søndag 3. mars 2013

Beholde kommoden selv..? Eller kanskje ikke..


Når jeg holder på å re-designe møbler får det hjertet mitt 
til å slå litt fortere.
Jeg velger farger, tapeter, møntre med omhue og er påpasselig med at det skal passe meg "personligheten" til møbelet..

Akkurat denne kommoden har jeg forelsket meg litt i.. Selve kommoden og tapetvalgene er fra ifjor sommer, men den vesle kommoden har vært benløs siden i høst.

Nå har hun fått store kraftlige hjul å rulle på og er ganske så kry. 


Postkortet fant jeg på bruktbutikken..
-digger-


 Wilma skal være der det skjeeeeeer!
Her går hun elegant over føttene mine.


Så var det det da...



Etter fotograferingen av kommoden (som egentlig skal
 ut i nettbutikken)fikk jeg en smule lyst på den selv. 

Den er perfekt til oppbeavring og tar liten plass! 
Og jeg ser jo helt klart at den hadde passet perfekt
 inn på et prinsesserom..


Mulig den blir å finne i sukkertøysbutikken!

..eller ikke

-ler-


5 kommentarer:

  1. Skjønner deg godt, for den var virkelig superskjønn!

    SvarSlett
  2. Prinsesserom? Er du gravid? Eller er man helt på villspor..?

    SvarSlett
    Svar
    1. ..da er du ganske på villspor gitt!! Jeg tenker på at den vil passe inn på et prinsesserom til en annen prinesse jeg altså ;)

      Slett
  3. Delikate farger hos deg!
    På min blogg handler det alltid om farger.
    Jeg blir også hoppende glad hvis noen legger inn noen ord!
    Beste hilsener fra Tove og fargeneforteller.blogspot.com.

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!