lørdag 11. juni 2011

Der er'n!!!


SMIL I BRUKTBUTIKKEN


Skinnende lotusblomster

..På tirsdag hadde jeg besøk av min kjære (lille) store søster! Vi satte snuta mot bruktbutikken (igjen), da jeg hadde en sånn følelse av at noe ventet på meg der. Jeg sa høyt i bilen : “I dag har jeg en skikkelig og’følelse!” Vi parkerte bilden og jeg trippet inn. Sa HEI til Tor og fortsatte jakten..
Jeg har alltid en fast runde jeg går (rar?jeg?) Og da jeg runder hjørnet til kjøkkenavdelingen gjør hjertet mitt et hopp! “OI” nærmest roper jeg ut! Yvonne bare : “Ja, jeg ser’n” helt rolig liksom.. 
Jeg pleier alltid å beholde roen i slike situasjoner, men nå kunne jeg ikke dy meg. Jeg løp bort til hyllen der jeg så lotusblomstene lyse mot meg! Plukket den forsiktig ned og gliste!!
Er veldig rart at en kjele kan gi deg sommerfugler i magen.. komisk igrunn.. Nå begynner virkelig Cathrineholm samlingen min å ta form (og farge)..  Fikk den for en 50-lapp. Det kaller jeg flax!

Siden denne mangler lokk, har jeg plassert den ute med en blomst i.. Enkelt og dekorativt!


Wilma har nærmest bosatt seg på verandaen..
Igrunn jeg også..Så lenge regner holder seg borte!

FIN lørdag til deg som titter innom

Klem Ida Susanne

25 kommentarer:

  1. Du har skikkelig loppe flaks du! Var innom eit par bruktbutikkar i dag, men vart ingen fangst på meg... Ha ei fin pinse :)

    SvarSlett
  2. Herlig Catrineholmkjele, Ida Susannne! Ikke rar du hylte opp og så morsomt at du kjenner godfunnene på deg på forhånd!
    Glad pinseaften til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. wiiii lik min gryte, bare jeg har sånn med hanker på begge sider:)

    Tenk, den kassen jeg har på verandaen hadde kjæresten min stående et bortgjemt sted! Aner ikke hvor den kommer fra, men han sier det er en gammel melkekasse. Den kunne jo ikke stå å gjemme seg, den må ut å fram:D

    Ønsker deg en heidundranes flott helg!
    ps: har selvfølgelig vert inne å stemt på deg;)

    Klem!!!

    SvarSlett
  4. Staselig lotus!*smile*
    ...er jo hekta på det cathrineholm-kjøret jeg også...så den følelsen når du fant den, den kjenner jeg igjen ja! Og for en flott pris i tillegg!*smile*

    ,,,to søte jenter på en koselig balkong*smile*
    Ønsker dere en superduper helg, søte du!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Du asså!!! Heldig ja!;)
    Og Wilma da - sitter der så søt *hihi*
    Artig måte å sitte på;)
    Hun koser seg ute på sen fiiine verandaen deres!
    Grattis med Galleriplass!
    Klem

    SvarSlett
  6. kjempevarp :)
    Jeg har en lik, men uten hank. Liker blåfargen så godt.
    Ha en finfin helg.

    SvarSlett
  7. Søte Wilma da, som titter mor
    dypt i øynene. De dyra er rare
    og veeeldig gode! De vet å skru
    på sjarmen!

    Klem

    SvarSlett
  8. hehe..morsomt..50 spenn!! Det var jammen kupp!
    Digg med gleden din over å finne en kjele..makes me smile..kjenner meg igjen på enkelte punkter..hehe

    Fin sommerdag til deg

    :)

    SvarSlett
  9. Åå, så fin den var Ida Susanne! Lucky you:-) klem fra meg

    SvarSlett
  10. For et supert funn :)
    Ikke rart du fikk sommerfugler i magen! Sist jeg fant en Cathrineholm kjele skulle de ha 450,- for den så det ble med tanken!

    Ha en finfin lørdag :)

    SvarSlett
  11. Så fin! :)
    Og wilma er bare helt nyyydelig! Fin lørdag!

    SvarSlett
  12. Jaaa, teak er så bra.. :-) Og hadde store forventinger til brukten min..der skulle jeg finne alt idag. Ha! den ble jeg snytt for..hihi Vel vel, den som leter skal finne ikke sant? :-)

    (brukten min ligger forresten i Knarvik, ca 20-3min utenfor Bergen)

    God helg til deg, her skal den nytes med sol og 'nesten' helt barnefri.

    SvarSlett
  13. For et nydelig bilde av deg og Wilma ♥ og WOW for et kupp! Ser stadig sånne kjeler i ulike farger og varianter på Epla, men de er driiiitdyre. Tydeligvis ettertraktet for tiden. *♥*

    SvarSlett
  14. Åååh, for et kupp!! Gratulerer! Og så hvit med blå lotuser da! De er jo finest!! :)

    Ha en flott helg!
    klem, camilla jin

    SvarSlett
  15. Love the fabric and that blue and white enamel bowl!!!

    SvarSlett
  16. Gratulerer med nok et kjempefint bruktkupp! :) Og riktig god pinse. Klem fra Kokosbollerina

    SvarSlett
  17. Jøss, det må jeg si var litt av en fangst!!! Hvor ligger denne bruktbutikken? Jeg er jo fra Skien, men denne har jeg misset....

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett
  18. Oioi, heldiggris! Litt av et kupp:D
    Ønsker deg en fortsatt finfin pinse og hils verdens søøøteste Wilma=)

    Klem fra Marte

    SvarSlett
  19. Så gøy, skjønner godt at du smiler og måtte juble litt.... Og så gøy at du kunne kjenne det på kroppen, rart at vi kan bli så glad av sånne ting, men når man handler brukt sparer man ihvertfall miljøet... Og tusen TAKK for stor klapp... Har aldri klart å holde liv i andre, men denne har overlevd leeenge, trives tydligvis veldig godt i den ene vinduskarmen, så der lar jeg den stå... ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  20. Søte Wilma! Tror jeg også kunne tenke meg å bosette meg på et slikt nydelig pledd i solveggen. Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  21. Det er så deilig når man gjør sånne kupp:) jeg klarer sjelden å beholde roen da...hihi..hender at jeg hyler litt også, og hopper opp og ned:);)

    Jeg stemmer på deg hver dag vennen:):)

    Gleder meg til å treffe deg på Glansdagen:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  22. Gratulerer med galleriplass hos NIB...må innrømme at du var min favoritt, Så vet du det;)

    Stooor klem!

    SvarSlett
  23. Glemte jo å si at jeg selvsagt har gitt deg min stemme i trend-kategorien:)

    :)

    SvarSlett
  24. Et herligt fund! "Lotus" er SÅ smukt, og er så fint at mixe med flere forskellige stilarter!

    Kan godt forstå, du blev glad! :-)

    *SMIL* fra Lisbet /DK

    SvarSlett
  25. Takk for hilsen inne hos meg :) Og takk for sukkertøy for øyet! Du hadde det utrolig lekkert! Masse fine pasteller!

    Kommer mer farger og pasteller hos meg fremover også. Fant ut at helt hvitt ikke var min greie, så da blir det litt fargeklatter her og der.

    Gleder meg til å følge bloggen din videre..

    Klem fra Monica

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!