tirsdag 29. januar 2013

SNIKTITT.


Igår ble spisebordet bygget!
..bare noen snikbilder idag.

Jeg har lyst til å vente med å vise dere helheten før faktisk helheten er ferdig..
Her foregår det et lampeprosjekt om dagen..

Jeg fant noen nydelige gamle asjetter på bruktbutikken igår. 
- elsker - 


Jeg er så fornøyd med det nye bordet!!
Da jeg våknet idag morges og tuslet ut i stua skvatt jeg nesten litt-ler-
..man blir så vant med hvordan man har det hjemme!

Elsker denne forandringen. 

Vi blogges!

12 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se snuppa mi!!

    Stoor klem fra den lille storesøstra di

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå! Hvor koselig er det ikke å få kommentar fra storesøster på bloggen!!! Weee :)

      Slett
  2. Morsomt med forandringer !
    Ser lovende ut, er spent på hvordan det blir.
    Hadde vært gøy å se din reaksjon på morgenkvisten ;)

    Ha det fint
    Janne

    SvarSlett
  3. Dette var Ida-lekkert i sann Ida-ånd, ler nå,
    nydelig som vanlig!
    Klem fra Unn :)

    SvarSlett
  4. Hei Ida! Du har en kjempe fin og inspirerende blogg! Blir alltid i godt humør av å besøke den :) Koselig å hilse på deg på lørdagen! Hilsen Ellen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ellen!
      Var super gøy på lørdag og kjempe koselig å se deg igjen :)
      ..takker og neier for de fine ordene om sukkertøysbloggen min!

      Ha en finfin dag snupp!

      Slett
  5. Så spennende! Gleder meg til å se mer :) Og herlig med fargene på bordet.

    Ha en fortsatt fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Skjønner hva du mener, i dag tidlig lurte jeg på hva i alle dager som hang på stueveggen min;-) (fikk endelig opp et par bilder, hehe...).

    Grått og vått i Oslo i dag, men jeg synes det er heeeeelt ok. Det betyr bare at våren er enda nærmere! :-D
    (Som du skjønner, LITT klar for det;-))

    Håper du har en superduper tirsdag, søte:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  7. Det er så kjekt med litt forandring, og ingenting er gøyere enn når man har laget noe selv! Ser utrolig fint ut :) Gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  8. Det ser jo ut til å bli så fint da;)) Nydelige asjetter og lys i opalinvaser også...ha en fin uke videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett
  9. Gleder meg til å se hele bordet og lampeprosjektet ditt :)
    Ha en fin, fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!