mandag 16. mars 2015

Alt er på insta, men...


….her har Dere et lite utvalg av mine siste instagram bilder :


Har bakt brød på slump… Med søtpotet og gresskarkjerner!
Oppskrift er oppskrytt!


Digger å flette denne lille frøkna sitt hår!!!


Når jeg tenker tilbake på når jeg tok denne tatoveringen blir jeg varm inni meg! 
" Hold me Kiss me" 
Den tok jeg nesten med engang jeg traff Lodve etter at han sa :
" Jeg vil holde deg og kysse deg for alltid "


Rommet oppe FØR : 


Rommet ETTER : 


10 Mars hadde Charlotte bursdag, jeg pakket inn gaven hennes i gullpapir så klart!

Vi blogges vel kanskje igjen!

Have fun!


4 kommentarer:

  1. Håpe virkelig vi blogges igjen!
    Syns det er så synd med alle som bare poster ut på instagram.
    Fine bilder og kjempe fin tatto!
    Ha en flott kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Fine billeder, hyggeligt ;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg! Veldig lett å bare legge ut på insta men jeg må si etter et år borte fra blogg så er det jammen kjekt å være tilbake også! Kjekt å lese fra deg igjen =)=) Ha en fiiiiin dag!!

    SvarSlett
  4. Hei! For ein hyggelig blogg du har! Første gong eg er her, gler meg til å lese meir :)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!