torsdag 3. januar 2013

Januarsalg + gavekort = sant!


OBS! Ikke interiørrelatert innlegg!
(kniser)

Til jul fikk jeg gavekort på dna av Stian. Jeg har lenge ønsket meg et par sko og gledet meg til å kjøpe dem! Dessverre hadde ikke butikken skoene jeg hadde sett på, men noen som lignet ganske så mye. Skoene jeg sikter til er de med nagler på.
 Rå fine!!! De grå ble med som et bonuspar da de var på 50 % og ganske så fine de også. Da jeg kom til kassa ble sluttsummen 699,- for begge parene. Hæ? Joda..Det var 50 % på de små sorte nagleskoene også! Wiiiii!!! 

Jeg gleder meg så til å bruke dem til våren og sommeren!


En annen også elsket de nye skoene mine var Wilma..
Hun spiser ikke på sko, men hun liker godt å sove på dem -ler- 
..noe som er helt iorden for meg.


Har dere gjort noen gode Januarkupp?

Klem Ida Susanne

8 kommentarer:

  1. Ohjess, nye håndklær til badet og masse barnetøy :-) Elsker salg!

    SvarSlett
  2. Så skjønn den lille hunden din eg og skoene dine var bare så skjønne og for et kupp,hihi det liker me å få meir for pengene:)

    Fine dag til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. You did well these are going to be your new go-to shoes!

    SvarSlett
  4. Salg er supert.
    Tenkte jeg skulle ta meg en tur ut å sjekke i morgen.
    Først skal julen ut av huset.
    Kjempefine sko.
    Ønsker deg ett riktig Godt Nyttår.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Superfine sko, digg får litt rabatter ;0)
    Hadde tenkt å rusle litt på salg, men er midt i flyttstress, så veit ikj om eg får tid... Skulle så gjerne hatt noen nye lamper og kunne godt tenke meg to for prisen av ein... ;0)

    Godt nyttår til deg!
    Ser fram til å følge deg også i 2013.

    Klem ib

    SvarSlett
  6. Du har jo gjort et kupp og fått mye for pengene og veldig fine sko. Selv har jeg sko-dilla og har nok endel par for mange. :-)Pytt pytt. Blir sikkert nye sko for våren på meg også. *smiiiil

    SvarSlett
  7. Haha, Wilma altså;)! Sid gjør AKKURAT det han også! Bruker sko som pute hvis han plutselig får lyst å sove i gangen *hihi*. Og sist men ikke minst: grattis med råfine sko:)! Jeg har gjort et bra kupp på en god strikka genser på bik bok som var på tilbud til 50 % :) Fin fredag til deg! Klem fra Iren :))

    SvarSlett
  8. Kule sko. Har ikke funnet noe på salg...når jeg leter, ender jeg opp med å kjøpe nyheter istedet...blir ikke like billig!:)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!