fredag 27. september 2013

London - Brick Lane baby!!!


Vi er hjemme igjen etter noen fantastiske dager i London. 
Vi bodde ved Kings Cross, noe som viste seg å være et veldig sentrant sted å bo. Veldig lett å ta seg til undergrunnen osv, 
og bare et par stopp unna Oxford street. 
På denne turen var målet å få meg seg kunstutstillingen til 
Linn Feyling på Brick Lane!
..og herregud for et utrolig inspirerende område!!! 
Neste gang vi skal til London går turen til Brick Lane
med det samme.. For et sted!! 
Jeg gikk helt i min egen verden der og tok inn alt sammen. 
Det var et veldig urbant og kult område. 
Litt "frika" om jeg kan kalle det det.
Kan ikke sammenlignes med de "typiske" turiststedene i London. Her fikk jeg følelsen av at tiden var skrudd litt tilbake samtidig som det var så "in" som det kunne bli! 
Vi drakk vin i en stor hage med vakre trær, vi så på kunst i kule små gallerier og vi var på vintage shopping i en enorm kjeller med murvegger og dundrende musikk. 
Ahhh... Hit vil jeg tilbake igjen!!!!


Et lite bildedryss :


Kunstutstillingen vi skulle få med oss var "Skulls" av Linn Feyling som da altså var på Brick Lane Gallery
Utrolige malerier vil jeg påstå.. Og helt unike av sitt slag. 
Jeg har lagt min elsk på den nederste til høyre, og skal bestille meg et print av dette. 
Se flere kunstverk av Linn HER!

Av alle bildene ble det kun ett bilde fra Oxford street : 


...kanskje mitt favorittbilde fra Brick Lane :


Juhu!

Denne turen trengte vi!

HERLIG!

Lyst til å ta turen til Brick Lane kanskje?


1 kommentar:

  1. Så fine bilder! Eg MÅ reise til Brick Lane neste gang eg er i London!!! Eg likte bildene av Linn så godt at eg bestilte meg eit print med ein gang!

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!