mandag 19. mai 2014

Last insta...


Jeg har kommet meg igang på insta (igjen) 
Iallefall litt.. 
Så her ser dere noen av mine insta bilder fra de siste ukene :




Jeg ser at det er mange som titter innom meg, og det synes jeg er super koselig! Tusen takk for alle e-poster og kommentarer, både her på bloggen og på instan min! Happy!
Jeg kommer nok ikke til å bli en like aktiv blogger som jeg engang var, iallefall ikke enda.. 
Jeg tar det kuli og stresser ikke rundt bloggen.. 
Det er mye som foregår i livet mitt om dagen, så da kommer bloggen litt i andre rekke.
En ting er sikkert iallefall! Jeg har sommerfugler i magen.. konstant, og det er gutten på bildene som forårsaker dette. 
Ahhh… Vår! Sol! Forelsket!

Klem Ida Susanne 

2 kommentarer:

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!