torsdag 24. april 2014

Blir det for rart å fortsette?

   
....å blogge her på sukkertøy for øyet?                                                             


Jeg vet jeg lovet å komme tilbake med salgslinker og det hele, men sannheten er den at jeg syntes leiligheten så så jævlig ut på salgsbildene at jeg valgte å bare la det gå…

Den var ikke lenger full av "meg" og sjel som den engang var og jeg ville ikke at det var sånn den skulle bli husket! Håper dere forstår.. 
Nå.. Men ny leilighet og et nytt liv sitter jeg daglig å vurderer om jeg skal begynne å blogge igjen eller hva jeg skal gjøre.
 Blir det for rart og hardt å begynne på'n igjen her inne på sukkertøysbloggen... Burde jeg opprette en ny blogg.. Men så er jo sukkertøy for øyet blitt varemerket mitt da.. Og jeg er jo mega stolt over hva bloggen har gjort for meg, eller hva jeg har gjort for bloggen. Ja, dere forstår hva jeg mener!

Okei.. En liten oppdatering fra mitt nye og bedre liv sa dere? Jeg har vært og er mye syk, men har leger som passer godt på meg og helsa mi og krysser fingrene for at alt orner seg, og iallefall holder seg stabilt!
Et nytt liv er det iallefall, det er helt sikkert. 
I denne stund sitter jeg i en sofa, i et rødt hus i Porsgrunn og skriver til Dere. I et rødt, stort hus med sjarmerende tregulv i hvert eneste rom. Denne påsken har jeg tilbrakt i armkroken til kjæresten min. Trodde aldri jeg kom til å være så glad jeg er nå. 
Har truffet en fantastisk gutt som virkelig behandler meg slik jeg fortjener.

HAPPY GIRL

Et par bilder av meg og den nye leiligheten min kan dere se under her, i dårlig mobilkamerakvalitet. 



Ovenfor ser dere en av mine tatoveringer. Min første tok jeg i Desember (den skal dere få se senere), og denne tok jeg igår!
- hold me   kiss me -










…sååå! Da har dere fått et livstegm fra denne frøkna iallefall.

Håper dere har det bra??

Stor klem fra Ida Susanne 



33 kommentarer:

  1. Ååååå det var godt å se deg!!:):)
    Du har vært i tankene mine ofte og jeg har
    klikka meg inn selvom d ikke har vært nye innlegg.
    Klart du må fortsette på denne bloggen...den er jo DEG:)
    Eller barnet ditt på en måte,,, og du kan jo ikke gi opp den;)

    Ønsker deg masse lykke til med den nye kjærligheten
    og helsa:) Alt ordner seg for snille jenter;)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Hei! jeg har fulgt med deg lenge og er også så heldig å ha etpar ting her hjemme fra deg,
    syns du burde fortsette her. Sukkertøy for øye er jo DEG og ikke en spesiell leilighet/sted, er jo stilen din.
    Bra at du blir tatt godt vare på at leger og kjæreste, vet jo ikke hva som er galt, men ta vare på deg sjøl og hør på kroppen din! Men håper virkelig du starter igjen her og kommer med søte bilder og fin inspirasjon!!
    STOR Klem
    og ps: så leiligheten på finn og skjønner hva du mener ;-)

    SvarSlett
  3. Syntes du skal fortsette jeg ;) Nyter bildene dine og de fine tekstene! Tommel opp fra meg!
    klem

    SvarSlett
  4. Håper virkelig du fortsetter.Mange god bedring klemmer -L-

    SvarSlett
  5. Hej, og velkommen tilbage. Det er sjovt at hore fra dig igen, det er som om "vi" kender dig, og vil gerne hore hvordan det gar dig. Lidt som om du var en "kendt" person ;o) Jeg haber du begynder at bloggen igen, eller forsetter med insta. Jeg lever selv med kronisk sygdom, og har gode lager, der passer pa mig ogsa. Sa jeg ved hvordan det er. Held og lykke.

    SvarSlett
  6. Heisan
    Det er første gang jeg er her inne, kom hit via en annen blogg.....
    Og så leser jeg at du nå bor i Porsgrunn. Det er ganske merkelig, for her bor jeg også :)
    Håper du får det fint her, og at du vil trives.
    Kanskje vi sees? ( om du skal kjøpe garn?)
    Ha en fin ettermiddag.

