lørdag 15. desember 2012

Fin julevegg & kalkun..


SØTESTE KASPARA JULETRÆR & FINESTE STJERNA




Litt jul på stueveggen..
Den fine stjerna fikk jeg av storesøster! 


Jeg styrer og steller veldig idag! 10 gjester rundt spisebordet....& kalkun på menyen!
...søtpotetstappe, waldorfsalat, rosenkål, potetgull (ja, salt potetgull er perfekt til kalkun.Tradisjon!!), mandelpoteter med dill & salt og hjemmelaget fløtesaus.
Det høres jo veldig bra ut.. Nå gjenstår det bare å få det til -ler-

Det meste er ordnet, og alt er på stell. Så vi krysser fingrene for at det blir bra!!

Kanskje det kommer noen bilder imrg!

Ha en fin helg alle sammen!

Klem Ida Susanne

12 kommentarer:

  1. Søte små juletrær, passer fint inn hos deg :)

    Åå nå fikk jeg også lyst på kalkun, det er en av mine favoritter ;) kos dere med god mat og god helg.

    SvarSlett
  2. Åh, liker fargene!!
    Fikk vann i munnen av å lese om den middagen, hørtes nydelig ut! Kose dere masse:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Hvor er det bare fint. Jeg elsker din stil! :-)

    SvarSlett
  4. the coral pink especially speaks to me on this dreary grey morning!

    stop by soon, lovely blogger.

    michele

    SvarSlett
  5. Fiiin sukkertøy pynt! :) Lykke til med kalkunen, jeg skal prøve meg på lammelår i morgen...spennende! God lørdags klem :)

    SvarSlett
  6. Nøj hvor fint Ida Susanne ... men det overrasker mig ikke. Rigtig glædelig jul :-)

    SvarSlett
  7. Åååå så utrolig lekkert! Alt passet så fint sammen, du er flinkis :)

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  8. Digger julepynten din altså:))!! Ha en fik kveld :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig dekorativt og fiint pyntet søte deg!:)
    Fin kveld!
    Klem Janne

    SvarSlett
  10. Gøy å følge med på bloggen din :)
    God førjulstid ønskes deg!

    SvarSlett
  11. Nydelig alt sammen! Falt spesielt for tapetjuletrærne på tapet. Må ut på jakt etter kartong.

    Lykke til med middagen! Hørtes supergodt ut :D
    Klæm Siw

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!