tirsdag 26. februar 2013

Resultat av skattejakt, loppejakt & antikkjakt.


En stor del av jobben min er å tråle antikkbutikker, loppemarkeder, bruktbutikker, loft & kjellere.
Da er det på med loppebrillene og la loppeblikket gjøre jobben!

I helgen var jeg i Oslo og gjorde nettopp dette!

Igår jobbet jeg med å fotografere og style bilder til Sukkertøysbutikken!

Kryddehylle/melhylle som er perfekt til oppbevaring rundt omkring
i hjemmet ditt! Malt i den populære "nude" fargen!
Oppi skuff : Sminkepunger fra handmade Vibeke. 

Tapet : Privat. Teak aviskurv. Røffe Rolf = super tøft bord
 med kule ben og søt skuff. Amerikakoffert fra 1920.

Sjekk de super kule originale detaljene på kofferten! Kofferten skal få på seg fine hjul etterpå og kan da brukes som oppbevarings stuebord.
Til høyre : Original settehylle i fantastisk stand!


1. Mars er rett rundt hjørnet!
 Til fredag blir et nytt knippe sukkertøy lagt ut for salg! 


VI BLOGGES! 

4 kommentarer:

  1. Hei der!
    Så mye fint du fikk tak i!!! Jeg har en settekasse som ligner, fra en lokal avis her i Farsund. Kofferten var superfin og bordet også!
    Litt av noen kupp du gjorde!
    Fin dag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Det er så utrolig gøy å se hva du får tak i :) Elsker den kofferten og settekassen har jeg en mistanke om at kommer til å bli smashing når du er ferdig med den ;)Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så utrulig mange fine ting du har klart å få tak i! Gøy!
    Sigrid:)

    SvarSlett
  4. Fint bord med masse potensialet :)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!