mandag 11. mars 2013

Retro Villa TAPET give away!!!





I samarbeid med min favorittbutikk Retro Villa 
gir jeg bort en hel rull med retro tapet!
Tapeten dere kan vinne er i nydelig grønn med vakre blomster på!
Sammen med tapeten vinner du også 2 stk. knotter + grønn tape.


Bildet er lånt fra retrovilla.dk

Kanskje du har lyst til å fornye en vegg eller en dør iløpet av våren?

Meld deg på da vel!



SLIK GJØR DU :

1. lodd = Legg igjen en kommentar under dette innlegget

1. lodd = Legge deg til som følger av Sukkertøy for øyet



5. lodd = Skrive et innlegg om gi-borten på din blogg
 med link tilbake til dette innlegget.


Bildet er lånt fra Retrovilla.dk

Mange lodd å få med seg her altså.. 
11 lodd = full pott!

Liker/følger du fra før av gjelder dette så klart!

Husk å skrive hvor mange lodd du ønsker deg!

Jeg trekker en heldig vinner lørdag 23 Mars!




103 kommentarer:

  1. Sikke en skøn hove away. Jeg liker jer på FB og deltager med 6 lodder :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig tapet! Tar 6 lodd og håper den kan bo sammen med min brune retrotapet :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin!
    Jeg blir selvfølgelig med! :)
    Liker begge facebooksidene og tar 5 lodd:)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Jeg krysser fingrene og trekker 6 lodd!

    Fin ny uke til deg :)
    Signe

    SvarSlett
  5. Denne vil jeg gjerne vinne da jeg har planer om å fornye med grønne farger på soverommet! 6 lodd til meg :)

    SvarSlett
  6. God morgen!:)

    Først og fremst, så lar jeg meg imponere av bildene fra Retrovilla! Jeg hadd aldri klart å sette sammen så mange forskjellige mønstre, eller turt er kanskje rette ordet! Men det er jo kjempekult!!!

    Jeg hiver meg med og trekker 6 lodd!

    Ha en superfin mandag og ukestart!

    //Beate :)

    SvarSlett
  7. Nydelig tapet hos favoritt butikken RETRO VILLA ;) 6 lodd på meg:)

    finfin dag og uke til deg;)

    -malla-

    SvarSlett
  8. hvor er det skønt. 6 lodder :)

    SvarSlett
  9. 5 lodder til mig - jeg følger dig jo, selvfølgelig, har liket retrovilla på FB, og her er min kommentar, med håb om at jeg blir den heldige vinder :)

    SvarSlett
  10. Så fin tapet!

    5 lodd på meg:)

    SvarSlett
  11. Det må jeg jo være med på! 6 lodd til meg da :)

    SvarSlett
  12. Så fin gibort! Jeg skal definitivt tapetsere til våren, gjerne med denne :) Jeg trekker 6 lodd!

    SvarSlett
  13. Ha en strålende fin mandag! 6 lodd på meg :)

    SvarSlett
  14. Ha en strålende fin mandag! 6 lodd til meg :)

    SvarSlett
  15. Skøn give away, deltager gerne med 4 lodder :)

    Og glæder mig til fremover at følge din blog, så fin og inspirerende.

    Hvis du skynder dg, kan du lige nå at deltage i min give away :)

    Maria

    SvarSlett
  16. Så skjønn tapet !!
    Jeg vil være med ;)
    Trekker 6 lodd.

