søndag 18. desember 2011

Mitt juletre i Dagbladet!


- smil -


For en liten stund siden fikk jeg en veldig koselig mail fra en journalist i Dagbladet. Dere husker kanskje at jeg satt meg på toget med all juletrepynten min? Her har dere da svaret!

3 trær, 3 mennesker og 3 ulike stiler!
Jeg skulle pynte mitt eget juletre i ekte Sukkertøys stil! Jeg var i godt selskap, da de to andre som skulle pynte sitt eget juletre for Dagbladet var Halvor Bakke og Birgitta Roald.
Jeg gikk så klart for utradisjonell pynt i sukkersøte pastellfarger.. Tro mot min stil sa du? Så klart!!

Veldig moro å få lov til å bli med på sånne ting altså! Kjempe gøy!
Kjøp Dagbladet idag så får dere lest hele reportasjen :)


Ha en fantastisk søndag!

Klem Ida Susanne


39 kommentarer:

  1. Så MORO Ida :)
    ..leste også reportasjen i
    BoligPluss - og så mange sider da!!
    Kjempeartig.

    Ha en fin adventssøndag,
    det skal vi!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Så gøy å bli med på noe sånt! Grattis!

    SvarSlett
  3. Så artig! Juletreet ditt er absolutt noe nytt;)

    SvarSlett
  4. Åh so spennande då!!☺ Flink-og tøff-du er☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Tjohooo! Skulle bare mangle flinka!

    Ønsker deg den BESTE julen snuppa:)

    Stoooor klem!

    SvarSlett
  6. ååå, så gøy!!!
    UTROLIG fint bilde av deg!!! SØTA;)
    fint selskap de 2 andre også da,
    jeg får si som deg: WIIIIIIIIIII!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så gøy!!Fint pyntet tre,og godt du er tro til stilen din..:)

    Ser at treet ditt hjemme har blitt større i år kanskje det blir større for hvert år hi hi!!
    Fint var det vertfall,likte godt kurven:)

    Ha en fin 4 søndag i advent'

    klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Så artig ! Det husker jeg ;) Fint juletre og fine deg :)

    Kos deg i hele dag !!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  9. Så gøy:) Fint tre og fine bilder:)

    Fin fin fjerde søndag i advent.

    Klem

    SvarSlett
  10. Så gøy! Blir nødt å kjøpe Dagbladet i dag altså skjønner jeg :) *♥*

    SvarSlett
  11. Å, så artig. Da må jeg kjøpe dagbladet jeg også. Synes det er så bra at du taler de "uperfekte" trærne sin sak. Jeg har i alle år kjøpt slike som ingen andre vil ha, og de blir sååå lekre når de blir pyntet og stashet. :-) Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  12. oh wow! it looks like an excellent piece ^_^

    SvarSlett
  13. Sååå gøy Ida! må nok kjøpe avisen i dag jeg da!!! klem

    SvarSlett
  14. Hurra!
    Morsomt!

    Gubben er på vei hjem fra jobben
    med ferdigprinta og kutta julekort.
    Han svipper innom butikken og har nå fått
    beskjed om å kjøpe med seg Dagbladet ;)

    Håper det var trivelig på vennejulebordet
    igår :) På søskenjulebordet hjemme hos oss, endte kvelden opp i handbak-konkurannse mellom store og små og store og store...hehe...

    Fin fin søndag!
    Klæm

    SvarSlett
  15. Kjempegøy! Grattis :)
    Må ned på butikken å kjøpe avisa :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  16. Så gøy!! må nok ut å kjøpe avisa:)

    SvarSlett
  17. Så gøy! kjempe fint juletre! :)

    SvarSlett
  18. Congratulations, that is wonderful!!!!

    SvarSlett
  19. Hihi, gjett om jeg var rask med å komme meg i kiosken i dag da???? :-D
    Følte du trengte enda litt oppmerksomhet jeg, så jeg måtte nevne deg inne hos meg også i dag, hihi...

