mandag 23. mai 2011

Sommer ute..


 ...Sommer inne :
En ny vimpelrekke er hengt opp i trappa opp til soverommet. Den er laget av retro tapetrester fra retrovilla. 
...i alle mine yndlingsfarger...


....Hos oss er det sommer hele året! Jeg skifter sjeldent ut farger etter årstid, her i heimen kjører jeg på med pasteller hele året.. Mint,turkis, rosa.. Gult.. osv..osv.. Deilig! Ekstra deilig er det når det faktisk er sommer ute, sånn som idag.. Sola skinner og vinden er varm!


Takker for ALLE kommentarene på loppe-innlegget mitt! Woooow!! Fantastiske kommentarer dere legger igjen! Tuuusen takk!!
SNILLE


God dag til alle som titter innom!

Klem Ida Susanne

29 kommentarer:

  1. Så fin vimpelrekke i skjønne farger!!

    Ha en finfin mandag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Superfina bilder och härliga pasteller! :-)

    SvarSlett
  3. nyyyydelig Ida!
    deilig med sommer,
    her skinner også solen i dag.
    takk til deg også for fine kommentarer!
    klem

    SvarSlett
  4. For en herlig vimpelrekke :) flinka :) for en fangst du kom over i bruktbutikken.. skjønner godt du fikk hjertebank :) herlig :) Ha en fin sommerdag :) klemmer

    SvarSlett
  5. Hei snuppelura! :)

    Denne vimpelrekken var så skjønn!!
    Elsker spesielt den gule...har siklet på den sååå lenge...hadde vært perfekt på det triste fargeløse barnerommet...stakkars ungene mine ;)

    Kusina mi bor i Porsgrunn...skøjnner at jeg må innom og besøke Tor neste gang jeg er nedover...

    Takk for at du gir meg så vakre bilder som skinner i hjertet mitt (du tåler litt klisjer du Ida ;))...

    Fin dag og deilig ny uke te dæ!
    Klæmmelæm fra mæ

    SvarSlett
  6. Kjempefin vimpelrekke-skikkeleg sommarsleg☺
    Eg klare ikkje å ha pastellar heile året-til hausten er det jordfargar som teller, i adventstida er det lilla og til jul er det ein anelse rødt☺
    Godt vi er forskjellige☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Herlig, forfriskende, inspirerende!

    SvarSlett
  8. Så herlig vimpelrekke du har laget altså :)
    Helt deg ;)
    Pasteller er jo så HERLIG!
    Kos deg på bloggtreff denne uka...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Härlig sommarkänsla!

    Ha en fin Måndag!
    Kram Elina

    SvarSlett
  10. Så lekkert det ble! frisket virkelig opp i trappa ;) Herligt med pasteller og hos deg er det jo så gjennomført og fint så skjønner godt at du ikke bytter ut med årstidene!

    :) Silje

    SvarSlett
  11. Nyydelige farger!

    Kos deg med sommer og sol og ha en super dag!


    (jeg skal nok ikke på glansdagen, selv om jeg har veeeldig lyst)

    KLEM!

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder!
    Liker veldig godt ditt kjøleskap ;-)
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  13. Herlig, søte du!*smile*

    ....blir muligens litt vimpelrekke-fiksing på meg også...bytter litte bitt farger...som jeg jo av og til gjør...og da SKAL det jo matche...*hihi*

    ...så da må man mekke en ny i farger som passer..*smile*

    ...flotte bilder som alltid!

    Ønsker deg en super dag!
    ....nå er det ikke lenge til onsdag nei...*gleder seg*

    Stoor klem

    SvarSlett
  14. Vimpelrekker er en super måte å få litt farger der man mangler det uten at det tar plass. Jeg har foresten ikke glemt å se etter delen(e) fra figgioserviser, jeg har bare ikke funnet det. Midt i oppussingen så er det litt rot rundt om kring og min bedre halvdel har satt det et sted han ikke husker... Jeg skal finne det assa!

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  15. Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet....
    Så koselig med vimpler i trappa. Tror jeg må vurdere vimpler inne hos lillebror. Det går sakte med å få ham inn på eget rom, men nå kommer sommer og litt mer overskudd!

    For en fangst du gjorde av lopper! Misunnelsesverdig :)

    Hilsen fra Moccamamma :)

    SvarSlett
  16. Första gången jag är inne på denna blog.
    Vilken underbar sida! Helt underbar!
    Jag har lagt dig i min lista så jag kan följa dig från denna dag:)

    Kram CC

    SvarSlett
  17. Hei! Utrolig søt blogg du har, liker veldig godt fargespillet og stemningen i bildene :)

    SvarSlett
  18. Så fint det ble med vimpelen Ida;)
    Det blir straks litt mer livlig ♥
    Jeg har ikke tatt ned 17 mai vimpelen enda jeg, hihi... syns den var så koselig og ha der...

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Heia! :)

    Har linket til siden din... Har skrevet om at vi skal på bloggtreff! :)
    See yah tomorrow! ;)

    SvarSlett
  20. Herlig, herlig, herlig! Det er fint for alle oss leserne dine også at dere har sommer inne hele året, for da kan vi få litt solskinn hver gang vi titter inn her - uansett tid på året. :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  21. Vimpler er veldig dekorativt. Artig å ha de i trappa da :)

    SvarSlett
  22. Så fin vimpelrekke! Nydelig fargekombo<3

    SvarSlett
  23. Hei Ida Susanne!
    æ tar utfordringen og stiller opp utenfor nr. 13 kl 18.30 :)
    E det du som e arrangør? glede mæ! sikker noen tips å plukke opp blant dokker erfarne bloggere:)

    SvarSlett
  24. For en nydelig blogg! Morsom, leken og fantastiske fargekombinasjoner :) Takk for at du la igjen en hilsen hos meg slik at jeg fikk tittet innom her, denne bloggen du har her er virkelig herlig :)

    SvarSlett
  25. Oj, for en herlig blogg! Deilige farger!! Her titter jeg innom igjen:)

    SvarSlett
  26. Kjempefin rekke.....ser på loppeinnlegget ditt under her...den tallerkenen med sort som er en gammel Egersund og heter Kløver.Har 4-5 slike..
    ha en flott dag i østfold..
    klemklem

    SvarSlett
  27. God morgen!

    Såklart det er ok at LoppeDilla også blir med! Bare kos det, vettu:-)

    Sees snart!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  28. Hei Ida Susanne Sukkertøy! Så koselig at du tok en svingom innom bloggen min. Jeg er ikke like flinkt til sånne interiør-ting som deg, men synes det er veldig fint å glane rundt på interiørblogger likevel.

    Ha en superduper dag! *klemmer*

    SvarSlett
  29. Heia! Fint det er hos deg! Den stolen passet perfekt! Ha en fin dag snuppiluppi;) Klem

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!