mandag 2. juni 2014

Ikke stort, men veldig koselig..


Mitt lille soverom 


….er ikke stort, men veldig koselig og veldig "meg"
Det første jeg gjør når jeg flytter inn et nytt sted er å få opp bilder og ting på veggene.. Jeg føler liksom at da er jeg på "plass" med engang.. 
Det tok en eveighet før jeg fikk flyttet inn på soverommet, da jeg lenge hadde senga mi i stua ettersom sofan min a l d r i kom på plass :p 

Soverommet mitt, eller som Lodve sa da han skulle sove over : "jaja, jeg får gå å legge meg på kottet jeg da" (kniser)
er bittelite, men som dere vet er jeg god på å utnytte plassen maksimalt. Jeg har huket av døra og satt denne inntil veggen slik at den brukes til oppbevaring. 
..ble mye mer luftig og åpent med engang også! 

Lengter etter å ha litt større plass å jobbe/boltre meg på merker jeg! 


Fineste toppen….
_ LOVE IT _ 



Meget vanskelig å ta et bra oversiktsbile av det vesle rommet, men men..



MEN.. Jeg har verdens største takvindu da -ler-

Have fun!

HUGS



5 kommentarer:

  1. Så koselig og veldig deg 💕
    Elsker takvinduet ditt, her
    må det være fint å ligge å
    titte ut på stjernene ☆
    Natta klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så koselig du har fått det da 😄 viktig å gjøre det til sitt eget!

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett
  3. Ser ut som om at du har en hyggelig liten krok der..:) Det skal ikke så mye til, og det du gjorde med veggen og døra syns jeg var kjempesmart. Herlig å få opp bilder og ting på veggen raskt, og døra ville bare gjort rommet mindre og lukket.. Du er smart! Må ha deg i bakhodet når vi plutselig (og forhåpentligvis snaaaaart!!!) flytter inn i ett bittelite hus på gård..:)

    SvarSlett
  4. Så fint:) hvor har du kjøpt speilet ditt?:)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!