onsdag 25. mai 2011

Stolt...

Av å være en del av:
Sanselig Sommer (som du kan kjøpe her)



 Det gamle Sukkertøy for øyet hjemmet pryder 4 sider i denne sommerlige boken! Tusen takk til Franciska som valgte å ha med Sukkertøy for øyet i boken! En utrolig flott og stor bok du bare må skaffe deg!!


Etter alle kommentarene på "kommentar innlegget" igår sitter jeg nesten med tårer i øynene faktisk.. Dere bruker så mange vakre ord at jeg blir helt satt ut!! Dere er BEST!! Jeg er pjusk idag,etter noen dager med sykdom.. Så det var gooood trøst i alle kommentarene jeg fikk igår ;)

Weeeeee!!!

KLEM

31 kommentarer:

  1. Takk for kommentar inne hos meg:) Den boken der ser nydelig ut, den må jeg skaffe meg! Kommer den i alle bokhandler tro?
    ha en god onsdag! Klem

    SvarSlett
  2. Velfortjent!!

    Må bare få sagt at du er sjelden vare!!! Det viser innlegget under:-) du er virkelig ei jente med stort hjerte og det er ikke rart mange liker din blogg(jeg er en av de)

    Stor klem til deg

    SvarSlett
  3. Vel fortjent m 4 flotte sider.
    Du har en unik blogg!!!
    God bedringsklem fra Bodil

    SvarSlett
  4. følger med på bloggen din jeg også, uten og være flink og legge igjen noen ord:) bloggen din er helt fantastisk! jeg blir kjempeglad hver gang det er et nytt innlegg hos deg:) inspirerende!:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye Ida! :) Du har en super blogg og jeg er innom hver dag! Du er favorittbloggeren min og du gir oss som er innom mye inspirasjon og glede! Keep up the good work! :)

    klem

    SvarSlett
  6. Bloggen din er jo bare nydelig, det samme er selvfølgelig sukkertøyleiligheten også. Ingen andre likner den. Kjøpte boka for et par uker siden og har kost meg veldig med den!

    Tintin

    SvarSlett
  7. Gleder meg til jeg får denne boken i posten : )

    Hadde ikke lagt meg til som følger, for jeg får ikke til å legge til bilde. Er så kjedelig med malen. Men jeg får det fortsatt ikke til, så la meg til som følger siden jeg uansett leser bloggen din hver dag : )

    tusen takk for koselig kommentar hos meg!!
    klem fruhaugen

    SvarSlett
  8. ...Herlig! Dette fortjente du, flinke du! Både alle 4 sidene i boken og masse hyggelige kommentarer!*smile*

    ..tror jeg må skaffe meg et stykk av den boken ja*smile*


    Håper du blir raskt frisk igjen, vennen...Goood bedring så lenge!*smile*

    Kjempe klem til deg fra meg*smile*

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye!
    Jeg er vel en av dem som ikke har kommentert i den fine bloggen din... Men jeg blir glad hver gang jeg er innom. Inspirasjon som gjør hverdagen mer fargerik Ü Takk!

    SvarSlett
  10. hei.
    å den boken har jeg,
    det er velfortjent at du ble med i den nydelige bilder fra deg,
    ja jeg bøyer meg i støvet som det så flott heter..
    gratulere masse.
    ønsker deg en nydelig dag vidre.
    klem fra sylvia

    igjen stilige bilder

    SvarSlett
  11. Gratulerer!
    Det er veldig gjennomført det du gjør. Jeg får gå å kjøpe boken.

    SvarSlett
  12. oi, så moro da!
    tenk å få være med i en bok,
    ennå mer stas enn i et blad det jo..:-)
    ha en fin kveld!
    klem fra Tone

    SvarSlett
  13. Sconsene er utrolig lett å lage, og kan varieres i det uendelige (for eksempel brukte jeg vaniljeyoghurt i mine).
    Og oppskriften er fra en annen superflink blogger: http://briggslekehus.blogspot.com/2011/05/helgescones.html

    SvarSlett
  14. Så utrolig stas!! ER stolt på dine vegne!!:D
    Skal sjekke ut boka - helt sikkert!
    *God-bedrings-klem*

    Trøsteklemmen din hjalp godt da jeg hadde blitt skallebanka her om dagen! *hihi*;)

    Klemmelem♥

    SvarSlett
  15. Så flotte bilder, og kjempe gøy å kunne se bildene sine i en sånn flott bok da....
    Her har også sykdommen herjet noen dager, masse go bedring til deg snuppa....
    klem victoria

    SvarSlett
  16. Uffda, var du sjuk i går?
    Savna deg :o(
    Eg hadde jo gleda meg sånn te å treffa deg :o)
    Det var ganske mange som kom, og me hadde det superkoselig.

    Håpe formen e bedre og gratulera så masse med sider i nåke som ser ut te å værr ei flott bok! :o)

    SvarSlett
  17. Så moro, gratulerer så mye!

    SvarSlett
  18. En flott blogg MÅ selfølgelig være med i den flotte boken......
    Min ligger på stuebordet.....vi blar og vi blar...
    Skikkelig sukkertøy for øyet ALTSÅ!

    SvarSlett
  19. Yay, så stas! Må være en vaaaaakker bok!

    SvarSlett
  20. Det er deg vel fortjent. Masse god bedring :0)

    Klem klem

    SvarSlett
  21. Hei :-)

    Gratulere så masse :-) Velfortjent :-) Og sikkert kjempegøy å få en slik anderkjennelse :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)



    Klem

    SvarSlett
  22. Grattis, det er du sikkert stolt av. Syns du er kjempeflink og du har det så fint og fargerikt i hjemmet ditt;)

    SvarSlett
  23. Ja, dette var virkelig sukkertøy for både øye og kropp! Hærlig!!

    SvarSlett
  24. Så moro :O) Den boka må jeg skaffe meg. Ser det er flere av bloggene jeg følger som er med!

    God bedring til deg :O)

    Carinaklem

    SvarSlett
  25. Velfortjent å havne i bok. Du har (og har hatt) et unikt og superfint hjem! Kjempestas :)

    Koselig å lese innlegget under. Kommentarer er alltid stas og oppløftende :) Jeg må si at du er veldig flink å vise at du setter pris på leserne dine!
    10 poeng til deg! *knis*

    Ha en fin dag :)

    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  26. Du har et fantastisk flott og inspirerende hjem!
    Gratulerer som bidrager i boka ;-) Velfortjent.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  27. S e l v s a g t havnet du og Sukkertøy for øyet hjemmet i denne boka Ida Susanne! =) Kunne ikke vært mer velfortjent. ;)

    Huff, stakkars deg som var syk....! =( Og stakkars oss også, som ikke fikk treffe deg! Håper du blir fortfort frisk igjen kjære du!

    Klem

    SvarSlett
  28. Elsker den mintfargede vekten din! Kjenner jeg blir litt missunnelig.. ;) Vel fortjent å være med i den vakre boken! Jeg hadde også vært stolt! :)

    x tessi

    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  29. I just wanne say that i like the book very much !!...and i have almost sell them all..!! it is great to see you in it .....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  30. Så moro! Gratulerer så mye med plassen i boken. Det fortjente du virkelig. :)

    Har bladd meg nedover hos deg nå, og koser meg godt i stemningen din som alltid.

    God sommerdag! =D

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!