    SvarSlett
  7. Hvor dejligt du lige dukkede op :-) Kun du kan afgøre om bloggen skal fortsætte. Det vigtigste er at du har det godt.
    Knus.

    SvarSlett
  8. Heisann! Fortsett å blogg her hvor du blogger i dag! Selv om det blir ny bolig så er det du som skal fylle den! Akkurat som den forrige leiligheten.. Jeg synes du skriver det så bra når det gjelder salgsbildene.. At den ikke var fylt av deg lengre! Det beviser jo bare det at leiligheten er et skall som du skal fylle ;-) Håper iallefall at du fortsetter å dele via bloggen :-) Lykke til!

    SvarSlett
  9. Så kjekt å høre fra deg! Jeg syns absolutt du skal fortsette her. Sukkertøy for øyet er deg! Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett
  10. Så koselig å høre fra deg igjen! Det var lenge siden :) Og superfin tatovering!!! :)

    Ha en fin kveld skjønne deg.

    Klem :)

    SvarSlett
  11. HEI :-)
    Så fint å høre fra deg!
    Har ventet på livstegn fra deg lenge!!
    Så koselig at du har fått deg en kjæreste <3
    Gratulerer!
    Tatoveringen var NydeligFlott ;-)
    Håper du får en super helg!!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  12. Hei, Ida :) Så kjekt å "sjå" deg igjen :)
    Trist å lese at du ikkje har hatt det bra, men jammen godt at det går framover - og at livet smiler til deg igjen :)
    Eg håpar verkeleg du har lyst å halde fram med blogginga - som Sukkertøy for øyet. Namnet er varemerket ditt, og passar like godt til deg som til leiligheita du måtte bu i. Det er jo stilen og smaken din du presenterer - og det er nettopp den som er sukkerty for auga. For deg og for oss :)
    Eg elskar tatoveringa di, synes den er midt i blinken for deg :)
    Stor klem, Kristin

    SvarSlett
  13. Velkommen tilbake, det var kjekt :) Du må gjerne fortsette å blogge her, men du kan jo eventuelt slette / endre ,enkelte gamle bilder/ innlegg hvis du føler de ikke passer nå. Gjør som hjertet og magefølelsen din sier :)

    SvarSlett
  14. Er det lov å spørre hvor du har kjøpt sofaen din?

    SvarSlett
  15. Koselig å se deg igjen her inne.. bra du har det fint :))

    En jeg kjenner kjøpte leiligheten din, skulle gjerne gjort det selv om jeg var alene og ikke trengte så mye plass :))

    Håper du får en fin uke,
    Klemmer fra Jatte!:)

    SvarSlett
  16. Kjære deg <3
    Det er jo en rar tid du har vært igjennom og er i nå, forstår jeg. Da føles det kanskje som at bloggen din tilhører "det gamle livet", men sannheten er jo som alle de andre ovenfor her sier; det er DEG, og du tilhører jo ikke det gamle livet. Det er du som ER livet ditt uansett hvem, hvor eller hva du fyllet det med.

    Jeg intervjuet deg for en tid tilbake...noen år tilbake faktisk. Jeg vet ikke om du husker det, men jeg gjorde det i.f.m. masterstudiet mitt. Du var så søt og hjelpsom og jeg var veldig takknemlig!

    Bloggen din er helt nydelig! Og livet skjer. Gå på; teft, guts, vilje og lyst!

    SvarSlett
  17. Kjære deg <3
    Det er jo en rar tid du har vært igjennom og er i nå, forstår jeg. Da føles det kanskje som at bloggen din tilhører "det gamle livet", men sannheten er jo som alle de andre ovenfor her sier; det er DEG, og du tilhører jo ikke det gamle livet. Det er du som ER livet ditt uansett hvem, hvor eller hva du fyllet det med.

    Jeg intervjuet deg for en tid tilbake...noen år tilbake faktisk. Jeg vet ikke om du husker det, men jeg gjorde det i.f.m. masterstudiet mitt. Du var så søt og hjelpsom og jeg var veldig takknemlig!

    Bloggen din er helt nydelig! Og livet skjer. Gå på; teft, guts, vilje og lyst!

    SvarSlett
  18. Blir ikke rart i det hele tatt! Så lenge du har lyst :) Håper du trives og har det godt i din nye tilværelse!

    SvarSlett
  19. Å, kjære Ida!! Så godt det var å høre fra deg igjen!!! 😊 😊 💗 og så godt at du har funnet "lykken". Det fortjener du!

