onsdag 9. mai 2012

Middag og sommerinspo..


Middagstips :
Bønnesalat med chorizo

Du trenger :
2 dl couscous, 2 bokser med store hvite bønner, cherrytomater, 1 rødløk, 1 pose med babyspinat, 2 vårløk og 1 pakke med chorizopølse. 
Ha bønner, rødløk & vårløk i varm panne med olivenolje, Tilsett spinat når bønnene har fått farge. Tilsett tomatene og couscous. 
Chorizopølsene legger du inn i ovnen på grill slik at de blir sprø (ca 5-7min)!
...såå SPIS! 



Sommerønsker fra Ikea..
Jeg skal på Ikea i slutten av måneden, da håper jeg noen av disse go'bitene blir med meg hjem!


Ha en fin kveld alle sammen!

Vi blogges!

14 kommentarer:

  1. Hei!

    Den salaten så kjempegod ut og veldig lettvint og grei. Perfekt sommermat

    Så fine sommerønsker du har:-D. Likte stolen veldig godt.

    Ha en fin dag videre:-D

    SvarSlett
  2. Takk for middagstips! :-)

    SvarSlett
  3. Tak for tipsne. Hvor ser det bare lækkert ud.

    Venligst

    SvarSlett
  4. Mm, fikk vann i munnen.. Liker alle de ingrediensene veldig godt, så den skal prøves:)
    Fiiine Ikea-ønsker!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Det så godt ut!! Den tror jeg må prøves ut her i heimen :)

    Herlige Ikea ønsker, ikke lenge siden jeg var på shopping der! Mye fint! :)

    FIN kveld til deg søta! Klem

    SvarSlett
  6. Maten så kjempegod ut :)
    Det fleeceteppet kikket jeg på Ikea når jeg
    var der sist.. Men, jeg falt ikke så for det. Heller
    for vatteppet som har lignende mønster.. Herlig herlig!

    Klem

    SvarSlett
  7. Elsker når du legger ut oppskrifter :)
    Kaken smakte forresten NYDELIG!

    Masse flotte ikeaønsker her. Har selv planer om å anskaffe meg stolen og et av bordene. Snart sommer.. deilig!

    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  8. Håper du får med deg noen av ønskene dine fra Ikea;)
    Kjempe fin blogg, jeg elsker pastell farger!
    Give awayen din er helt super, har faktisk en helt lik bolle i gult som jeg har fått av min farmor, "ferdig slitt";)

    SvarSlett
  9. Nammis, det så godt ut!
    Må prøves :)

    SvarSlett
  10. Dette skal prøves!!! IKEA strikes again! de er så flinke med nyheter!!!blir aldri lei!!

    SvarSlett
  11. Mmm... så godt ut! Fint med middagstips!

    Mange fine ting fra ikea. Liker den hvite stolen der. Den tror jeg må inn å titte på på ikea en dag:) Hadde passet perfekt på terrassen min. Mon tro om den er god å sitte i?

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Nam nam.. dette så godt ut!
    Mange fine ting du har på ønskeliste.
    Ble fristet selv til en tur på IKEA

    SvarSlett
  13. Fantastisk innlegg! Hold oppe det gode arbeidet;)

    Du synes å vite mye om interiør og stil, kan du vennligst gi meg din mening om disse lampene - ser det bedre i blått eller rødt?

    http://delightfull.eu/wall/diana_wall.html

    Jeg elsker begge deler, kan ikke bestemme hvilken jeg skal få xD

    SvarSlett
    Svar
    1. God morgen :)
      ..Det kommer jo an på hvordan stil/farger du har i hjemmet ditt!
      Super tøffe lamper, virkelig!
      Rødt er jo en veldig sterk og dominerende farge, mens den blå kanskje blender lettere inn..
      I sukkertøyshjemmet ville den blå flyttet inn, da den passer best her!
      Kikk litt rundt i hjemmet ditt og se hvilken som passer best. Har du rødt fra før av, vil jo kanskje den røde lampen skli godt inn? :)

      Slett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!