mandag 17. september 2012

Deilig høstgenser og retro yoghurt!


Høst er tid for store strikkegensere! Iår falt valget på denne rosa strikkegenseren fra bikbok. Jeg har hatt lyst på den lenge, og da den var satt ned til en finere pris ble den min! 

Ok..Så over til yoghurten! Dette er første gang jeg kjøper en yoghurt på grunn av hvordan den ser ut! Synes den var så kul!!(ikke selve yoghurten da,men selve begeret)
..også smaker jo molte yoghurt veldig godt også da!


Her har jeg hatt litt høstrengjøring idag! Det føles deilig! 
Nå skal Wilma og jeg ut på lang tur i det fine været!

KOS DERE ALLE SAMMEN!

19 kommentarer:

  1. Ååå har de begynte å lage "gamle" youghurter :-)
    så tøft :-)

    SvarSlett
  2. Jeg må i bikbok!! Men mon de har den i danmark?! Den er så fin, og som den hænger der på den smukke blå bøjle og den søde halskæde, tager den sig virkeligt godt ud! Du forstår virkeligt at styke tingene!

    SvarSlett
  3. Det er jo sånn yoghurten så ut når jeg var liten, i det forrige århundre ;D
    Jeg maste alltid om å få yoghurt men på 70-tallet smakte de absolutt ikke sånn de gjør nå. De smakte grusomt! Så de gikk rett i søpla hver gang, men de så jo så fristende ut ;D

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Veldig stilig om de har begynt å selge yoghurt i disse gamle yoghurt-begerne. Husker de godt fra begynnelsen og midten av 80-tallet. Farmor hadde jo et helt lager, for hun samlet og brukte de til å fryse ned ting og tang i (de store, vel og merke).

    Søt genser, og ekstra kjekt å handle når det er "nice-price" ;)

    Ønsker deg en søt mandag videre=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Oi! Selger de retro-yoghurter nå?!
    Barndomsminner altså ♥ Husker faktisk den boksen veldig godt :)

    SvarSlett
  6. Artig å se de gamle yoghurt begerne igjen, i hvert fall for oss som er så gamle at vi kan hukse disse...

    Flott genser forresten, endte opp med en strikkegenser fra bikbok jeg også. Men jeg endte opp en i sort.. (typisk meg!)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Åh, på hytta flyter det av slike gamle beger- klarer ikke kaste dem- for kule rett og slett! Fin uke til deg:)

    SvarSlett
  8. Liker genseren og digger yoghurtbegeret:) Husker godt disse begrene jeg:) Molteyoghurt er da bare godt og det er den med svisker også:) God tur med Wilma:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  9. Ååå, sånn husker jeg yoghurtbegerene så ut da jeg var liten:)
    Kjempekul genser også!

    SvarSlett
  10. Genseren var kjempe lekker:) Men hvor får man kjøpt slike yoghurter nå? Husker disse fra når jeg var liten. Arti:)
    Ta gjerne turen innom meg også :) Klem

    SvarSlett
  11. Ha ha, gjett om jeg har kjent og følt på den deilige genseren da!! Nesten så jeg kjøpten den sist jeg var en runde innom. Jeg fikk ikke bestemt om jeg skulle ha den rosa eller hvite… De er bare så fine.
    Også molteyoghurt da, var absolutt favoritten når jeg var liten. Er jo fortsatt det tror jeg…hadde bare glemt det;))
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  12. SÅ fiiiine farger! Jeg elsker roSa! den genseren så bare deeeeilig ut!
    Morsom yougurth.. tror ikke jeg har smakt den.. må testes ut!

    Kos deg i kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  13. Åj, et slikt fint retrobeger - jeg må jo bare løpe å kjøpe yoghurt jeg også! :) Gratulerer med genseren - den var fin :)

    SvarSlett
  14. Så herlig genser. Man må jo ha litt strikk nå som kulden kommer krypende :)

    Jeg har et blogglotteri på gang så smett innom og trekk noen lodd da vel :)

    SvarSlett
  15. Fin genser og vettu her om dagen så jeg den yoghurten og jeg synes den så så fin og retro ut boksen. Artig at du viser bilde av den her på bloggen!

    Ha en fin høstdag videre!

    SvarSlett
  16. Så artig at dei gamle yoghurtbegera er i salg igjen! Barndomsminner...

    Fine, glade bilete her hos deg, som vanleg! :)

    God tysdag!

    SvarSlett
  17. Jeg råket også på en sånn yoghurt her om dagen. Jeg husker dem såvidt fra jeg var liten, moro at fordums design dukker opp igjen. Fin genser du skal gå rundt i i høst :-) Jeg tror jeg er koko jeg. Kjøpte tre like gensere her om dagen... Selvsagt i ulik farge. Høstgarderobe.. Check :-)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!