    Håper virkelig du vil fortsette å blogge om ditt "nye" liv i ny leilighet! Er så kjekt og inspirerende å følge deg! Du og din blogg var det som fikk meg til å ha lyst til å lage min egen blogg 😊 du kan jo bare droppe innom sånn når det passer 😊

    Masse masse god bedring til søte deg! Stor klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett
  20. Så koselig med innlegg fra deg igjen! Følg hjertet ditt du, jeg syns ikke det blir rart om du fortsetter å blogge på Sukertøy for øyet, det er jo DEG og din stil - og ikke leiligheten - vi forbinder med den!

    SvarSlett
  21. Hurra for livstegn! Og jeg stemmer for fortsettelse på denne bloggen!
    Masse lykke til med alt nytt, og masse god bedring!

    Klem Kine M

    SvarSlett
  22. Så hyggelig å høre fra deg! Gjør det som føles riktig du, det er jo bare du som kan avgjøre det. Men jeg håper du vil begynne å skrive igjen, for jeg liker bloggen din veldig godt :)

    SvarSlett
  23. Fint å høre det går så bra. Håper du fortsetter denne bloggen

    SvarSlett
  24. Har tittet innom i ny og ne for å se om det hadde kommet et nytt innlegg - så jeg kommer i alle fall til å følge deg videre om du fortsette å blogge! Du er kjempeflink og inspirerer meg mye! :-)

    SvarSlett
  25. ÅÅÅ så godt å høre fra deg igjen, har savnet deg vet du! Håper du fortsetter å blogge! Du har fått det så fint i ditt nye bo! Alltid så moro å se hva du finner på! :) Og gratulerer med ny-kjæresten! :) Klem fra Lene. Ønsker deg gode maidager og håper du snart er på bena igjen.

    SvarSlett
  26. Kjære Ida Susanne
    SÅÅÅ koselig med et livstegn på bloggen din, har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg.
    Så fint å høre at du har funnet kjærligheten igjen! Leiligheten din ser koselig ut og jeg krysser fingrene for at helsen din blir bedre.
    Gode dager til deg, Ida Susanne!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  27. Blogglandet blir aldri det samme uten Sukkertøy for øyet! Håper du velger å fortsette :)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  28. Fortsett søte du! Ikke noe gøy å høre at du er syk, men så kjekt at du har truffet en som behandler deg bra og som du er lykkelig med! Gode ønsker sendes din veg! :)

    SvarSlett
  29. Fortsett her du, så jeg ikke mister deg! :) Glad du er tilbake og at du har det bra! Blir alltid inspirert av bildene dine, selv om vi har veldig forskjellig smak, så jeg håper du vil fortsette og legge ut små sukkertøy her i blant :) Ingrid

    SvarSlett
  30. Det var veldig koselig å se nye innlegg på bloggen din:) Selv om ikke jeg kjenner deg, har jeg tittet innom jevnt og trutt, for å se om det skjedde noe nytt her. Synes absolutt du skal fortsette, dersom det er det du har lyst til. Du inspirerer mange, du har et unikt talent og blikk for interiør! Lykke til videre uansett!
    Med vennlig hilsen Therese:)

    SvarSlett
  31. Så kjekt å høre noen ord fra deg igjen :) Håper på flere innlegg dersom du får tilbake blogglysten. Jeg tenker bloggen representerer deg selv om den har med seg minner om det som har vært.

    Veldig koselig å se at du har fått deg en snill kjæreste. Gratulerer så mye :) Ditt nye hus ser kjempefint ut!

    God bedring, stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  32. Hej, og velkommen tilbage. Det er sjovt at hore fra dig igen, det er som om "vi" kender dig, og vil gerne hore hvordan det gar dig. Lidt som om du var en "kendt" person ;o) Jeg haber du begynder at bloggen igen, eller forsetter med insta. Jeg lever selv med kronisk sygdom, og har gode lager, der passer pa mig ogsa. Sa jeg ved hvordan det er. Held og lykke.
    شركة تخزين عفش بالرياض
    شركة ترميمات بالرياض
    شركة دهانات بالرياض
    شركات تنظيف المنازل بجدة
    شركة كشف تسربات المياة بجدة
    شركة مكافحة حشرات في جدة
    شركة تنظيف خزانات
    نقل عفش مكة

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!