onsdag 3. august 2011

...Nydeligste tapeten!

En bitte bitte bitte liten smakebit!
Dette er alt dere får idag.. 




 (kurvene på bildet er kjøpt på bruktbutikken. En til Stian og en til meg.)

...Imrg eller på fredag kommer det endelige innlegget om hele gangen, planleggingen, løsningene og  utfordringene ved å pusse opp dette rommet. Da er alle detaljene på plass tenker jeg, og da skal jeg få knipset noen herlige oversiktsbilder av samtlige vinkler! 

Men... Jeg trodde faktisk ikke man kunne forelske seg i en tapet. Det har nå skjedd.. Høres skikkelig teit ut.. Jeg ser den. Men vakrere tapet har jeg faktisk ikke sett.

Gleder meg til å vise dere den skikkelig!

FIN DAG TIL DEG

25 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se ferdig resultat :D Dette ser jo bare lekkert ut!!

    Elsker ryen fra H&C! Har tenkt på å dra innom den butikken i flere dager (uker?) nå, men har klart å styre meg... Nå spørs det! Hehe!

    Ha en nydelig dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Den tapeten er bare skjønn, gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger i tapeten din, Ida S!
    Gleder meg til å se hele ganga!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Fantastisk tapet.
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    Helena

    SvarSlett
  5. Den er jo bare helt fantastisk fin, så bra stil hos deg asså lillemor, klem Wilhelmine. NB! Har den lille hr Kold kommet frem til deg i god behold eller?

    SvarSlett
  6. Aah, så lekkert!! :) Gleder meg til å se resultatet i sin helhet!

    Ha en fin og varm dag søta!

    KLEM

    SvarSlett
  7. Ser veldig flott ut! Lekkert!

    SvarSlett
  8. Knallfin tapet! Retrovilla svikter ikke ;) Gleder meg til å se hele resultatet :)

    SvarSlett
  9. Dette må bare bli nydelig, søte
    Ida! Den er veldig deg, med
    fargene og blikk for sukkertøy
    detaljer!

    KLEM

    SvarSlett
  10. Tapeten er aldeles nydelig, gleder meg til resten av bildene. Gangen er jo det viktigste rommet i huset, det er der man blir ønsket velkommen når man går inn i et hus. Dette ser jo riktig, riktig fint ut:-)

    SvarSlett
  11. Du har all grunn til å være forelska! Jeg har kun sett noen få bilder og det bobler i hjertet! Tapeten er kjempelekker : )) Gleder meg til i morgen!

    Klem fra Silje <3

    SvarSlett
  12. Sååå stilig tapet, gleder meg til å se hele gangen:).
    elsker gulvet, lekkert:)
    Ha en fin dag
    Klem Hilde

    SvarSlett
  13. ja det var virkelig er helt nydelig tapet! gleder meg til å se det ferdige resultatet :) *♥*

    SvarSlett
  14. Så fint det blir snupp! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :) kos deg videre i varmen! Klem til deg :)

    SvarSlett
  15. Å så vakker tapet, nydelige farger og mønster.
    Det blir spennende å se gangen ferdig.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  16. Ja det var virkelig en flott tapet, skjønner godt at du er forelsket... thi hi
    Gleder meg til å se mere
    klem victoria

    SvarSlett
  17. Alle hjerter gleder seg til det endelige resultatet

    SvarSlett
  18. Weeeee! Dette lover bra!!
    GLEDER MEG!!!:D
    Klem;)

    SvarSlett
  19. Gleder meg!! Gulvet ble kjempe fint, dristig, jeg hadde aldri turt det.. eller fått lov:) Men når jeg får meg et sommerhus ved sjøen, then it's all white og vakre tapeter:) Du inspirerer meg!!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  20. Åh! Denne tapeten har jeg sett hos Retrovilla ja, den er lekker!!

    SvarSlett
  21. Nydelig tapet, har kikket på den selv på retrovilla. Helt nydelig! Gøy å følge med på bloggen din når du skaper ditt nye hjem. God helg!

    SvarSlett
  22. Så Kjempefin den ble! Nydelige pastellfarver og detaljer som matcher tapeten - tipper gjestene alltid ssmiler når de kommer på besøk og det første de ser er en slik gang (en må jo bli glad av den!) ;)

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!