lørdag 24. september 2011

gulv...gulv..


La det bli hvitt!


Når man har en så fargesprakende leilighet som vi har (fargerike puter, tepper, tapeter, detaljer osv...), synes jeg det gir en ro ved å ha hvite gulv,vegger og tak. Så nå har vi satt igang med å male gulvet i spisestua!!! Jeg er så lykkelig! *ler* Bare 4 strøk igjen nå ;) Tapeten fra retrovilla kommer jo så mye bedre frem! Og lyset fra terrassen gir et nydelig skinn i gulvet..
(les mer her om du vil vite hvordan gulv kan males)

Jeg må si TUSEN takk for alle kommentarene dere legger igjen her. Jeg leser alle sammen og blir så glad for at dere legger igjen spor hos meg!

...Så mange go'meldinger i innlegget igår!
TAKK

FIN lørdagskveld til deg som titter innom

38 kommentarer:

  1. Hei søta!
    ....så utrolig fint det blir! Er så enig, at det gjør så masse med hvite gulv! Lyset blir jo helt magisk*smile*

    ...det kommer jeg til å stemme for så fort vi har fått kjøpt en ny leilighet!*hihi*

    ..det var jo litt kjipt at det ikke gikk helt veien i vakreste hjem konkurransen, men samtidig er jo det å komme blandt topp 5 kjempe bra da! Så håper du tar med deg det*smile*

    ...hvordan går det med treffs-planleggingen forresten?*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Det kommer til å bli lekkert!! Beundrer deg for å ha tålmodigheten til gulvmalinga...;)
    Mens jeg personlig hadde nok ikke kunna hatt hvitt gulv..da hadde jeg nok blitt vaskegal...hehehe.
    Men LEKKERT det er det!!!
    God lørdagskveld.

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Tapeten kommer virkelig tilsin rett nå:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Åh! Misunner deg det hvite gulvet men ikke jobben! ;) Det ble jo dritlekkert! Ha en super lørdgaskveld Ida Susanne!

    SvarSlett
  5. Det blir kjempefint! Tapeten er helt fantastisk, og kommer mye bedre frem nå, ja! Det blir gøy å se med møblene på plass igjen. Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  6. Oj, dette blir jo bare lekkert ;)
    Og er som du sier, veldig fint med hvite gulv, når det er mye farger rundt om ellers.

    Vil samtidig GRATULERER deg med topp 5 plasseringen!
    Tenk å komme så langt...
    Ja, det kan du virkelig være stolt av.

    Nyt helgen videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Så rent og fint det blir :) Alt kommer mere frem når man har hvite gulv . (Jeg har også lyst ;) Blir gøy å se før og etter bilde !

    Ha en fin Lørdagskveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. aaahhhh... lekkert lekkert. Gleder meg til å vise mannen - er i overbevisningsfasen ;)

    SvarSlett
  9. Herlighet SÅ lekkert! WOW. Forrige uke pusset jeg ned og hvirlasert jeg mine gulv. Det ble så fint. Nekter å tro det er det samme gulvet. SAtte bort jobben. Angrer ikke på det. Gult på gulvet er IKKE fresht!" LYST! JA!! Signe

    SvarSlett
  10. Jeg så videoen med deg på tv2.no i går...du er jo bare sååå søt, det var dere begge to forresten, fikk nesten litt tårer i øynene når du fortalte om SMEG kjøleskapet og gleden din...søte deg asså...

    SvarSlett
  11. Så lekkert det blir!! Hvite gulv er utrolig fine :)

    Ha en super lørdagskveld!

    SvarSlett
  12. Det ser allerede nå ut til at du har tatt et godt valg i forhold til å male gulvet hvitt. Ikke bare sukkertøytapeten kommer godt frem, sannsynligvis vil alt i rommet gjøre det. Kan det hende en bakel med hvitt gulv er at alt "søl", støv, osv vises?!

    God helg til deg også :)

    SvarSlett
  13. Skikkelig jobb med andre ord :D Men fiiiint.

    SvarSlett
  14. Underbart vackert! Tapeten kommer verkligen mycket bättre till sin rätt.

    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Ann-Sofie

    SvarSlett
  15. Hei Ida!

    Det blir kjempefint med dine hvite gulv, men det visste vi jo fra før, for det ble jo superfint i gangen din.

