lørdag 29. september 2012

Wow!


TUSEN takk for ALLE de 69 kommentarene på forrige innlegg! Så mange positive tilbakemeldinger på nettbutikken min!! Det betyr så mye!! TAKK alle sammen!

Nettbutikken har alt fått en fin omtale på Femelle.no! 
Les her : To bloggere å se opp til.

Jeg koser meg i studioet mitt idag med tapetsering av en barneseng og omtrekking av en gammel pianokrakk. 
(Begge deler dukker opp i nettbutikken) 



Vi har fått liv i den rosa kaffemaskinen igjen!!! Den har ikke fungert på over 1 år, men etter at Stian skrudde fra hverandre store deler av den, steamer den som en gud igjen!! 
Var som Stian sa : "ååå! Dette er som å få et nytt leketøy igjen"!

(espressomaskinen heter Ascaso)

Hva gjør dere denne nydelige høsthelgen?

Klem Ida Susanne

19 kommentarer:

  1. Wow! Fantastisk! Gratulerer så utrolig masse! Så gøy! Gleder meg til å følge deg!!!!!!!!!! Stor klem;)

    SvarSlett
  2. Oh wauw ! I love "den rosa kaffemaskinen" !!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse masse Ida! Kjempegøy! :)Gleder meg til å følge med.
    Ha en superfin helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei!!
    Jeg har ikke vært innom deg på en stund nå, for det har vært sykt mye jobbing denne uken:/ Men nå ser jeg at du skal åpne nettbutikk!! Gratulerer så masse altså!! Det er et stort skritt å ta - masse lykke til! Skal nok følge med ;)

    Søteste kaffemaskinen da!! Her går det i en helt vanlig svart Moccamaster, og cappuccino-pulver når det er det som frister (det pulveret frister egentlig aldri:p).

    Ellers er det jobbehelg på meg, så da er det ikke så mye annet man får gjort.

    Ønsker deg en koselig helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Hvor er den bare flot!!!!
    Ærgerligt jeg ikke drikker kaffe, for så ville den pynte så flot i mit køkken, jeg må se og få det lært:-)))

    Ha´en skøn weekend

    Knus Susi

    SvarSlett
  6. Hei fina!

    Så utrolig morsomt at drømmen går i oppfyllelse.
    At man kan skape sin egen arbeidsplass og jobbe daglig med det man elsker. Jeg er imponert! Vet det ligger mye jobb bak noe slikt. Masse lykke til!!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  7. Rakk ikke å kommentere i går, men jeg skal love deg at du har en kommende nettbutikkunde sittende her, altså;) Og den kaffemaskinen der er så fantastisk at jeg blir helt barnslig misunnelig - spørs om man må ønske seg en slik til jul! :)

    SvarSlett
  8. litt misunnelig på din dag i dag, tapetsering og omtrekking, perfekt dag!
    jeg har sitti på kafe (Kåre) i solen og shoppet litt klær;) ikke så galt det heller..
    her skinner solen, håper å få blogget litt i dag, vi får se:)
    ha en fortsatt fin dag Ida!
    KLEM

    SvarSlett
  9. Så flink du er som pusser opp gamle møbler! :) Blir spennende å se bilder av dem. :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  10. Heisan Ida Susanne
    Så gøy med sukkertøys-nettbutikk! Fikk visst ikke med meg gårsdagens innlegg jeg. Jeg er sikker på det er mange som vil handle reborn-produkter av deg.
    I dag har jeg faktisk vært hos Skrot-Tor, siden den minste sønnen min spilte Bendit Cup i Skien. Det er jo sååååå mye i de rommene til Tor, men tror jeg måtte vært sliten etter alle kampene jeg, kom nemlig ikke ut med en eneste ting!
    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Hei! Grattis med kommende nettbutikk! Det blir kjempespennende!! Gleder meg til den er i drift :) Ha ei fortsatt fin helg! KLEM.

    SvarSlett
  12. Så flink du er som står på og pusser opp gamle møbler! Gleder meg til å se bilder av dem! :)
    Fin kveld til deg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  13. Så gøy med nettbutikken :) Tenkte jeg skulle starte en bruktbutikk i løpet av de neste månedene. Sånt er veldig gøy og veldig spennende :)
    Lykke til videre. Og fortsatt god helg.

    SvarSlett
  14. For en fantastisk søt kaffemaskin! Godt dere fikk fikset den =)
    I kveld har jeg pusset opp barnekroken på kjøkkenet. Så nå er det film og strikking. Fant meg 4 søte krus på søstrene grene før i dag, i lilla og blå, etter inspirasjon fra innlegget du hadde om den grønne søte koppen din.
    Veldig fornøyd! Tusen takk for tips =)

    SvarSlett
  15. Gleder meg til nettbutikken din :) Og takk for tips ang kopper på Søstrene Grene. Jeg har koppedilla så passet ypperlig å få inn i min samlling :)
    Bloggen din er så fin og flott og det er en fryd å ta en pause i hverdagen for å titte innom den!!

    SvarSlett
  16. Ser god ud den kaffe! Kig gerne ind til min give away, og held og lykke med butikken :)

    SvarSlett
  17. Moro med nettbutikk:)

    Og oisann...så kul farge på kaffemaskinen:)

    SvarSlett
  18. Stillig kaffemaskin.. :D
    Åssen type kaffe er i glasset??
    Så litt ut som kakao og frista veldig :P hehe Namm.. så god ut..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og hopp :)
      Dette er en dobbel mocca!
      ..2 shots med italiensk espresso og ca 1,5dl steamet helmelk samt 2 ss. mørk sjokoladesaus :)
      NAM!!!

      Slett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!