    Ha en fin dag Ida :)
    Janne

    SvarSlett
  17. Så nydelig tapet,eg vil så klart være med og tar 6 lodd:))
    Ønsker deg ei fin ny veke skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  18. 11 lodd - måtte jeg vinne! Thihi! :)

    SvarSlett
  19. Herlig tapet!
    Jeg prøver lykken med 6 lodd:)

    Kem

    SvarSlett
  20. FULL POTT!!
    Selvsagt :-) 11 lodd til meg!
    Vil jo absolutt vinne en så NydeligFlott tapet!
    Ha en strålende og kreativ uke kjære deg!
    Retroklem fra Julie :-D

    SvarSlett
  21. Den skjønne tapeten ønsker jeg meg! 6 lodd til meg:)
    Ha en super dag!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  22. Jeg holdt foredrag om farger på Gjør din bolig bedre-messa på Exporama, rett utenfor Oslo nå i helgen. Til helgen er det messe i Fredrikstad. Der var det også stands med tapeter, for tapeter er på full fart tilbake.
    Stå på! Med fargeglade hilsener fra Tove

    SvarSlett
  23. Sikke en flot præmie...jeg snupper 3 lodder ;-)

    SvarSlett
  24. 6 lodd for meg!!! Så skjønn tapet!!

    mamyalaobra.blogspot.com

    SvarSlett
  25. 6 lodd for meg!!! Så skjønn tapet!!

    SvarSlett
  26. Hei der!
    Jeg blir gjerne med og tar 6 lodd! Kjempefin tapet som jeg gjerne vil vinne!
    Super dag til deg!!
    Siri

    SvarSlett
  27. Å ja! Jeg vil gjerne være med! Har nemlig det perfekte stedet for dette skjønne tapetet! Tar 6 lodd jeg og x fingrene for at vinnerlykken skulle dukke opp.

    Ha en videre strålende uke!

    Klem :)

    SvarSlett
  28. Så flott tapet!! 5 lodd på meg :-) krysser fingre og tær :-) Nydelig dag til deg!
    Klem fra Gina (mail: gina-tuft@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. For ennydelig tapet! Følger allerede bloggen din, men har lagt meg til som følger av både deg og retro villa på Facebook så da blir det vel 6 lodd da. Håper jeg vinner!

    SvarSlett
  30. Jeg er med med 2 lodder - håber jeg er den heldige:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlett
  31. Heisan!

    Så kjempefin tapet - dette blir jeg gjerne med på!
    Jeg krysser fingrene med 6 lykkelodder!

    Vennlig hilsen Sandra :)


    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Smukt. Det vil passe så fint herhjemme:-) Deltager med 6 lodder.
    Kh. Kate

    SvarSlett
  33. Hvor er det fint! Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder, kommentar + facebook.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlett
  34. Dejlig giveaway, jeg elsker retro villa!
    6 lodder tak!

    SvarSlett
  35. Hei hei!
    Tusen takk for den koselig kommentaren på bloggen min! Veldig trivelig at du tittet innom :-)
    Jeg melder meg på giveawayen og trekker 2 lodd :-)
    Ha en fin kveld!
    Ingrid

    SvarSlett
  36. 6 lodd

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  37. 6 lodd

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  38. 2 lodder på meg☆ha en nydelig kveld

    SvarSlett
  39. Olala, 6 lodd til meg da:-)
    Kan trenge litt farger sammen med alt det hvite, altså;-)

    Ja, nå er det like før jeg setter snuta hjemover igjen. Fy søren, det skal bli deilig!
    Bare få en jobb nå, så er alt (vel, sånn ca da) på plass:-)

    Håper det er bra med deg vennen, og at vi får til å møtes snart.

    Masse store klemmer til deg og Wilma:-)

    SvarSlett
  40. ooo så kult:D jeg trekker 6 lodd jeg:)!!
    //Karoline//

    SvarSlett
  41. oi, oi, oi jeg trekker meg 2 lykkelodd :D

    SvarSlett
  42. Så nydelig tapet <3
    Jeg tar 6 lodd jeg, og krysser alt jeg har for å vinne!!

