lørdag 11. august 2012

Besøk av lokalavisa og litt av resultatet :


På tirsdag hadde jeg besøk av Marie og Ørjan fra TA (som er lokalavisa her i Skien)
...idag kan man se/lese resultatet i Lørdagsutgaven av TA.
...med håret til alle kanter og i pysjebuksa satt jeg spent å ventet på at Stian skulle komme hjem fra butikken med dagens avis! Jeg har alltid nerver når jeg vet at leiligheten skal på trykk. Så med et halvt øye åpent tittet jeg forsiktig på dagens forside.. Og nervene ble ikke akkurat mindre da jeg så at det var meg som satt på forsiden av dagens avis. 



Er veldig fornøyd med artikkelen, bildene og vinklingen i saken! Og digger at de har tatt seg tid til å "pynte" bildene med rammer i lyserosa og turkis!! Ingen tvil om at dette er hovedfargene i Sukkertøysleiligheten!

For dere som faktisk leser TA (og som følger med på bloggen min) vil se hva som har skjedd i spisestua, eller litt av det som har skjedd i spisestua -ler- For dere andre vil dette komme på bloggen snart altså! Inntil det får dere bare lure :)
Jeg ser enda ikke at saken er ute på nett, men skal oppdatere dere med link dersom det skjer!

Avslutter med å si :

" jeg shopper lopper, mens andre shopper klær"

Ha en fiiiiin helg alle sammen!

Stor klem fra Ida Susanne

20 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Absolutt fortjent! :)

    SvarSlett
  2. Så artig Ida Susanne :)
    Du begynner jo å bli vant til dette nå ;)
    Men det er jo ekstra nervepirrende når det er i lokalavisen da. Mange kjente og kjære som leser den . Tenker på dette sitatet.. Det er jo sant, hi hi ;) Lopper er morsommere å bruke penger på !
    Hurra, gleder meg til link.
    Kos deg i dag :)

    Klem fra Janne ( som har bryllupsdag i dag ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med omtale i avisa! Ha en flott dag videre og nyt sommerdagen:-D

    SvarSlett
  4. KULT! Skulle gjerne hatt avisen her i Bergen sånn at jeg fikk lest den.. Må kanskje stikke innom Biblioteket å se:)
    GOD HELG!!!

    SvarSlett
  5. Så gøy,spennende når ein kommer i avisa:)
    Ein fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  6. Kjempegøy! :) Fin helg til deg!

    SvarSlett
  7. wow, tillykke med omtalen!
    Fuldt fortjent :)

    KH Anna

    SvarSlett
  8. Gratulere.Holder Ta og leste den flotte artikkelen.Kjempemoro å lese siden jeg følger bloggen din.Velfortjent var det virkelig.Klem fra Liv

    SvarSlett
  9. Gratulerer, så gøy :) Gleder meg til det blir lagt ut på nettet også! Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  10. Jepp! Gjett om jeg skal se etter TA i dag da;) spå stas, vennen! Flinke:) stor klem

    SvarSlett
  11. Så gøy:-) Du minner meg om meg selv. Før var det klær det eneste jeg tenkte på, men nå glemmer jeg nesten og shoppe klær, nå er det interiør for alle pengene:-) Mere fornuftig mener jeg:-)
    Ønsker deg en riktig fin helg. Klem

    SvarSlett
  12. Så artig og spennende det må være å komme på trykk! Gratulerer så mye! :)

    SvarSlett
  13. Koselig lesning mellom alle nyhetene på en lørdag :)
    Vel fortjent!

    SvarSlett
  14. Hei det vart moro å lese om bloggene og leiligheten

    SvarSlett
  15. Du er så flink! Må være gøy å komme på trykk :)

    FIN ny uke til deg søte! Klem Anine

    SvarSlett
  16. Så trivelig!
    Jeg må be kusina mi holde av denne utgaven så jeg får se.
    Utrolig morro da, og så førstesia :)

    Fine daga te dæ fina!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  17. Gratulerer!! Så gøy! Ser at ugleputa også er med! :) Morsomt, men litt synd at at det er baksiden som vises.
    Ha en fortsatt god kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  18. Så kos da, der ser du hvor stilig leiligheten
    din er...det fortjente virkelig en plass på
    forsiden! Ha en god kjære Ida :), med mere sol
    og varme.

    SvarSlett
  19. Sier det igjenn Dere har en herlig plass:)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!