tirsdag 31. juli 2012

70-talls skinnveske fylt med RETRO tapeter..


... fantastisk!




Jhhaaaaa..Hva skal man si??
Jeg er i tapethimmelen!
Jeg er så heldig at jeg kjenner ei snill frøken som bor København, og da hun skulle hjem på besøk benyttet jeg sjansen til å handle på salget hos Retrovilla! Tapetene fikk plass i kofferten hennes og jeg hentet dem igår :) 

Dette er bare noen av tapetene jeg handlet, plassert i en gammel (men f a n t a s t i s k KUL) skinnveske..
..ser at halen til Wilma har sneket seg med på det ene bildet her! Jaja..Pytt pytt!

Ha en fin dag alle sammen
...det skal iallefall jeg!

- vi blogges -

27 kommentarer:

  1. Knallfin veske, praktisk størrelse! Tapetene dine er jo rett og slett til å bli glad av. Spennende å se hvilke planer du har for dem :-) klem

    SvarSlett
  2. Those retro wallpapers are fabulous. I ate in a restaurant recently that had very similar wallpaper in it - fabulous!

    SvarSlett
  3. Herlege farger, kul veske!!!!
    Så masse flotte stoff i forje innlegg, ikkje rart ein kan bli litt avhengi.... ;o) hi, hi

    Fin dag til deg!

    klem ib

    SvarSlett
  4. Fy søren så tøff veske!! :D

    SvarSlett
  5. Super fint tapet og specielt lækkert i lædertasken!! Jeg må vist også snart en tur i retrovilla :-)

    SvarSlett
  6. Var i København i forrige uke på ferie. Gikk forbi den butikken du snakker om, så den og tenkte på deg. Men desverre hadde ikke tid til å stikke innom. Men jeg vet hvor den ligger så neste gang skal jeg dit. ;)

    SvarSlett
  7. Herlige bilder og. Halen til wilma va jo gullherlig påbildet, hihi klem monica

    SvarSlett
  8. Fantastisk vakre bilder du viser i dag (som vanlig!) :)
    Elsker vesken og de to blå tapetene!

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  9. Fiiiin veske, tenk at jeg har kastet en slik...var liksom så lei den etter studier...angrer!!!!

    SvarSlett
  10. Fine <3 Gleder meg til å se dem bli tatt i bruk :D

    SvarSlett
  11. Ljuvliga bilder och en riktigt snygg väska!
    Njut av dagen fina du!

    Kram

    SvarSlett
  12. Herlig, både veske og tapeter! U lucky girl:)
    Ha en flott dag, Ida!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  13. lækker lækker taske og skønne billeder :)

    SvarSlett
  14. Perfekt at nettopp du kjenner ei som kunne ta med fine tapeter til deg ;)
    Din heldiggris!
    Mange kjekke innlegg under her også...
    Deilig å titte innom deg etter en lang ferie uten pc ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Mums siger jeg bare - og forresten, tillykke med den fine omtale på Retro Villas blog. Sikke et match du og de er! :-)

    SvarSlett
  16. Nydelig veske og fantastiske tapeter!! Heldig er du! :-)

    SvarSlett
  17. ELSKER den veska!!!!!
    Og så tapetene da, herlige!:)
    Fin kveld til søte deg!:)

    SvarSlett
  18. Liker bildene dine, liker veska, liker tapetene, liker Wilma:) Du er superflink, godeste Ida Susanne:)

    Klem til deg på denne flotte tirsdagen fra Trine:)

    SvarSlett
  19. Så herlige farger og funn :)


    Jeg har en give away på gang så du må gjerne komme innom meg og trekke et lodd eller 5. :D

    SvarSlett
  20. Beautiful blog, lovely colours ♥

    Henna
    sitruunan.blogspot.com

    SvarSlett
  21. Herlig med farger!!! Å elsker vesken :)

    SvarSlett
  22. Så kult å oppbevare tapetene i skinnveske!
    :)

    SvarSlett
  23. Flotte tapeter du har kjøpt:) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Nå har jeg sydd nok en "blomster-pute". Kikk gjerne innom igjen:)

    SvarSlett
  24. Ser meget godt, meget varm følelse, jeg kan virkelig godt lide, retro tasker · ·

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!