    SvarSlett
  43. Tjoho!
    Jeg blir med og trekker 6 lodd :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  44. Herlig giveaway og nydelig tapet.
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 6 lodd :)
    God kveld til deg :))

    SvarSlett
  45. 3 lodd på meg, og jeg HÅPER VELDIG jeg vinner! :D

    SvarSlett
  46. Fem lodd til meg gitt:-) Nydelig tapet. Jeg håper jeg vinner. Hilsen Signe

    SvarSlett
  47. Eg vil gjerne vere med :)
    6 lodd på meg, takk :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  48. Hei!
    Nydelig tapet!
    Blir to lodd på meg denne gangen ;o)

    klem

    SvarSlett
  49. Eg elsker tapetane til retro villa. Eg har nettopp fått ein rull med gule blomster i hus som er bestillt hos dei.
    Og eg seier absolutt ikkje neitakk til denne som du lodder ut. KJEMPEFIN!:)
    Eg tar 6 lodd. Og krysser fingrane VELDIG!;)
    Ha ein super dag søte deg!
    KLEM :))

    SvarSlett
  50. Så gøy :)

    Tar 6 lodd!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  51. Åh, eftersom jag också älskar Retrovilla måste jag ju bara vara med!
    6 lotter tar jag då jag både gillar och är följare sen tidigare!!!
    Tack för en inspirerande blogg!

    SvarSlett
  52. Hvor er de søde :) Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlett
  53. Jeg deltager med 5 lodder - det er en super fin give-away!

    Mvh Line
    (linesvindum@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Jeg deltager med 5 lodder - det er en super fin give-away!

    Mvh Line
    (linesvindum@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. Weee... jeg snupper glad 2 lodder :-)

    SvarSlett
  56. Hei! Jeg prøver lykken med 2 lodd. Fortsatt god tirsdag! :)

    Hilsen Simone

    SvarSlett
  57. Jeg er helt sikkert med. på 2 lodder.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlett
  58. Herlig! Jeg blir kjempegjerne med på denne, elsker de tapetene <3

    Trekker 6 lodd :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  59. Hei vennen!:)

    Hurra! Flott tapet-og jeg er selvfølgelig med!

    Hele 11 lodd trekker jeg...og krysser fingrene!*smile*

    Innlegg inne hos meg nå forresten, snuppa:)

    Stooooor klem til deg

    SvarSlett
  60. To søde bløde lodder fra mig, lige ned i din hat :-)

    SvarSlett
  61. Nydelig! Jeg tar 6 lodd :) Ha en fin kveld.

    //camilla
    camilla.lien1@gmail.com

    SvarSlett
  62. Herlig taper! Trekker 6 lykkelodd :)

    Mvh Sarah :) sjoreng(at)hotmail.com

    SvarSlett
  63. Da ble det 6 lodd på meg. Nydelig tapet, skulle gjerne hatt den ja! :)

    SvarSlett
  64. Hei på deg =) knall fin tapet! Jeg blir med og tar 3 lodd=)=)

    Ha en super onsdag!

    SvarSlett
  65. We are in for 11 lodd, har gjort allt some du vil :) Ki pa vores hjemmside for at se mitt new blog somer er kun for dig :)
    www.kaksimas.blogspot.com
    Knus
    Stina

    SvarSlett
  66. Sikke flot tapet! Jeg er med på de 4 første lodder :)

    camillabertram@hotmail.com

    SvarSlett
  67. 6 lodder til mig. Skønt tapet :D

    SvarSlett
  68. Jeg trekker et lodd, og håper på skikkelig vinnerlykke!! ;)
    Nina S
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg snupper alle 11 lodder, jubii og krydser fingre! elsker retrovilla og din blog! Kh

    SvarSlett
  70. skøn præmie deltager med 6 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlett
  71. Tar 6 lodd og håper på det beste :)

    SvarSlett
  72. LÆKKERT:-) Jeg vil gerne med, med 5 lodder tak! Ha den dejligste weekend...

    SvarSlett
  73. Flott give away!! Jeg er med;)

    SvarSlett
  74. 5 lodd på meg.
    Veldig spennende ting dette!
    Minner meg om min ungdom.

    Vennlig hilsen Guri Marie Kr.
    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  75. 2 lodd. Følge bloggen og kommentar. Den tapeten var kjempefin!

