lørdag 24. mars 2012

Nytt "familiemedlem"..



Hils på verdens fineste Ugle :


Hvor fantastisk kul er ikke han her!!

For en god stund siden fikk jeg en koselig mail fra Lisa med bloggen LisaSol om at hun ønsket å sy en uglepute til meg! Jeg sendte henne noen av mine favoritt retrostoffer og ventet spent på at ugla skulle fly til Sukkertøyshjemmet..
Idag hentet jeg han på postkontoret! Jeg løp hjem med pappesken under armen og rev opp esken. Jeg nærmest ropte ut : " Ååååå!!Han var FIN"!!! 
...for det er han! Også så stor uglepute! Jeg forventet en liten pyntepute, men denne her kan man jo faktisk bruke til pute! Selvom han helt sikkert bare skal sitte pent i sofaen sammen med oss. 
Jeg er litt små forelska her jeg sitter å kikker på han!
...en skikkelig kjekkas!

TAKK LISA!


Klem Ida Susanne
...som er på vei ut i sola med Wilma!

-smil-

39 kommentarer:

  1. Så fin!!!

    God laurdag til deg! :)

    SvarSlett
  2. Åå sååå koselig å se bilde av ugla hjemme hos deg! :) Han passet jo bare såå godt der!!
    Jeg vet han har fått et godt hjem! :)
    Veldig koselig innlegg og flotte bilder! Ser ut som turen i pappesken gikk veldig bra! Håper du får mye glede av han!
    Kos deg i helga! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Så herlig og fin han er!! :)

    Skjønn lørdag til deg! KOS deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. den va veeeeeeeeeeeeeeeldig fin!!!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Super lekker ugle pute. Forstår godt at du er forelsket, det hadde jeg og vært!!
    Kos deg i sola!!

    SvarSlett
  6. Åååhh...den var fin. Heldiggrisen :)

    SvarSlett
  7. så søt! fikk lyst på en jeg og :P Passet perfekt til omgivelsene :D

    SvarSlett
  8. Kjempefin ugle i skjønnaste fargar♥

    Nyt helga!!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  9. For en finfin uglepute!
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  10. Åh, den var vel fiiin :)

    SvarSlett
  11. Å, han var jo bare helt bedårende! Fantastisk stoff! Fin lørdag til deg, søta:-)

    SvarSlett
  12. Så utrolig fin pute:-)Heldig du;)
    Ha en fin dag i sukkertøyshuset da;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. Så herlig pute! Heldig du er :0) Jeg vil også ha ei uglepute, men jeg kan ikke sy ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stine!
      Titt innom Lisa da vel, hun syr jo ugleputer på bestilling :)

      Slett
  14. Hei på deg!!
    Herlig uglepute du har fått!!
    Så fin!!
    Og den må jo bare passe så godt inne i leiligheten din!!
    Takk for hilsen hos meg!!

    GOD HELG!!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  15. Så superfin pute :) Det må jeg si var en skikkelig sjarmør :)

    SvarSlett
  16. Drit kul uglepute! Heldige du :)
    Ble glad av å se på den kjekkasen jeg :)

    fin helg, Vibeke i skråningen

    SvarSlett
  17. Knalltøff pute! Og i fiiineste stoffet! :) Heldige du!
    God helg :)

    Mari

    SvarSlett
  18. den var utrolig nydelig :) veldig fint stoff også! "misunnelig" ^^

    SvarSlett
  19. Så fin den är! Fin lördag till dig! Hälsningar Petra

    SvarSlett
  20. Han passer bare lige ind :) Jeg håber han er klar over han er flyttet ind i Skandinaviens fineste hjem :)

    SvarSlett
  21. Superfin!
    Han glir jo rett inn i familien og Sukkertøyshjemmet!;)
    God helg til deg!!
    klem:)

    SvarSlett
  22. uglen var jo helt fantastisk søt! Den passet godt inn!

    SvarSlett
  23. Den var utrolig søt! Nydelige farger!

    SvarSlett
  24. Virkelig fin!!

    Skal titte innom bloggen til syersken nå! ;)

    God helg!

    SvarSlett
  25. Så fiiin :0) Skjønner godt du likte den godt ja :0)

    SvarSlett
  26. Fantastisk! Ja, det var ein kjekkas:)
    Utrulig fine stoffer.

    Håpar du har hatt ei fin helg, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  27. Ja det va ein skjønnas!! Herligherlig! Og den rosa tapeten din... NYDELIG!

    SvarSlett
  28. for en nydelig uglepute *ønske seg*

    SvarSlett
  29. For ei herlig pute <3
    Og for en inspirerende og herlig blogg du har <3 La meg til som følger og gleder meg til å titte mer hos deg :)

    Titt gjerne innom hos meg også:)
    God påske!
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  30. ÅHHH så fin den puta er. Den skulle lillesösteren min bli så glad i...hun ELSKER ugler. Jeg har faktiskt köpt en veldig fin uglepute selv som jeg liker veldig godt!

    Må også passe på å si at du har en veldig fin blogg. Elsker fargene dina, blir så glad når jeg ser igjennom innleggene dine!

    Ha en fin helg!

    Klem Marta

    SvarSlett
  31. I love it! where does your wallpaper comes from? thanks

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi!
      The wallpaper are from Retrovilla.dk. But i dont think they have it anymore, sorry :/

      Slett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!