onsdag 8. mai 2013

FIN ettermiddag!



VI BLOGGES


6 kommentarer:

  1. Hei fiiine frøkna!:)

    Nå sitter jeg faktisk i skrivende stund her i Skien, og har jobbet hele dagen for min pappa. Dessverre rekker jeg ikke så mye, for bussen frakter meg avgårde til Tigerstaden igjen allerede i kveld...altså under et døgn i Skien...puh!

    ..men... I miss u!
    Håper vi får til å treffes om ikke altfor lenge!

    Herlige bilder!
    ..og elsker boken under der...den har jeg liggende hjemme nå...gleder meg stoooort til å bla i den når jeg kommer hjem!Ser kjempe bra ut:)

    Håper allt står bra til med deg og dine!
    ..og så sender jeg en kjempe klem til både deg og fine wilma jeg, vennen!

    Stoooooooor kjempe klem:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder❤

    SvarSlett
  3. herlige bilder <3 vakre farger og sammensetninger!
    digger apa og den utrolig fine vintagekjolen din!

    Ha en deilig ettermiddag og kveld :)

    SvarSlett
  4. Bildene dine er alltid så skjønne! :)
    Jeg liker hvordan du jobber med fargene i ditt flotte hjem.

    Min dag har også vært fin med sol, varme, interiørblad og kosete hund.

    Ha en fortsatt god uke, søte du <3
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Hei på deg, ja...den kaken er magisk god, men lag den dagen i forveien...vi tok også glasur rundt hele og drysset kakopulver på toppen...da ble det rene Hummingbird bakery her hjemme;)) Ha en fin fridag i morgen søte deg.

    SvarSlett
  6. Skjønne bilder ! :) Klem fra Lite hi

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!