller, det er bare sunt!

    Bursdagsklem fra meg

    SvarSlett
  26. Gratulerer med dagen!
    Så nydelige gaver du har fått : )
    Kos deg masse.

    SvarSlett
  27. Gratulerer SÅ mye med dagen! Håper du har hatt en knall dag så langt og at kvelden blir enda bedre!

    Klem Siri

    SvarSlett
  28. Grattis med dagen! Herlige gaver da :)

    SvarSlett
  29. Høres ut som du blir gjort stas på:D Herlig! Gratulerer med dagen! Kos deg i kveld:)

    Klem

    SvarSlett
  30. Når vet man egentlig at man er voksen?
    Jeg for min del vil alltid være jente, jeg er da ingen dame :)
    Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med dagen! 26 år er jo en finfin alder. Og så fin gang du har "fått"! :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye med dagen!
    Eldre blir man om vi vil det eller ei :) Men alderen skjemmer ingen, sies det :P

    Nydelige gaver da! Heldigen :)
    Kos deg videre på dagen din!

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  33. Gratulere så mye med dagen...Nyt konserten i det deilige været:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med dagen! Kos deg med venner og konsert!

    SvarSlett
  35. Gratulerer gratulerer. og jammen har du bursdag på min (eventuelt min og min manns) bryllupsdag. hurra for deg og hurra for oss. og du den tapeten din var bare rålekker!!!!!! vidunderlig rett og slett.
    klem

    SvarSlett
  36. Hipp hipp hurra for deg vakre herligste Idamor ;) LYKKE med diamantring fra kjæresten da! Snille snille kjæresten! Høres ut som du har hatt en deilig dag, å kos deg masse på konsert kjære venn!

    Like gamle vi gitt ;)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  37. Gratulerer så masse med dagen! Håper fortsettelsen blir like bra som starten på dagen!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  38. Gratulerer med dagen søta!! Herlige gaver du har fått! fint vær på dagen din å! sola stråler! :) KOS deg! Klem

    SvarSlett
  39. Gratulerer så mye med dagen din skjønne Ida. :0) Klart ei snill og god jente som deg får masse flotte gaver. Skulle da bare mangle ;0) Og din kjære var nå ekstra snill også da. Koselig og bli gjort litt stas på vel?! Det liker i allefall jeg.
    Ønsker deg en fin feiring videre.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  40. Gratulerer så mye med dagen søte du ♥ Husker jeg syntes det var ille å bli 26 år ;) Verre en å bli 30 faktisk...Er liksom helt voksen da :D !!
    Nyt dagen din...høres ut som du blir behandlet som en prinsesse og det fortjener du virkelig !
    Klem Tove

    SvarSlett
  41. gratulerer sa mye med dagen:) ser du har likt armeband som meg. libertystoff og pease tegn. kjempe kult:) haaper dukoser deg masse ikveld.aa du maa ta bildeavringen. den maa jo vaere helt nydelig:) klem fra siri

    SvarSlett
  42. Gratulere med dagen :) Høres ut som en fin bursdags feiring!

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med dagen!
    Buresdagsklemmer fra Caza

    SvarSlett
  44. Jeg fikk også diamantring i hvitt gull på bursdagen min i juni. Den første ringen jeg har fått av mannen på nesten 18 år sammen. Nå skal det sies at jeg ikke har ønsket meg noen før nå heller. Det var jeg som kjøpte gifteringene - for studielånet hans var nesten tomt da vi skulle gjøre det. Vi giftet oss sommeren før vi begynte å jobbe. Neste helg har vi vært gift i 17 år ;). Og jeg har diamantring ;).

    Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  45. Gratulerer så mye med dagen!!! Jeg følger snart etter med samme tallet selv ;).
    Klem Madelén

    SvarSlett
  46. Gratulerer så mye. Håper du får en koselig kveld!

    SvarSlett
  47. Gratulerer med dagen!
    Kos deg og velkommen etter :)

    SvarSlett
  48. Gratulerer så masse med dagen!! Utrolig mange flotte gaver du har fått=) Klem

    SvarSlett
  49. Gratulerer med dagen til vakre deg :) *♥*

    SvarSlett
  50. Gratulerer masse med dagen snuppa, så flotte gaver du har fått.....
    Håper du har hatt en super dag...
    klem victoria

    SvarSlett
  51. Gratulerer så masse med dagen, søte! Håper du koser deg masse! Hipp hipp hurra!

    Stooor klem

    SvarSlett
  52. Grattis så mye med dagen. Finfine gaver du har fått...
    Håper du koser deg masse.
    Klem,I

    SvarSlett
  53. Gratulerer så masse med dagen! Håper du har hatt en flott dag :-)
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  54. Gratulerer så masse med dagen i går=) Håper kvelden med konsert og vin ble like bra som dagen startet. Det er kanskje ikke så verst å ha bursdag likevel? ;)

    Ønsker deg en koselig søndag.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  55. hey ida...loved the article in the last newspaper....just wanted to ask you from which brand your coffeemashine is...wish u all the best
    lovely regards kristin

    SvarSlett
  56. Ønsker på din fødselsdag! Gleder av alle slag! Til ditt behag! <3

    SvarSlett
  57. Gratulerer så mye med dagen!
    Ønsker deg en riktig fin dag!

    SvarSlett
  58. Grattis med overstått :) med hund, mann, hjem og 26 år så er man vel voksen? Eller iallefall så voksen som man føles seg :) Klem

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!