    Håper du har en superduper dag, vennen og ikke er helt utslitt etter i går:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  20. LOVE IT, vennen!*smile*
    ...gjett hvem som har handlet avisa da?*hihi*

    ...kjempe fint bilde av deg syne sjeg*smile*

    ...gøy i går forresten? Ble fest på meg her i oslo istedet...etter noen dager i sykeseng, er det deilig å se mennesker igjen...kjenner kroppen jamrer seg littebitt i dag gitt..*ler*

    Ønsker deg en super søndag!
    Stoooooor klem

    SvarSlett
  21. ...forresten!
    SÅ FIN du har blitt på håret,snupp!
    *smile*

    Enda en kjempe klem til deg

    SvarSlett
  22. Så fantastisk gøy Ida! Ikke det grann overrasket over at du er i samme lag som Bakke og Roald, det har jeg jo egentlig sagt hele tiden, som du vet... ;)

    KLEM til DEG

    SvarSlett
  23. Åh, så heldig du er!
    Dette må jo ha vært supergøy!! :)

    Fin repotasje!
    :)

    Mange klemmer!
    :)

    SvarSlett
  24. Så gøy - har kost meg med juletrepynt-reportasjen - med en god kopp kaffe og tjuvsmak på julebaksten.

    Gode desemberdager videre til deg!

    SvarSlett
  25. kjempefint juletre...og jaaa det er lov å ha litt annen pynt enn røde kuler ..håper jeg. Har plan om det samme ! Gleder meg til å kjøpe en slank høy furu (hvis det finnes :-)) Ha en fantastisk fin søndagskveld! Mvh Anita

    SvarSlett
  26. Du.. Vi må få til et lite
    bloggtreff på nyåret igjen??
    Det var jo så koselig sist!! :)

    Mannen min har vært av gårde på
    Statoil en tur.. hihi.. jammen kom ikke
    Dagbladet med hjem. Jeg sa han MÅTTE få
    det med hjem! Herlig repotasje altså... Må være
    gøy å få en slik mail! :)

    Mange klemmer til deg...
    :)

    SvarSlett
  27. Så gøy! Gratulerer så masse!

    Klem

    SvarSlett
  28. Så utrolig gøy søte deg:):)
    Du er jo kjendis blitt og til og med juletreet ditt også;)
    Likte treet ditt kjempegodt vennen:)

    Ønsker deg og dine en strålende julehøytid:):)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  29. Så söt och fin och gran!
    Alltid lika inspirerande och fint när man tittar in här. Ha en fin advent och en god jul!

    kram Nanna/ så fint jag vill

    SvarSlett
  30. Så himla kult susanne!
    Ha en fin kveld..
    klem

    SvarSlett
  31. Såå gøy! Gratulerer med pyntet tre på trykk!
    ..skulle gjerne sett det, kanskje jeg får tak i ett eksemplar av avisen
    i morgen : )
    Fin kveld til deg!
    KLEM

    SvarSlett
  32. Så stilig!!! Grattis då du!! Kjempefint tre og bilder av deg! :)

    klem

    SvarSlett
  33. Heisan Ida Susanne
    Tipper Dagbladet-treet du pyntet ble superfint! Og ja, jeg skimter gjenkjennelige trær der ja. Skulle gjerne lest artikkelen og sett bildene. Prøvde meg på nettutgaven nå i morges, men der fant jeg ikke artikkelen.
    Ha en herlig førjulsdag, Ida Susanne!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  34. Dette så jeg en dag for seint, så jeg fikk ikke sett det i papirutgaven i går. Håper det kommer på nett, for dette var stas! Utrolig gøy at du får være med på slike ting, men ikke overraskende - du er jo så inspirerende! Kos deg på denne førjulsmandagen, klem AM!

    SvarSlett
  35. Satt på ferga i går å leste Dagbladet og måtte smile da du plutselig dukket opp! Arti :)

    Klem og en finfin juleuke til deg!
    Signe

    SvarSlett
  36. stilig:-) den reportasjen skulle jeg gjerne sett! fine bilder av deg:-) Jeg ble og spurt, men jeg bor ikke i oslo. Buhu.Stedet hvor (nesten) alt skjer.

    Ha en fortryllende dag! i dag skal jeg pynte juletre:-) hurra!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!