onsdag 8. februar 2012

Min vårlige vegg...


Utfordring hos nib 

- vårlig vegg -


Vi har ikke en eneste panelvegg i leiligheten, så da ble det å style en hvit vegg i spisestua istedet. Nib jentene var spente på å se hvordan man kunne style en panelvegg nå når våren nærmer seg (med museskritt), men ettersom vi omtrent bare har mur ble det slik!


Hvor er alle tingene fra? Oransje loppislampe, ira Danmark boks fra loppis, Tolix krakk fra Zanz, Turkist sjal fra Søstrene Grene, Metall kurvsak funnet på brukten for lenge siden, bilde med sort ramme =brukt, heklet rosa brikke = loppis,  speil fra Nille (mange år gammelt) malt i turkist (S 0520-B50G) blomsterbilder fra bok, tapet inni ramme fra retrovilla. 



...for flere inspirerende bidrag se HER!

Ha en fin dag alle sammen!

Vi blogges


33 kommentarer:

  1. Så lekkert! Delikate farger og morsomt satt sammen :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. så fint!! Takk for koselig kommentar hos meg=) jeg gleder meg sånn til våren! kan nesten ikke vente! hehe Ha en strålende dag og ta en titt på min blogg der det er link til en konkurranse for kjæledyr =)

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  3. Alltid vårstemning hos deg, Ida ♥
    Lykke til i konkurransen!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så vårfint!! Jag gjorde ett inlägg om vår orange loppislampa för ett par dagar sen. Det är så kul att den färgen börjat dyka upp igen!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Hei sweetie!!

    Så fint og vårlig! :)
    Likte alt og den oransje lampa er
    fantastisk flott!!

    Gleder meg til lørdag, snupp!

    Klem

    SvarSlett
  6. åh, det var fint du!
    Tøfft med den orange lampen. det var liksom det lille, store ekstra;)

    klemmer

    SvarSlett
  7. kjempe fint! Liker alt du har med! kul lampe!
    klem Hege

    SvarSlett
  8. Hos deg er det alltid fargerikt og vårlig og dette bidraget var veldig fint :)
    Helt deg ;)
    Lykke til Ida-Susanne!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. Vårlig og fint! Herlig :-)

    SvarSlett
  10. Wauh.. det ser rigtig flot ud.
    Elsker dine farver og opstillinger.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra deg, som alltid! Vårlig stemning!

    SvarSlett
  12. Fine bilder Ida Susanne! :) Lykke til i konkurransen! klem

    SvarSlett
  13. Deilige bilder av nydelige ting:) Artig du har skrevet hvordan tingene har kommet hjem til dere:) Og våren den kommer når påska er ferdig:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Sendt Mail til deg ;)

    SvarSlett
  15. Så vakkert! jeg blir litt fortryllet rett og slett!

    SvarSlett
  16. Stilig - nydelig vårinspirasjon!
    Ha en super kveld:)
    Klem fra Kristin
    Sv: you're welcome og takk tilbake:)

    SvarSlett
  17. Yes, we love, vennen!*smile*
    ...og kult innlegg til amalies utfordring også! Tror nesten jeg må henge meg på den en av dagene jeg også..kul*smile*

    ...og kanskje du har lyst til å henge deg på pastell-utfordringen min også? Fortsatt litt tid der altså*smile*

    GLEDER meg til å se deg lørdag, vennen! HURRA!

    Stooor klem til deg

    SvarSlett
  18. Så veldig bra ut den veggen din! kult med det oransje .. og du ikke sur og sint bare veldig veldig nysgjerrig:)) glede mæ til lørdagen!

    SvarSlett
  19. Åh for nokre nydelege fargar! Snakk om vårleg stemning! Likar bloggen din godt, så no vert det spanande å sjå om jurien plukkar ditt bidrag ut!'

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  20. LEKKERT pastell-bidrag fra deg søta!!!
    Jeg LIKER pasteller!!;)
    Masse lykke til!
    klemklem

    SvarSlett
  21. Så fint!
    Tusen takk for herlige kommentarer hos meg!!
    Og takker for inspirerende blogg:)

    Ha en god ukeslutt*

    SvarSlett
  22. Flink du er å ta bilder!!

    Herlige farger og fint lys:-)

    Klem Therese

    SvarSlett
  23. Lekkert! fint komponert sammen, som alltid;)

    SvarSlett
  24. Nydelig! Du er flink til å sette sammen og lage flotte stilleben!
    Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  25. Herlig. Av og til lurer jeg på om du har masse boder med ting og tang som du henter frem til disse utfordringene...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis!
      hahaha... ja.. Det hadde vært noe det!
      Jeg har faktisk ikke en eneste bod!
      Det dere ser i leiligheten er det vi eier :)
      ...så jeg mikser og fikser litt med ting fra ulike rom når jeg lager stilleben som dette :)

      Klem Ida Susanne

      Slett
  26. Heisann!

    Tusen takk for kommentar om mitt "nye" hvite piano, var litt spent på om det ville falle i smak;-)
    Heldigvis blir jeg bare mer og mer fornøyd selv også! Og det er jo bra, siden det var litt av en jobb å male det, og det går jo ikke an å angre seg liksom;-)

    God kveld til deg!

    PS: Likte kjempegodt bidraget ditt. Lurer på om det metalltrådkurven er skikkelig solid? I tilfelle er det akkurat slike kurver som min far bruker til å oppbevare verktøy i, han setter biler halvveisoppå dem også når han skal under for å fikse ting.

    SvarSlett
  27. Gratulerer med galleriplass! Var sikker på at dette endte i finalen!
    Flotte bilder! ha en fin dag!
    klem Hege

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!