søndag 10. januar 2016

Vårstemning på bloggen...


.... og IKKE ute!!!!

Det snør noe så sinnsykt ute!!! 
Jeg har måka frem den lille grønne bilen min flere ganger idag! 
....turen på e 18 var vel ikke en sånn " avslappende kosetur" vil jeg påstå!!! Hahahah!!!!
Jeg var nesten den eneste som var ute å kjørte ( + - 20 biler ) 
, og det var kanskje ikke så rart! 
Jeg kjørte i 60 km i 110 sonen!!!! Hadde jeg brommet noe som helst fortere hadde jeg ligget i en grøft... Det føyket, snødde og blåste! Det er en FLOTT kombinasjon! 
Flinke lille bilen min og flinke meg!
Klapp på skudra til meg som fraktet meg selv og vesle Wilma trygt hjem! 


...vårfarger i en bukett roser ( takk mamma )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!