tirsdag 26. juni 2012

Con un poco di Zuochero = Sukkertøy for øyet i ITALIA!!!!


Endelig kan jeg vise dere det!!

Jeg har i flere måneder måtte holde hemmelig at Sukkertøysleiligheten er på trykk i et av Italias største interiørmagasiner! Jeg er sååå stolt! 
...& noe av det kuleste er at alle bildene er tatt av meg, så ekstra stas er det å se mitt navn under bildene!
Har jeg besøk av fotografer er jeg alltid spent på hvordan bildene blir, hvordan lyset er osv..-ler-
Kontrollfriken Ida slår til ;)

Jeg fikk en mail i mars fra en italiensk frøken som lurte på om jeg var interessert i å komme på trykk i magasinet : Jeg takket så klart ja, og svarte på en haug med spørsmål på engelsk som hun igjen oversatte til Italiensk.

For ca 1 måned siden dukket det opp en postmann på døra og leverte meg 3 utgaver av magasinet.

Stolt





12 sider fra leiligheten vår er på trykk, og ovenfor viser jeg 8 av dem.


Idag har jeg planer om å besøke mange blogger og kose meg med inspirasjonen dere gir! Dere er så flinke til å legge igjen søte kommentarer hos meg.. Jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg og legge igjen noen ord til dere også! Jeg titter stadig innom dere skal dere vite!!


Tusen tusen takk for at dere følger meg..Virkelig..TUSEN TAKK!


Klem Ida Susanne

53 kommentarer:

  1. Så fantastisk gøy, flinke deg;))

    SvarSlett
  2. HURRA !!!
    Dette fortjener du Ida Susanne :)
    Og så gøy at de bruker dine bilder. De er så fine !Jeg klapper i hendene ;)

    Stor klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye!!
    Så utrolig gøy:)
    Bildene så kjempefine ut:)
    Klem

    SvarSlett
  4. WOW!
    Så utrolig kult!!!:D
    Tror jeg hadde vært superstolt, så det har du all grunn til!;)
    Kos deg i den lekre sukkertøysleiligheta di! Jeg er syk, bare innom biblioteket og låner meg noen bøker.
    Klem fra Janni, Duse Pasteller

    SvarSlett
  5. Fedt fedt fedt. Stort tillykke og sikke dejlige billeder. Jeg følger dig dagligt og er vild med din stil.
    Kh
    Trofast følger fra danmark :)
    Anne-Sofie (fingernem.blogspot.com)

    SvarSlett
  6. Oj, vilken grej! Wow! Ser hyr fint som helst ut! Går inte att köpa här? I Sverige vill säga:)
    Kram!

    SvarSlett
  7. Vel fortjent!!! Bloggen din er bare superherlig :)

    Klem
    Vigdis

    SvarSlett
  8. Så gøy!!! Gratulerer :) Og så fine bilder du har fått på trykk; god grunn til å være kjempestolt!
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse! Så utrolig morro!!! Og 12 sider da gitt! Og det må jo være ekstra stas når du har tatt bildene selv. Du er jo så flink til å ta bilder :) Masse lekre bilder! Elsker miksen av alle de nydelige fargene du har i leiligheten.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Så utrolig stas, også 12 sider da!
    Herlige bilder også :)

    Ha en fin dag!
    Klem Elisabeth :)

    SvarSlett
  11. Så gøy Ida!!
    Gratulere:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer! Kjempe stas. Du er flink :D Keep up the good work :D :D :D

    SvarSlett
  13. Så utrolig kult! Ekstra gøy med egne bilder da, se så jo helt smashing ut!! Grattis!

    SvarSlett
  14. oii, så sinnsykt kult! Stort grattis til deg : )) kjempegøy, jo! Du er så flink og kreativ :D

    Ha en fiiin dag, du og Wilma <3
    Embla og jeg har vært barnevakt i formiddag : ) skøy!

    SvarSlett
  15. Å så stas!! Gratulerer så mye, søte du. Flotte bilder fra hjemmet ditt. Du har det bare så nydelig!
    Ønsker deg en fin sommer
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. Gratulerer og så vel fortent..eit nydeleg husvære :D

    Klem!

    SvarSlett
  17. Heihei
    Oi for en hemmelighet å holde hemmelig da..hadde ALDRI eg klart:)
    Så utrolig kjekt..og bildene over får meg virkelig lyst til å "lese" bladet..
    Gratulerer så masse...vel fortjent..

    Du inspirerer meg hver dag med dine lure tips og bloggen din er bare hærlig..

    Ha en flott dag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  18. Å så utruligt gøy,gratulere så masse:)
    Fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  19. Wow! That´s cool, congratulations :)
    Enjoy your day!