    SvarSlett
  76. 1 Lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  77. I Lodd til meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Jippi..d ble 5 lodd på mæ:) Æ krysse fingran!!!!
    Mvh. Veronica

    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  79. Jeg elsker tapetene til RETRO-Villa, og har vært innom butikken i København og kjøpt tapet. Det blir 3 lodd på meg :D Hilsen Grethe

    SvarSlett
  80. Veldig fin tapet, - hadde gjort seg bra på den ene veggen min.
    Trekker 2 lodd, følger og kommentar, og krysser fingrene for at jeg blir trukket ut :)

    SvarSlett
  81. Åhh, så fiiiin tapet! 6 lodd til meg, tusen takk! Den tapeten passer perfekt på vårt lille skakke skjeve sommersted, hvor alle de små soverommen har hver sine blomstertapeter, eller min blomstertapet-elskende farmor:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  82. Hei! :)

    Mulig jeg er litt slow, men jeg fant "deg" nettopp, og tør strekke meg så langt som å si at du blir lagt til fast-dagens-lesning fra idag!! :)

    Å en give-away attpåtil...
    Ettersom jeg ikke har FB, så blir det 2 lykke-lodd fra meg!!

    Gleder meg til å følge deg!

    sandvikragni@gmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg tar 5 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  84. 2 lodd på meg :-)

    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  85. Hei, seks lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  86. 6 lodd på meg, da jeg ikke har egen blogg.
    Den tapeten hadde frisket opp soverommet vårt godt - vi er i gang med oppussing der. Masse deilig retrotapet i flere lag skrelles for tiden av, som ikke er til å ta vare på dessverre.

    Marit (marit.bergsaas(a)gmail.com)

    SvarSlett
  87. Inspirerende blogg,og ikke minst en kjempefin tapet:) Jeg tar 6 lodd.

    SvarSlett
  88. È bellissima, vorrei averla qui da poter acquistare, 6.
    Grazie Giovanna
    giovanna.burra@tiscali.it

    SvarSlett
  89. hola!MÅÅÅ jo bare bli med her da, selv om jeg er litt treg.. hi hi
    6 lodd på meg, krysser alt jeg har! Elsker jo, som du vet, retrovilla tapeter!
    :-)

    SvarSlett
  90. hipphipphurraa :) eg tar 6 lodd, tusen takk :)

    SvarSlett
  91. Herlig tapet, og Retro Villa er favoritt hos meg. Her i min hektiske morgenstund tar jeg ett lodd. Hilsen Stilleben - som forøvrig blogg her om dagen (18.3) et innlegg jeg kalte: Inspirert av Retro Villa. Mvh Stilleben

    SvarSlett
  92. Jeg, jeg tror jeg tar 6 lodd (har gjort alt annet enn den siste, som man kunne få fem for). margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  93. Kjempeflott blogg og konkurranse. Jeg tar et lodd, men håper at det er trekking og ikke antall lodd som gjelder. Håper du fortsetter å blogge og får en fin påske.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  94. 6 lodder til mig :-)
    Super lækker give away.

    Kig gerne forbi min blog og give away :-)

    SvarSlett
  95. 6 lykkelodd på meg :)
    Så flott tapet!
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  96. Jeg prøver lykken med 6 lodd :)
    Kjempe tøff tapet, hadde passet utrolig fint,
    nå som jeg snart skal begynne og gjøre det mer koselig her hos meg:)

    Jeg krysser fingrene :)
    Ønsker deg en kjempe fin helg og en Nydelig Påske.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Tre lidder, jeg følger både her og på fb :D
    Juliestuhr@live.dk

    SvarSlett
  98. Lækker lækker - jeg deltager med 6 lodder og følger på GFC. Er det bare mig der ikke ken finde et link, eller er det ikke muligt at følge dig på bloglovin? mvh Marie // Maries Fabrik

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!