søndag 2. oktober 2011

På tapeten...


Mitt bidrag til utfordringen på nib denne måneden :
...SMIL...


...Klarte ikke å plukke ut ett bilde.. Så da er jeg sikkert "disket" fra konkurransen, men men *ler*
Jeg er en super glad i tapet.. Og mitt yndlingsrom om dagen er spisestua! Tapeten fra retrovilla har virkelig kommet til sin rett etter vi malte gulvet hvitt!  Tapeten = Hjertebank


Jeg får fortsatt mange mail og kommentarer på "tapeten" i stua. Jeg har brukt tag-it for å feste de ulike interiørmagasin sidene!


...Og tapeten på veggen i gangen da.. LOVE IT!

Sjekk ut alle de inspirerende bidragene her!

Vi blogges!!!

24 kommentarer:

  1. Hihi, jeg klarte heller ikke velge ut bare et bilde.. :) *smile*

    Flott bidrag snupp! ;)

    KLEM♥

    SvarSlett
  2. Kjempe flott bidrag, lykke til i utfordringen. Jeg tror du vinner, du er jo mester i tapetsering!

    klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  3. Kjempe stilige tapeter. Jeg syns det er så forfriskendes med tapeter som "synes", og det gjorde disse!:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Utrolig fine begge tapetene dine!!! Og den `hjemmelagede` også;)
    Kjempefint bidrag, søte!
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint bidrag,masse lykke til:))

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelge veggar du byr på. Kan nesten ikkje unngå å verte lukkeleg :)

    Ha ein herleg sundagskveld!

    Klem!

    SvarSlett
  7. Känns som det här va helt rätt utmaning för dig, för är det någon som har underbara tapteter överallt så är det väl du!! :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig, strukturert kaos ;-)
    Love it !

    SvarSlett
  9. Verkligen fint bidrag. Måste också bara säga att den där servisen i ditt förra inlägg var ju helt underbar. Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram
    Ann-Sofie

    SvarSlett
  10. vakkert!!! du er så flink med tapeter, og alle de tre veggene er jo helt magiske!! masse lykke til i konkuransen!

    SvarSlett
  11. Utrolig flotte tapeter:)
    Ønsker deg en fin ny uke♥
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. Alle tapetene dine er helt superfine! Men den du har laget selv av favorittsider fra interiørmagasiner, den er best av dem alle! Utrooolig stilig og helt suveren! Jeg digger den av hele mitt hjerte!!!
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  13. Jeg tenkte på deg umiddelbart når denne utfordringen kom opp. Tenker du må jo vinne hele greia. Digger inspirasjonsveggen din med bilder fra interiørblader. Synes også det var vanskelig å velge bilde, så jeg tok med flere jeg og...hehe

    SvarSlett
  14. Kjære søte deg, ja du har
    nok å ta av, så det er bare å
    velge og vrake...kjøpte forresten
    svenske Elle interiør her om dagen,
    og hvis man ser på forsiden der, må
    jeg si at jeg mistenker dem for å
    ha "stjålet" ideen fra deg..., eller?

    KLEM til IDA

    SvarSlett
  15. Åh, jeg bare elsker den inspirasjonsveggen din! Når jeg en gang får meg et "hobbyrom", så skal jeg ha en slik vegg :)

    Kan ikke være med på denne utfordringen jeg, for har ikke en eneste tapetbit i heimen..

    Ha en strålende dag søte du!
    *klemmer*

    SvarSlett
  16. Hei og takk for koselig besøk hos meg.Utrolig lekre tapeter hos deg - det er nesten så en får lyst til å ta en jafs av veggen. Lykke til i utfordringen. Klem, Kari

    SvarSlett
  17. For noen lekre tapeter :) Den i mitten var jo bare knalltøff!!! Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  18. Det är underbara bilder och jag kan inte annat än att le och bli glad av dem! Snyggt!

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    //Sofia

    SvarSlett
  19. Alltid fine bilder hos deg :)

    .... giveaway inne hos meg, om du vil bli med!

    SvarSlett
  20. De er så hærlige begge de tapetene ♥ og den bilde veggen....SUPERFIN.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  21. Flotte bidrag alle 3 bildene, rommene og tapetene.
    Tapet er jo liksom deg det Ida :)
    Masse lykke til...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  22. Hei :-). Du har en fantastisk blogg og vi har lagt oss til som følgere. Er det greit for deg at vi lenker til innlegget ditt om Miss Etoile på bloggen vår?

    SvarSlett
  23. Herlige tapeter du har! Den i gangen var supersøt! :) Hilsen Grete

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!