    SvarSlett
  20. Veldig morsomt og svært velfortjent :)

    Siden italiensk er mitt annet "morsmål", sukker heter ZUCCHERO ;)

    Masse gode hilsner fra
    Stina

    SvarSlett
  21. Oj, så utrolig stas! Ekstra kjekt at de bruker dine bilder! Velfortjent og fin reportasje ;)

    SvarSlett
  22. SÅ KULT! Nydelig reportasje (bildene og layouten, teksten forstår jeg dessverre ikke så mye av), og så morsomt at du dukker opp i utlandet også. Håper de blir like inspirerte av deg som vi blir:)

    SvarSlett
  23. Gratulerer! Du har jo en sånn skjønn leiligehet, så jeg skjønner godt de vil ha den på trykk i Italia også! Så moro for deg dette! Nydelige bilder du har tatt! :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer og så vel fortent:) du er utrulig flink:)). Klme fra mammatamo

    SvarSlett
  25. Oi, så innmari stas da!
    Gratulere så mye med å ha kommet på glanset papir, og jeg må si bildene du har tatt er helt herlige.
    Blir så glad av fargene hjemme hos dere, skikkelig energiinnsprøytning! :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  26. ÅH, så gøy, vennen!
    .....og velfortjent!

    ..nesten så jeg må sikre meg en kopi av det bladet*smile*
    Vet du hva bladet heter??

    Sender deg en go`klem

    SvarSlett
  27. Så utrolig moro!! Kjempefine bilder :)
    Gratulerer så mye :)
    Ønsker deg en god tirsdag videre og en fortsatt flott uke.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  28. hvor er det cool!! Og det er SÅ velfortjent :D

    SvarSlett
  29. Velfortjent og så stas! Vær stolt! Lenge!!
    Alltid forfriskende og svalende å titte innom bloggen din :)

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye!! :)Velfortjent! Skjønner at dette er STORT! :) Du er jo bare såå flink til å ta bilder, så jeg skjønner godt at de har brukt bildene dine!
    Må si jeg er stolt også, av at ugleputa kom på trykk! :)) Kjempegøy!
    Ha en fin kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  31. Så utrolig moro, det er absolutt velfortjent, er så fantastisk vakkert hos dere!

    SvarSlett
  32. That's great! I'm very happy for you!
    Your style is wonderful, love it!!!

    SvarSlett
  33. WOW! Vel fortjent! DU har verdens nydeligste hjem - og det er mange nydelige hjem der ute, ditt er definitivt flottest av dem alle :)

    Klem, Lillian

    SvarSlett
  34. Så moro!! Gratulerer!! :D

    SvarSlett
  35. Kjempeartig og fortjent. Gratulere. Klem Ann

    SvarSlett
  36. Ooooooh, congratulations!
    I'm so in love with your place and the pictures you maken, great inspiration!
    You are one of my favourite blogsters..

    Lost of love, Suus!

    SvarSlett
  37. Utrolig gøy da Ida!:) Gratulerer:)

    Klem

    SvarSlett
  38. Congratulations!!Your house is amazing!!Very very special!

    Stefy

    SvarSlett
  39. Gratulerer så utrolig mye, snuppa!
    Skjønner ikke hvordan du klarte holde dette for deg selv så lenge! *fnis*

    Jeg nyter de siste dagene i ferien før alvoret starter på mandag. Ny jobb og pendling er krevende og spennende, men jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!
    Nå får jeg jo god tid tid å besøke masse fine blogger hver dag, for hva skal man ellers ta seg til på buss/tog?? ;-)

    Håper du har det bra og at solen skinner hos deg også:-)

    Masse klemmer, Rosa

    SvarSlett
  40. Åh, så fantastisk!! :)) GRATTIS!
    Jeg skal sporenstreks få svigermor til å kjøpe bladet til meg!

    Hurra for deg! :)

    Klem

    SvarSlett
  41. Gratulerer! Så stas;) Ha en flott kveld! Klem

    SvarSlett
  42. jeg kommenterer aldri, men nå må jeg bare få uttrykke en voldsom entusiasme på dine vegne!! du har det skjønneste, søteste, deiligste, mest inspirerende hjemmet jeg vet om:)

    SvarSlett
  43. Holy, så kult!!!! Det er jo helt fantastisk, og samtidig veldig fortjent!!!

    SvarSlett
  44. Wow, så stilig og stas! Kjempeflotte bilder, du kan jo ta deg jobb som fotointeriørjournalist når som helst! :):)

    SvarSlett
  45. Det er jo bare utrolig stilig! Grattis :-D

    SvarSlett
  46. Oi, så gøy! Gratulerer så mye! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj, så utrolig gøy da gitt! Det fortjener du for du har jo en helt fantastisk fin leilighet. Elsker stilen din og fargevalgene dine!

      Kan sitte og drømme meg bort i timesvis når jeg ser bildene du legger opp!

      Klem

      Slett
  47. Du har virkelig fått det til! Kjempe moro! Stå på videre!! Gratulerer masse!! <3

    SvarSlett
  48. jeg blir faktisk litt gråtefull, må svelge en klump i hals, så fint!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!