torsdag 5. januar 2012

Kjøkken..


...det gjelder å utnytte plassen!


Her i Sukkertøys leiligheten er det viktig å utnytte alle kriker og kroker. Jeg liker at kjøkkenbenken er ryddig og ikke full av dill dall, dette fordi benken vår er så liten som den. Greit å ha litt plass til matlaging liksom :)



Utnytte plassen under trappa :

Hylle malt i hvitt fra Biltema er plassert under trappen. Her oppbevares nå alle mulige «duppeditter» som er greit å ha for hånden. Jeg hater å måtte finne frem stoler og lete etter ting på toppen av skapet.. Derfor elsker jeg denne løsningen!
2 stk søppeldunker i hvitt fra IKEA brukes til gjenvinning. En til panteflasker, og en til glass og metall. 





...takker for enorm positiv respons på innlegget igår! Gøy dere likte mitt bidrag til utfordringen inne hos nib!

Vi blogges


30 kommentarer:

  1. God ide! Digger kjøleskapet ditt!!
    Ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  2. Viktig med gode løsninger:)
    Tingene i hyllene dine er jo for fine til å bli gjemt vekk i et skap også:)

    Nydelig hjem:)

    Nyt dagen:)

    Klem

    Linda:)

    SvarSlett
  3. Har man lite plass er det viktig å utnytte den godt. Kjempe lurt dette. Er så stilig med åpne hyller! Har et par selv, og idag tror jeg de skal få en litt "oppussing". Gøy å fornye litt. :)

    Ha en fin dag. Og tusen takk for hilsen på bloggen min. Det var såå koslig.

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Ja, det gælder om at udnytte den plads, der er, når man bor så småt, som vi begge gør :)

    dette er en fin løsning! Nyder, når det smukke fing og sager stpr fremme - det er en skam at gemme dem væk i skabene..

    dejlig dag til dig :)

    SvarSlett
  5. Så smart,kjempe fin løsning:) sååå kult kjøleskap,sånn står øverst på min ønskeliste også!!!!
    Klem

    SvarSlett
  6. så fiiiiint :)

    du har så mange fine ting !

    ha ein fin dag :)

    Henriette

    SvarSlett
  7. Du har et sånt fint kjøkken! SMEGen liker jeg utrolig godt!
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  8. Stillig :) Uhh.. elsker kjøleskapet ditt. Ønsket meg sånn lenge.. Hvor har du kjøpt det?? :)

    SvarSlett
  9. Så fint Ida Susanne!! Veldig lurt med hyller, både til oppbevaring og å vise frem alle de fine tingene! ;) Elsker kjøleskapet deres. En smule misunnelig kan en vel si! ;) ha en glad dag!!

    SvarSlett
  10. Det var fine søppeldunker, slike vil jeg også ha :)

    SvarSlett
  11. Charlotte den flotte5. januar 2012 kl. 15:24

    Løvin iiit!

    SvarSlett
  12. Gjett om vi har fineste smeg'en da ;) sukk... Elsker den fargen! Praktiske løsninger er alfa-omega i et hjem! Kjempefint!
    Lekkert bidrag til nib-utfordringen. Lurer på om jeg skal slenge meg med denne gangen. Må bare spørre lille Georg om han kan avse meg så jeg får knipset litt bilder, hehe ;)

    SvarSlett
  13. For et fantastisk kjøleskap! At et kjøleskap kan være vakkert trodde jeg ikke, men dette motbeviser det på det sterkeste! Likte også godt løsningen under trappa, praktisk og dekorativ :) Vi har 7 meter kjøkkenbenk, så sliter ikke med liten plass, men liker å ikke ha mye på den allikevel ;) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  14. kjempefint. og kjøleskapet misunner jeg deg;)

    godt nytt år!
    følger spent med videre!

    klemmer

    SvarSlett
  15. Herlige bilder Ida!!

    Massevis av skatter både i
    hyller og utenfor :) (er de egge-
    koppene fra Figgjo?)
    Supert med de dunkene fra IKEA,
    har en stor en selv til papirsortering
    - og skal si den fylles snart opp!

    Supert bidrag til utfordringen hos NiB
    også, lykke til!! :)

    Nyttårsklem,
    Maria.

    SvarSlett
  16. oww I'm in love with your blue refrigerator :)!

    SvarSlett
  17. Hei! Takk for koselig kommentar:) Jeg er ganske ny i denne bloggverdenen, men trives godt så langt:) For et fantastisk hjem du har! Virkelig sukkertøy for øyet!!! Må bare si at jeg elsker den rosa kaffemaskinen!!!<3 Blir følger jeg:) Linn

    SvarSlett
  18. Tusen takk for søt kommentar :)
    Blogg navnet mitt ble jeg faktisk inspirert av når jeg så i my little ponni boka til lille frøkna, og fant noe fantastisk som regnbuebær, så da gjodre jeg litt om på det :D

    Å gjøre mest mulig ut av den plassen er jeg også god på, det gjelder å bruke alt man har og være kreativ. Noe du er veldig god på.
    Klem

    SvarSlett
  19. Smart, vi må utnytte den plassen vi har,
    Vi har syhjørne og kontor under trappen:).
    Digger kjøleskapet, fantastisk farge:)
    Klem hilde

    SvarSlett
  20. Åh, jeg misunner det kjøleskapet
    ditt asså!!! *sukk*

    ..de dunkene er supre!
    Vi har en selv på kjøkkenet til
    plast...

    Stor klem ♥

    SvarSlett
  21. Oppbevaring er superviktig. Derfor
    er dine Ikea bokser supersmarte!

    Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  22. Bare elsker kjøleskapet ditt! det er virkelig drømmekjøleskapet... men med ville protester fra både samboer og lommebok så blir det nok ikke noe sånt kjøleskap på meg med det første! :P

    SvarSlett
  23. Nice!! Du er skikkelig flink!
    Har slike spann på badet.. Tror jeg må få meg et par på kjøkkenet også! Flyter fort med flasker og papp;)

    Klem Therese

    SvarSlett
  24. så koselig! og ja hjemmet ditt passer godt til blogg tittelen. hehe med alle de fargene og kombinasjonene så er det som sukketøy hehe

    God helg
    klem

    SvarSlett
  25. For et koselig nusselig kjøkken! Takk for brukbar deilig inspirasjon ;):)

    SvarSlett
  26. This is so beautiful! Great space I have reblogged you!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!