søndag 30. desember 2012

Rolige dager.


Jeg er bare innom for å si hei!

...det har vært noen late romjulsdager her i leiligheten. 
Det er ingen hemmelighet at allerede nå tenker jeg på nye prosjekter og duppeditter jeg har lyst til å sette igang med på nyåret -ler- 

Jeg er vel ikke alene om å ha det sånn. 


Imorgen håper jeg det kommer et nyttårsinnlegg fra meg! Kanskje noen tilbakeblikk fra året som snart er forbi?

Vi blogges alle sammen!

..Og igjen må jeg takke for at dere følger med her inne! Dere er super mennesker ;)

Klem Ida Susanne

5 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Bare innom for å takke for herlig inspirasjon i 2012. Gleder meg til å følge deg i 2013.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Hei søta!

    Neida, du er ikke alene om å ha det sånn! hehe...
    Jeg føler at jeg leter litt etter inspirasjon om dagen, tror den ha blitt borte i jobb, sykdom og andre ikke så hyggelige ting. Men nå begynner jeg iallefall å få lyst til å fikse og trikse i leiligheten igjen, det må jo være et godt tegn?!
    Skulle jo bare bo her i noen måneder, men nå kan det hende det blir lenger. Avhenger av hva som skjer om noen uker, hihi...

    Håper formen din er bedre, jeg hangler fortsatt, men nekter å la det stoppe meg så i morgen er det fest! ;-)

    Riktig godt nytt år til deg, vennen, håper vi snart sees<3

    Masse klemmer, Rosa

    SvarSlett
  3. Jula skal være avslapping.... Viktig det!
    Kos deg videre og planlegg nye prosjekter!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår , søte deg! Gleder meg til å følge deg i året som kommer!
    Klem fra meg =)

    SvarSlett
  5. Vil ønske deg godt nytt år!!

    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!