    God helg til deg også! :)

    Mvh,
    Heidi som er en fast leser

    SvarSlett
  16. Heisann på deisann:) Her var det mange sukkersøte fine innlegg. Det er så lenge siden jeg har vært innom og det var utrolig koselig å titte innom deg igjen.
    Det er helt sant, hvite vegger, tak og gulv er utrolig fint når man ellers har mye fine farger på det andre i rommet. Drømmer om lyse gulv......
    Fin lørdagskveld til deg.
    Klæm

    SvarSlett
  17. Å det blir så fint med lyse gulv:)
    Heldig dere er som har flotte tregulv som kan males!
    Gleder meg til å se resultatet ferdig!

    SvarSlett
  18. det der er bare sååå lekkert!
    hadde jeg hatt tregulv eller parkett hadde jeg uten tvil gjort det jeg òg.
    ha en fin lørdagskveld:)
    klem fra meg

    SvarSlett
  19. Det blir ju jättefint. Förstår om du är nöjd. Kram

    SvarSlett
  20. Så utrolig fint det ble. Nå har du satt griller i hodet mitt noe som mannen ble mindre glad for. Hihi:)

    SvarSlett
  21. Sikke en forvandling. Er det trægulv eller laminatgulv, I har malet hvidt?

    SvarSlett
  22. Hei!

    Hahaha... Den fant jeg på finn hos ei i Sandefjord ja, gjett hvor glad jeg ble for at den ble min! :) Min første med lotus mønster!

    Så fine de gulva dine blir da, blir spennende og se! Forresten.. lurer på.. Har ikke du den sofaen fra Ikea Kivik? Er du fornøyd?? Vi tenker å kjøpe den evt. i lys grå...

    Klem til deg! :)

    SvarSlett
  23. Oioioi! Så lekkert!
    Dette blir nydelig, hvite gulv er så innmari flott.

    klem

    SvarSlett
  24. så flott!
    er det parkett eller tregulv du maler?

    SvarSlett
  25. Ååååå dette blir fiiint!!!!
    Gratulerer med en fantastisk plassering i konkurransen (vel samme som vi fikk;)),du vet jeg heide på deg:)
    Synes hjemmet ditt er utrolig kreativt uten at det går på bekostning av nydelighet:)
    Det er gjennomført og må jo i tillegg være en fantastisk inpirasjon for dem som bor i små leiligheter....utrolig hva du har fått til på den lille plassen!

    Stooor søndagsklem!

    SvarSlett
  26. Du er så flink, altså! Det blir lyst og fint, vi har jo hvite vegger og gulv over alt i huset. Og jeg elsker den hvite basen. Men jeg er jo
    gammel og skjønner ikke helt det der
    med hvite gulv...er det ikke veldig
    uvarig...?

    KLEM Unn :))

    SvarSlett
  27. Så bra det blir! Trenger en hvit base med alle de fine fargene! Jeg angrer ikke på att vi malte stuegulvet hvit, veldig fornøyd!
    God malingslyst videre;o)

    SvarSlett
  28. looks good, need to get same wallpaper for the house

    SvarSlett
  29. Så lekkert!! Enig i at tapeten kommer mer til rette. Nydelig!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  30. Det blir fiiint! God søndag til deg fine <3

    SvarSlett
  31. Fint fint fint.

    Jeg har ikke angret et sekund på at jeg malte gulvene..

    SvarSlett
  32. Oi, så fiiiiint det blir! Nå er du nok glad tenker jeg!
    Hvite gulv er fantastisk :)

    Tusen takk for fin gratulasjon fra deg :)
    Gratulerer til deg også, jeg var litt overrasket over å ikke ha deg sammen med meg på pallen..eller folkets pris. Men topp 5 er jo kult, og det at du har fått SÅ mange lesere og følgere på så kort tid, sier jo sitt :)

    Klem!
    -Amalie

    SvarSlett
  33. Hei vennen:)

    Syns absolutt du fortjente en pallplass, med det originale, nydelige, fargerike hjemmet ditt:) Du er noe for deg selv:):) men bare å være med i Norges vakreste hjem er utrolig stort, og tenk 1500 følgere da!!! DET sier sitt:):)

    Keep up the good work snuppa, more to come:):)

    Gulvet blir nydelig:)

    Go klem til deg:)

    SvarSlett
  34. Så fint det kommer att bli i köket. Väntar med spänning på att se det när allt är färdigt! Ha en fin söndagkväll! /Petra

    SvarSlett
  35. Hei høpp!!

    dette ble kjempe fint..Tapeten kom enda bedre frem ja:)Bare skjønn den tapeten din:)

    ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  36. Det ble utrolig lekkert ;-) Farger har mye å si ;-) Det var kjekt å reportasjen om dere på "God morgen Norge" :-) Dere har ett flott hjem :-) Klem Hilde

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!