onsdag 9. oktober 2013

På instagram...


For ca 2 uker siden la jeg ut en innlegg om min elskede mobil..
Det skulle jeg aldri gjort!
..for da vi var i London ble min e l s k e d e røde klapptelefon borte vekk..
Vesnet på veggen under her er litt sånn jeg var da jeg oppdaget at mobilen min var borte..


HULK

...så nå
Med Stian sin gamle mobil er jeg visst nå på instagram!

Følg meg gjerne :

sukkertoy_for_oyet

...Jeg ankom stedet igår så er helt fersk og skjønner ingenting!
Så hurra for det!!!

Ha en fin dag!


5 kommentarer:

  1. Hurra hell i uhell:)Da skal jeg inn å finne deg:)

    Nyt dagen!!

    Klem -L-

    SvarSlett
  2. Ikke så dumt at det ikke er godt for noe Ü

    SvarSlett
  3. Øv med din mobil, men fantastisk du er med på instagram:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  4. Det er såååå typisk!! :-) kjekt å følge deg på insta også :-)

    SvarSlett
  5. Hurra! Følger deg der også :)

    Så at du hadde spurt om noe på en kommentar (takk for fine ord forresten!)
    Huset er bygd i 1934 med kjeller som ikke har vært innredet før nå.
    Vinduene i kjelleren som du ser på "før" bildet er tatt ut. Det ene rommer nå TVen vår på stua og det andre har vi åpnet mer opp og er nå trapp ned til kontoret mitt :)

    God helg!

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!