søndag 11. mars 2012

RETROLIV....


Ny nettbutikk for retroelskere
..som meg!



Jeg satt på finn.no og søkte som vanlig på mitt yndlingsord : Retro. Da dukket det opp mange annonser fra en nettbutikk som het Retroliv. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo sjekke det ut!

Og hjertet mitt sa DUNK DUNK da det som møtte meg var nyproduserte Cathrineholmboller i keramikk og cobra telefoner bare for å nevne noe! Cathrineholmbollene er produsert av Lucie Kaas i samarbeid med den originale designeren av Lotus sin familie Arne Clausen!

...og dilla jeg har på "den lille sorte" om dagen måtte jeg lage et lite collage med sorte duppeditter:


RETROLIV.no er en nettbasert livsstilbutikk med produkter i retro design, og her finner man kun nye produkter fra kjente designere/merker. 
Og det gøyeste av alt er jo at produktene er laget i 50-60 og 70-talls stil!!!


Jeg har alt bestilt en gul og en sort Cathrineholm bolle, og gleder meg stort til å få de hjem i Sukkertøyshjemmet!

Besøk Retroliv for flere go'biter!

Fin søndag til deg som titter innom!!!


16 kommentarer:

  1. Ahh såå kuult!1 takk for tipset..skal rett inn å se og kjøpe noe sikkert!! Koselig søndag til deg ønskes fra meg=)

    SvarSlett
  2. jg har en kasserolle i dette mønsteret......dog av gammelsorten :-) knallkul! skal inn å se p retrobutikken nå! marianne storvik :-)

    SvarSlett
  3. Det var nydelige skåler!
    Ha en flott søndag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg har også bestilt et par boller fra dem! :)
    Herlig nettbutikk!

    SvarSlett
  5. Takk for nettbutikk tips:) De bollene er kjempestilig:)

    Ha en fin Søndag:)

    SvarSlett
  6. Ååh.. Nå ble jeg mega-fristet til å bestille alle bollene i alle fargene! Hehe. Men tror jeg må holde igjen.. Spares til Thailand tur, så får nok vente med de bollene. Sukk.. Men kan vente jeg! :)
    Ha en fin søndag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Kjempebra tips!=) Skal definitivt gå til noen innkjøp der etterhvert. Litt kritisk må jeg dog være. Fraktprisene.....hmmm - og jeg ser de selger trykkene til RESTYLE(Jan Skàcelik) som man får 150 kroner billigere ved å bestille fra hans epla butikk, og da er ikke frakten fra retroliv medberegnet enda;)

    SvarSlett
  8. I'm waiting for four if these lucie kaas bowls! hope they arrive soon! :)

    SvarSlett
  9. Alltid like morro å oppdage noen nye sider som er helt DEG!!:) Og at det er en nettbutikk gjør ikke saken akkurat verre ;))

    Ha en fin søndag!

    Klem Marit

    SvarSlett
  10. Trevlig nätbutik du tipsade om.
    Vill tipsa dig om en väldigt bra nätbutik som säljer klassiska möbler bla tolix, Jacobsen, Eames till superbra priser med billig frakt!!!!
    Retrofurnish.com
    Köpte själv superläckra blåa tolixstolar (se blogg) för 900 skr/st!!

    SvarSlett
  11. Supert linktips! herlig. ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  12. Har vært inne å tittet:)
    o'lykke så mye fint!!! Bestille i kveld:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  13. Kjenner meg igjen der. Etter et "retro"-søk på Finn i går ble jeg også i ekstase. Fantastisk at de reproduserer dette herlige mønsteret! Ble en blå bolle her + vurderer sterkt en pute :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  14. Gøy! Dette såg ut som ein flott butikk.
    Og det må jo passa perfekt til deg:)

    God søndag, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  15. Så stilig! Vi har ikke noe spesielt retro hjem, men jeg finner stilen innmari kul!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!