onsdag 2. januar 2013

Hverdagsmiks.


Da var 2013 her!

Det bittelille juletreet står fortsatt på kjøkkenbordet. 
...mens resten av jula har blitt pakket vekk. 

Det skjer ikke store forandringene i leiligheten om dagen, men jeg har noen lampe-planer og spisebord-planer som jeg styrer litt med.. Skal bli spennende å se om jeg får det som jeg vil -ler- 

6 små hverdagsbilder som jeg knpiset idag :




En frekk miks vil jeg si -ler- Neil Young og sex and the city på samme hylle. 

Jeg ønsker alle sammen en fin uke!

Vi blogges snart igjen!

HUGS

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har!

    SvarSlett
  2. så flott du har det:) gjennomført alså:) god nytt år.

    SvarSlett
  3. kjempefint!

    godt nyttår til deg :)
    likte godt den ramma som pynt på bordet.
    gleder meg til å se lampe og spisebord planene dine :)

    klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Godt nytt år kjære Ida!
    Alltid koselig hos deg, og
    du er like flink til å pynte
    og gjøre det trivelig rundt deg!
    KLEM :)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder! Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2013:-)
    -monica
    Ull&Latte

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!